home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vesti iz Formule 1

20 Sep 2016 - 21:49 Sport Link

Šef Ferarija u pritvoru zbog opuška cigarete

Kako prenosi Sport klub, šef ekipe Ferarija u Formuli 1 Mauricio Arivabene proveo je šest sati u pritvoru, pošto je bacio opušak cigarete na ulicu u Singapuru.

Ono što je posebno zanimljivo u Arivabeneovoj priči jeste činjenica da je on na čelo italijanskog tima došao iz duvanske kompanije „Filip Moris“.

Arivabene je zbog tog prestupa morao da plati 1.000 singapurskih dolara, odnosno 730,91 američkih.

Singapur je proteklog vikenda bio domaćin trke u šampionatu Formule 1, a poznat je kao mesto sa izuzetno oštrim zakonima. To se vidi po hapšenju Arivabenea zbog opuška cigarete, ali i prošle godine, kada je jedan od navijača izleteo na stazu, a potom mu je po hitnom postupku izrečena zatvorska kazna.

Arivabene je na čelo Ferarija došao pošto je prethodno kroz sponzorstvo “Filipa Morisa” sarađivao sa italijanskim timom. Tadašnji šef tima Mario Matijači nije obavljao dovoljno dobar posao, po mišljenju čelnika automobilskog giganta, pa je Arivabene doveden da bi od Ferarija ponovo napravio šampionski tim.

Alonso: U Formuli 1 više nema "vau" osećaja

Dvostruki svetski šampion Fernando Alonso rekao je da postoji i nešto drugo što bi voleo da radi ukoliko bolidi Formule 1 ne postanu uzbudljiviji za vožnju posle primene novih pravila naredne godine.

Španac, koji često kritikuje sadašnje bolide, naglašava da će propisi za sledeću godinu imati ključnu ulogu kada bude donosio odluku o svojoj budućnosti, koja je i dalje neizvesna. Alonso, inače, ima ugovor sa Meklarenom do kraja 2017. godine.

Međutim, 35-godišnji ističe da čak i da bude morao da napusti Formule 1, to neće značiti i kraj njegove profesionalne karijere.

“U poslednje dve godine, ponavljam sve isto. Mislim da su današnji bolidi manje atraktivni. Daju vam više neki normalni osećaj, to nije ista ona Formula 1 kakvu smo znali u prvih deset godina moje karijere u ovo šampionatu. Sada nemate više onaj vau osećaj, više ne pomišljate kako ne možete da poverujete koliko ste bili brzi kroz ovu krivinu ili koliko je bolid brz. Bolidi su normalni, veoma su dosadni. Tokom cele trke čuvamo pneumatike, čuvamo gorivo, a to je sve protiv instinkta vozača, koji nas tera da idemo do samih granica”, naglasio je Alonso.

Za narednu sezonu su najavljene radikalne promene, koje bi Formulu 1 trebalo da učine bržom, pa samim tim i atraktivnijom kako za vozače, tako i navijače.

“Sledeće godine, bolidi će biti brži, više fizički i nadam se da će Formula 1 ponovo biti atraktivna za vozače. Ako se i dalje bude sve svodilo na štednju, a ne na napadanje, razmisliću da li ću ostati ili ne, pošto ne razmišljam o povlačenju. Postoje druge stvari koje želim da radim. Mislim da će pravila imati ključnu ulogu. Ako bolidi postanu zanimljivi i ako bude postojao taj faktor iznenađenja, ako bude zabavno, bez obzira na rezultat, ostaću. Za 12 meseci ćemo videti kakva je situacija i da li želim da nastavim”, istakao je Španac.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 nastavlja se Velikom nagradom Malezije 2. oktobra, uz direktan prenos na Sport klubu.

Mercedes nije imao probleme sa kočnicama u Singapuru

Tehnički direktor Mercedesa Padi Lou rekao je da ni Niko Rozberg, ni Luis Hamilton nisu imali nikakve probleme sa kočnicama tokom Veliku nagradu Singapura, iako im je više puta poručeno da ih čuvaju.

Rozbergu, koji je trijumfovao na stazi “Marina Bej”, na početku trke je rečeno da pazi na kočnice, da bi mu nedugo zatim bilo poručen “Situacija je ozbiljna, Niko, moramo da pazimo na kočnice”.

Hamilton je takođe morao da pazi na kočnice do poslednjeg dela trke, kada mu je bilo dozvoljeno da juri, da bi se odbranio od napada Kimija Raikonena u Ferariju.

“Nisu imali nikakve probleme sa kočnicama, to je samo bilo pitanje paženja na njih. Najbrži bolid koji mi možemo da napravimo ne dozvoljava vozačima da koče do kraja u svakom krugu, tako da moraju da paze na kočnice, isto kao i na pneumatike i gotivo. Ne možete da vozite kvalifikacione krugove tokom cele trke. Opet, to ne možete da uradite i zbog pneumatika. Na nekim stazama, kao što je Singapur, problemi sa kočnicama su dominantni”, naglasio je Lou.

Zahvaljujući pobedi i trećem mestu Hamiltona, Rozberg je pretekao Britanca u generalnom plasmanu i sada ima osam bodova više od svog timskog kolege šest trka pre kraja sezone. Naredna trka vozi se 2. oktobra za Veliku nagradu Malezije.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 982



Komentari

E ovo je vest za Formulu 1!
Ovi macho momenti fale ovom cirkusu.
Sve je preraslo u brojke i stotinke...
Zao mi je sto vise ne pratim ovaj sport, od kad ga nema na RTS-u i onog komentatora sto je preminuo pre godinu-dve.
Secam se da je bilo i dosta starijih vozaca a sada su manje vise klinci. Naravno, ovo sve pricam na osnovu predrasuda posto vise ne pratim F1.
Ko gleda ovaj sport, je l' moze da opise zasto to radi?

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Sep 2016, 22:16

Upravo to što pričaš , sve je postalo sterilno, ta dijeca su bukvalno postali roboti za volanom , sve se vrti oko velikih brojeva (€ i $)
Nema tu više emocije ni sekunde , kad su ti isti vozači bili superstarovi u svakom smislu te riječi , egal sa pojedinim rock zvjezdama.
Mogu samo zamisliti kakav bi to skandal bio da se sad pojavi npr. jedan novi James Hunt sa svojim orgijama i pijančenjima , kakva bi tu nastala pometnja među sponzorskim hijenama...
Jadnog Kimija na stub srama stavljaju a momak samo u slobodno vrijeme voli uraditi što radi 90% njegove generacije , opustiti se uz koju časicu...

Uglavnom , ne mogu se zamisliti da mi to zaokupi 2 sata pažnje.

Autor Đorđe 20 Sep 2016, 23:02

UCS
Pa valjda iz navike...to radim oko 25 godina...na tvoje pitanje mozda bolji odgovor mogu da ti daju neki koji su sada najvatreniji navijaci formule 1 a poceli su da je gledaju pre 2 godine:)

Autor toma 20 Sep 2016, 23:09

@toma,
I uspes da vezes celu trku gledajuci?
Ja se secam kad smo porodicno gledali uz nedeljni rucak. Keva, cale, burazer i ja. Ja sam tad bio malo zelen ali sam zamisljao da su F1 vozaci neki tridesetogodisnjaci i da povremneno kavez prodrma neki klinac. Otprilike sam prestao da gledam kad je pocela dominacija Red Bull-a...
Kimi je bio poslednji vozac za koga sam navijao. Tim Ferari naravno.
Bas mi nedostaje sve to. Kao i Dakar reli u Africi.
Sad me drugar vabi da pocnem da gledam Moto GP jer je tu daleko neizvesnije ali me trke na dva tocka ne privlace. Barem ne jos...

Autor Uros Cuore Sportivo 20 Sep 2016, 23:18

Koji sport danas nije cisti interes i novac? Ako nema novaca,taj sport je na marginama ili ga nema.

Autor Renault Terminator 21 Sep 2016, 09:20

Pa sve je logicno covek dosao iz duvanske industrije a ferariju bas nekako i neide pa zapalio jednu od nervoze. Ovo me podseca na zbivanja kod nas dodje za direktora a nezna ni cime se bavi firma...
A ovo drugo je vec odavno krenulo nizbrdo kad dovodis takve ljude u f1 sta treba od toga ocekivati. Da se ne ponavljam pogresni ljudi na pogresnom mestu. Zar ne postajemo polako svi roboti..

Autor bk 21 Sep 2016, 21:07

Ja sam da se Flavio vrati na mjesto sefa Renaulta F1 Team umjesto sadasnjeg sefa Frederika Vasera.Flavio zna sa ljudima hihi...

Autor Renault Terminator 24 Sep 2016, 20:06