
Vinjales produžio ugovor sa Yamahom
Danas je Movistar Yamaha MotoGP ekipa u Madridu pravila predstavljanje svoje ekipe i motocikala za predstojeću sezonu sa Maverikom Vinjalesom i Valentinom Rosijem.
Pored predstavljanja novih grafika i novog motocikla, sve novinare je pomalo iznenadila vest koju su zajedno objavili Yamaha i Vinjales, vest je da je Vinjales produžio ugovor sa Yamahom do 2020. godine.
Povodom novog ugovora sa Yamahom Vinjales je izjavio: ’’ Provešću još dve godine u Yamahi. Veoma sam srećan, osećam se veoma dobro u ekipi, osećam se konkurentnim i posebno imam želju da pobeđujem. Želim da pobeđujem, volim da pobeđujem, Yamaha i ja smo postigli veoma dobar kompromis. Hvala Yamahi jer mi je uvek pomagala da ostvarim svoje snove, nadam se da ćemo ove godine zajedno ostvariti još jedan moj san.’’
Vinjales se nada da će ove godine započeti sezonu na isti način kao i prethodne, s’ tim što veruje da će Yamaha cele sezone biti konkurentna.
MotoGP bi mogao da dobije uličnu trku
Izvršni direktor Dorne, Karmelo Espeleta je otkrio da čelni ljudi MotoGP-a razmatraju da se jedna trka vozi na delimično uličnoj stazi.
Espeleta je u intervjuu jednom španskom listu naveo da postoji predlog da se trka vozi u nekom gradu s toplom klimom, a sama trka bi u kalendaru mogla da se nađe u godinama koje dolaze.
"Moguće je da imamo trku u urbanim uslovima, jer za to postoji valjani projekat", izjavio je Espeleta.
"U teoriji, trka bi se vozila na ulici, dok bi padok bio u nekoj vrsti izložbenog prostora. Tokom takmičarskog vikenda bi se koristio za trke, a tokom godine za druge stvari."
I mada upotreba javnih saobraćajnica kao staza nije retkost u moto sportu, ulične staze definitivno nisu česte, ako izuzmemo trku koja se vozi u Makau.
Ove godine, u kalendar MotoGP-a stiže Tajland, a naredne Finska, čime će broj trka porasti na 20.
Espeleta je još ranije izjavio da postoji veliko interesovanje za MotoGP, ali se šampion neće širiti preko 20 trka u sezoni.
"U ovom trenutku, još osam zemalja je zainteresovano da dobiju svoj gran pri, ali je nemoguće imati 26 trka u kalendaru", poručio je Espeleta.
Kao mogući kandidati za uličnu trku pominju se Meksiko i Ujedinjeni Arapski Emirati.
Ducati ne planira astronomske ugovore za Lorenca i Dovicioza
Ducati ne planira da nudi austronomske ugovore kakvim je namamio Horhea Lorenca iz Yamahe, izjavio je izvršni direktor italijanske kompanije, Klaudio Domenikali.
Na kraju ove sezone, ističu ugovori i Lorencu i Doviciozu, a kako je Italijan imao odličnu 2017. očekuje se da će biti izuzetno zanimljiv i drugim timovima.
Dovi će najverovatnije tražiti povećanje plate, imajući u vidu da je ostvario šest pobeda u prošloj sezoni, ali i činjenicu da se Lorenco nije proslavio.
Ipak, Domenikali je naglasio da tim neće ponoviti ugovor poput Lorencovog, koji je Špancu donosio 12 miliona evra godišnje, naglasivši da je motocikl znatno konkurentniji nego pre dve godine.
"Za Lorenca je dato dosta novca, ali ne zaboravite da on ima tri MotoGP titule u svojoj biografiji. U budućnosti ne planiramo toliko visoke ugovore, jer potencijalnim vozačima možemo da ponudimo konkurentnu mašinu."
"Kada smo sa Lorencom i Doviciozom pregovarali pre dve godine, imali smo motocikl koji u pet sezona nije ostvario niti jednu pobedu."
"U 2016. smo pobedili na dve trke, a prošle godine na još šest, tako da na tom planu imamo potpuno drugačiju situaciju."
Upitan da li je Ducati spreman da napravi određene "žrtve" kako bi zadržao aktuelnog vice-šampiona, Domenikali je odgovorio da će tim uraditi sve što je potrebno kako bi Andrea ostao deo ekipe.
"Današnji Doviciozo nije onaj od pre dve godine."
Domenikali je poručio šta je cilj:
"Želimo da zadržimo oba vozača. Ipak, uslovi su se značajno promenili i pokušaćemo da nađemo neku ravnotežu. U martu bi mnoge nedoumice trebalo da budu rešene."
Izvor: Moto-berza.com