
Novoosnovani Svetski turing kup – WTCR predstavio je zvanični logotip i partnera serije, firmu Oskaro.
Logo je spoj ugašenog WTCC i TCR internacionalne serije, W je sačuvano od svetskog šampionata, a ostatak je inicijalni TCR logo i sve to izgleda prilično nevešto. Iako se mislilo da je to rešenje samo privremeno, ispostavilo se da je u pitanju finalna verzija.
Ideja promotera Eurosporta je jasna, želja je bila da se prikaže kontinuitet svetskog šampionata i nove tehike, ali je neverovatno da nešto što potpisuje FIA nema autentičan logo, kada se zna koliko se pažnje polaže na imidž svih takmičenja pod okriljem Federacije.
Osim “mutant” logotipa, predstavljen je i kratak promotivni klip, koji očigledno više služi promociji kompanije Oskaro nego novog šampionata.
Oskaro je francuska firma koja se bavi onlajn prodajom originalnih auto-delova. Inicijalno je bio sponzor Džona Filipija, koji će izvesno, ali još nepotvrđeno, ove godine voziti “seat” za Kampos rejsing, pa je zatim postao i WTCC sponzor. Ovog puta je ugovor potpisan na dve godine, na koliko je oročen i projekat WTCR.
Osim bilborda koji su prisutni na svim trkama, logo Oskaro stoji i na tablama koje označavaju vreme za popravku između dve trke, a tako će biti i ove sezone, koja počinje 7. aprila u Maroku.
Izvor: Serbiaring.com