home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Moto GP vesti

1 Apr 2018 - 08:04 Sport Link
valentino rosi

Rosi: Još sam na vrhu, Bufon treba da sledi moj primer

U velikom intervjuu za Gazetu delo sport vozač Jamahe Valentino Rosi je kazao da ljudi obožavaju da govore o sportistima poput njega i Đanluiđija Bufona da su gotovi. Vale je takođe govorio o odnosu sa Doviciozom, Zarkom kao o Formuli 1.

Najčitaniji sportski časopis u Italiji je prve tri strane posvetio najvećem šampionu u motociklizmu, devetostrukom svetskom prvaku, Valentinu Rosiju. Vozač Jamahe je još jednom ponovio da smatra da je na vrhu i da može da se takmiči sa najboljima uprkos godinama, a pri tom je dao zanimljiv savet Đanluiđiju Bufonu. Smatra da golman Juventusa treba da ga imitira i da ne treba da se povuče iz sporta.

Rosi je pričao o pobedi Dovicioza u Kataru, sa kojim izgleda Vale ima nešto bolji odnos u poslednje vreme.

"Nikad ja nisam imao problem sa Doviciozom, on je uvek bio korektan. Tačno je međutim da smo znali malo jedan o drugome. On je ozbiljan vozač i po mom mišljenju veoma smo slični. Ono što mi se dopalo kod Dovija je odlučnost i stav da nikada ne odstuaje. Pre Muđela 2017. on je imao ne znam ni ja koliko godina u MotoGP i izgledao je kao vozač koji ne može da pobedi. To je frustrirajuće i uništava te psihološki. Umesto da odustane on je napredovao i sa 31 godinom je postao još jači", kaže Rosi koji je pričao i o Lorencovom angažmanu u Dukatiju.

"Poređenje Lorenca i Dovicioza je veoma teško, Andrea zna kako da vozi taj motor a kod Horhea to još uvek nije tako. Još je rano za Lorenca čak iako je možda morao da napravi nešto važno do sada", kaže Valentino Rosi koji je objašnjavao i siutaciju u Jamahi gde se Maverik Vinjales odlično snašao. Italijan je komentarisao i odluku Jamahe da izgubi Zarka.

"Moram da kažem da je Lorencu bilo mnogo teže nego Vinjalesu. Po meni, u smislu razvijanja motocikla, ja imam toliko iskustva i toliko znam Jamahu da mogu da im pomognem mnogo. Ali svakako će ovo biti teška sezona za Maverika. Što se tiče Zarka, Jamaha ga je izgubila. Meni je drago jer je Jamaha izabrala mene, a Zarko je hteo moj motor", neskroman je Rosi koji očekuje da u Argentini Jamaha dobro prođe.

"U 2017. smo bili brzi u Argentini i bila je to najbolja trka za Jamahu, a sada smo takođe konkurentni. Iako su Dukati i Honda bitno napredovali. U prošlogodišnjem šampionatu smo izgubili vrline našeg motora, a imali smo više problema. Sada i dalje imamo neke falinke na motoru ali imamo i pozitivne stvari. Ja i Maverik smo završili treći i peti u generalnom plasmanu i borili smo se do sredine sezone. Možemo više, jači smo", poručuje Rosi koji je i uporedio zarade vozača Formule 1 i MotoGP šampionata. Vale je poručio da nije realno da vozači Formule toliko više zarađuju, a da vozači u svetskom šampionatu u motociklizmu toliko više rizikuju svoje zdravlje i život.

Izvor: Sportklub.rs

Dovi i Horhe ne moraju da brinu, Dukati sprema ugovore

Iako se dosta spekuliše o vozačima koji bi mogli da se nađu na fabričkom motoru Dukatija, iz te fabrike poručuju da žele da nastave saradnju sa Andreom Doviciozom i Horheom Lorencom do 2019. odnosno 2020. godine.

Iako se u Dukatiju govorilo da hoće da reše pitanje ugovora pre prve trke u Kataru, od razgovora sa Andreom Dovociozom i Horheom Lorencom još uvek nema ništa. Dok oni strpljivo čekaju na produženje ugovora, agenti drugih vozača govore da bi Dukatijev tim mogao 2019. da izgleda drugačije.

Govorilo se da bi Žoan Zarko mogao da sedne na Dukati naredne sezone, a i Danilo Petrući ne bi propustio šansu da sa satelitskog pređe na fabrički Dukati. Ipak menadžer tima Davide Tardoci uverava da Dukati želi da produži saradnju sa Doviciozom i Lorencom.

"Šta god da radimo, mi konstantno govorimo da hoćemo da produžimo saradnju sa vozačima koje trenutno imamo.Srećni smo sa obojicom ali trenutno nemamo razgovor ni sa jednim ni sa drugim. Fokusirani smo na to da Lorenca stavimo na poziciju koju zaslužuje", kaže Tardoci koji je govorio o Lorencovoj prvoj trci u kojoj su mu otkazale kočnice pri velikoj brzini.

"Trenutno istražujemo šta se desilo. Greška nije bila zbog ljudskog faktora već je bila tehnička greška. Takođe pre toga jednostavno nije imao sreće. Zakazala mu je pumpa za gorivo a to je moglo da se dogodi i na Dovijevom motociklu", kaže menadžer Dukatija koji dodaje i da je tim morao da brine o obojici vozača. Na trci u Kataru je Doviciozo i pored pobede bio zabrinut zbog onoga što je prikazao Mark Markez.

"Dovi brine jer je ovo Dukatijeva staza a Mark Markez je bio veoma kompetentan. Markez je u Kataru pokazao zašto je svetski šampion. Mi se nadamo da će Doviciozo opet biti u konkurenciji za titulu, samo se nadamo drugačijem ishodu".

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 994



Komentari