
Pogrešio je na drugom brzinskom ispitu i tako izgubio svaku šansu za pobedu na 61. RELIJU OKO KORZIKE, ali, to nije značilo da će SEBASTIEN LOEB odustati od vožnje, već je opet za volanom, kao što je to i omogućeno WRC pravilima. SEBASTIEN LOEB je u Francuskoj istinska zvezda, u zemlji gde se automobilski reli izuzetno ceni već odavno su svi shvatili da je LOEB nešto posebno.
Sjajni as je to dokazao DEVET PUTA ZAREDOM, osvajanjem TITULA SVETSKOG RELI ŠAMPIONA. U tome mu je verno asistirao njegov suvozač DANIJEL ELENA. SEBASTIEN LOEB je nosilac francuske LEGIJE ČASTI. Na Korzici su svi oko njega, žele da ga samo vide, da zabeleže bar jedan snimak iz daljine, ili SELFI a kao i svakog KRALJA i LOEBA čuvaju (na slici).

Ako ste možda na trenutak pomislili da mu je vreme za penziju, onda ste se baš grdno prevarili. U reliju je najvažnije voziti glavom i iskustvom a SEBASTIEN LOEB je upravo sada na svom VRHUNCU. Izletanja, prevrtanja, havarije, neočekivane greške su tako svojstvene NAJBOLJIMA…ZAŠTO…pa ZATO što elitni vozači uvek teže da podignu svoje limite, da često RIZIKUJU, to je upravo STIL NAJBRŽIH. Verovatno se sećate da nema ni jednog jedinog VELIKOG VOZAČA koji nije imao pehove i pomenute incidente… Uz sve to valja naglasiti da je WRC izuzetno opasan. Baš na početku ovog relija u Francuskoj, naš višestruki šampion i pravi ekspert za auto sport, PAVLE KOMNENOVIĆ je rekao: „Mislio sam da je MOTO GP najopasniji sport na točkovima, ali, već odavno sam siguran da je to WRC“.
U nastavku 61. RELIJA OKO KORZIKE, SEBASTIEN LOEB je prikazao šta ume, da vozi brže od kompletne elite. Dobio je ispit 5 (35,61 km), zatim ispit 6 (15,45 km) a na ispitu 7 (17.39 km) je ostvario šesto vreme.
U generalnom poretku relija sve je isto. SEBASTIEN OŽIE mudro vozi i polako povećava prednost, koja sada posle ispita 7 iznosi 41,6 sekundi. Već smo pisali da je prosto „nemoguće“ da OŽIE prokocka ovako veliku razliku, ali, još jednom ponavljamo U WRC JE SVE MOGUĆE, i zato je taj šampionat po konkurenciji i neizvesnosti ISPRED ostalih popularnih SERIJA, kao što su recimo MOTO GP ili FORMULA JEDAN.
Na KORZICI se vodi sjajna borba za mesta DVA i TRI na podijumu, a konkurišu za sada NUJVIL, MIK i TANAK. Pored OŽIEA svojom vožnjom je prezadovoljan Finac ESAPEKA LAPI, koji svom mnogo iskusnijem timskom rivalu JARI MATI LATVALI beži čak 31. sekundu.
Medju preko 100 učesnika, mnogi su se našli van staze, pa tako i hrabri vozači iz Japana, TAKAMOTO i ARAI, učenici nekadašnjeg eks reli šampiona, TOMIJA MAKINENA.
Izvor: Mojsvetbrzine.rs