
Da je kojim slučajem još medju nama poznati poljski nobelovac HENRIK SJENKJEVIČ, autor nezaboravnog avanturističkog romana za mlade, „Kroz pustinju i prašumu“ (sada bi to bilo „KROZ PRAŠINU“), možda bi došao na ideju da napiše još nešto u svom stilu, ali, na temu avantura majstora relija. SJENKJEVIČ je poznato delo napisao još pre 100 i više godina a danas bi morao da spomene i peh Poljaka KAJETANOVIČA, koji je izleteo sa staze već na 4. ispitu.
Šalu na stranu, na SARDINIJI je ovog petka bilo i previše GUSTIH OBLAKA PRAŠINE koja je uz povremenu kišu i zaostalu vodu na stazi stvarala kaljugu pa je BLATNJAVI KARAVAN jedva završio ukupno 9 brzinskih ispita. Slike sa SARDINIJE podsećaju na DAKAR RELI…
Poveo je danas brzi Norvežanin, ANDREAS MIKELSEN, sa „hjundai i20 Coupe WRC“. Pobedio je na dva ispita a sve do 5. brzinca je imao lidersku poziciju. Posle ispita 6 na čelo elite popeo se SEBASTIEN OŽIE, sa „fiestom WRC“ a veoma blizu mu je bio i aktuelni lider šampionata TIJERI NUJVIL. Posle ovog dana može se lako zaključiti da je konkurencija PRISTOJNA i da se PRVA PETORICA nalaze u samo JEDNOM MINUTU.
ANDREASA MIKELSENA je sreća napustila na ispitu 7, kada je stao zbog kvara menjača. Vozači TOJOTE, LATVALA i LAPI mogu biti zadovoljni jer zauzimaju dobre pozicije, dok je odlični TANAK na poslednjem današnjem ispitu stao negde na polovini a imao je treću poziciju u generalnom. Na poslednjem ispitu sa staze je izleteo i TEMO SUNINEN, sa „fordom“, a na ispitu 7 je bio brži od svih….šteta, već posle prvog dana u AUTU su MIKELSEN, TANAK i SUNINEN, takodje i EVANS, kada je reč o prvoj ligi vozača.
SITROEN sve nade polaže u MADSA OSTBERGA, koji nije brz kao KRIS MIK, ali se dobro drži i posle prvog dana je na 5. mestu.
U kategoriji WRC 2 ubedljivo najbolji je čeh JAN KOPECKI sa „škodom“ a prati ga već dobro poznati Japanac KATSUTA sa „fordom“. Čak tri vozača iz WRC 2 se posle prvog dana nalaze u TOP 10 i to samo zbog VELIKIH ZAOSTATAKA četvorice iz najjače klase.
U subotu su na rasporedu SEDAM BRZINSKIH ISPITA i u nedelju POSLEDNJA ČETIRI.
Plasman posle 9 ispita:
1. OŽIE – „ford“
2. NUJVIL – „hjundai“………+ 18.9 sek.
3. LATVALA – „tojota“……… + 37.2
4. LAPI – „tojota“…………. + 41.6
5. OSTBERG – „sitroen“ ………..+ 58.3
6. PADON – „hjundai“…………. + 1.01.5 min.
7. BRIN – „sitroen“…………….. + 1.26.0
8. LEFEVR - "sitroen" (WRC 2)......... + 4.02.9
9. KOPECKI - "škoda" (WRC 2)......... + 4.16.9
10. CIAMIN - "hjundai" (WRC 2)......... + 5.20.7
Izvor: Mojsvetbrzine.rs