
11. runda FIA Svetskog šampionata Formule 1, od 20. do 22. jula 2018. godine
Hinvil, 17. jul 2018 – Tim Formule 1 Alfa Romeo Sauber uskoro će se takmičiti na poslednje dve trke koje će biti održane jedna za drugom pre letnje pauze. Prva stanica je u Hokenhajmu, gde će se Markus Erikson (Marcus Ericsoon) i Šarl Lekler (Charles Leclerc) takmičiti za Veliku nagradu Nemačke, trku koja nije bila na kalendaru Formule 1 godinu dana.
Nakon istrajne borbe za Velike nagrade tokom poslednjih vikenda koja ih je dovela do plasmana pri sredini tabele, tim i vozači uvereni su da će završiti prvi deo sezone uspešno. Antonio Đovanaci (Antonio Giovinazzi), test i rezervni vozač tima Formule 1 Alfa Romeo Sauber, preuzeće volan od Markusa Eriksona tokom prvog slobodnog treninga na Velikoj nagradi Nemačke ovog vikenda.
Markus Erikson (bolid broj 9):
„Hokenhajm je staza na kojoj sam se vozio više puta – u okviru Formule 1, kao i u šampionatima Formule 2 i Formule 3 kad sam bio mlađi. To je fina staza. Najveći izazov predstavlja poslednji deo, koji je od ključne važnosti za vaš rezultat. Važno je da održavate dobru brzinu tokom ravnih delova i provučete se uspešno kroz krivine u prvom delu staze. Na ovu Veliku nagradu uglavnom dolaze brojni ljubitelji iz Švedske, te se nadam da ću videti mnogo njih i ove godine. Uvek je odlično imati njihovu podršku. Kao tim, uočili smo dobar niz u našim rezultatima, a svakog vikenda postajemo sve konkurentiji. Radujem se povratku na stazu i još jednoj borbi za dobre rezultate u Hokenhajmu.“
Šarl Lekler (bolid broj 16):
„Hokenhajmring je staza koju dobro poznajem još iz perioda provedenog u Formuli 3. U pitanju je vrlo tehnička staza, sa impresivnim tribinama koje su uglavnom pune gledalaca. Jedva čekam da se vratim tamo – odlično je što je Velika nagrada Nemačke ponovo na kalendaru. Nadam se da možemo da nastavimo sa napretkom koji smo postigli tokom poslednjih nekoliko trka, kao i nastavimo da se borimo za poene.“
Informacije o stazi:
Hokenhajmring će ponovo biti domaćin Velike nagrade Nemačke 2018. godine. Ova staza predstavlja spoj ravnih segmenata za vožnju velikom brzinom koji podsećaju na prvobitne duge staze i sporih delova u poslednjih nekoliko krivina. „Motodrom“, ili deo za tribine, predstavlja grandioznu građevinu za gledanje trke, a publika može da čuje i vidi bolide sve do skretanja 10. Tribine takođe pružaju direktan pogled na poslednje sporije krivine, zahvaljujući čemu publika ima bolji pogled na herojske podvige vozača i timova, a ushićenje u vezi sa trkom raste.
PR saopštenje - FCA Srbija