home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
DTM Rast Green

Druga trka DTM vikenda na Nirburgringu pripala je vozaču Audija, Džejmiju Grinu, koji je upisao svoj prvi trijumf od 2017. i kome su se na podijumu pridružile kolege po brendu, Robin Frajns i Rene Rast.

Rastu je treće mesto bilo dovoljno za ovogodišnju krunu, jer je njegov jedini realni preostali protivnik Niko Miler na cilj stigao šesti.

Grin je započeo trku sa pol-pozicije i predvodio je šestorku Audija koja je ušla u trku na prvih šest pozicija, u formaciji: Rast, Majk Rokenfeler, Frajns, Džonatan Aberdin i Loik Dival. Timo Glok je bio najbolje plasirani BMW na startu. On je u trku ušao sedmi, ispred kolege po brendu, Marka Vitmana, inače trećeg u generalnom i teoretskog pretendenta na tron. Miler je bio treći takmičar u konkurenciji za titulu, ali je posle loših kvalifikacija započeo trku sa 14. pozicije. Aston Martin sa najboljom početnom pozicijom je bio onaj kojim upravlja Ferdinand fon Habzburg, na startu petnaesti.

Rast je na startu odmah prošao pored Grina, a u prvoj krivini drugog kruga se dogodio kontakt između dvojca BMW-a, Tima Gloka i Šeldona van der Lindea. Bivši F1 pilot izveo je piruetu i pao je na začelje kolone, a mladi Južnoafrikanac je zbog incidenta kažnjen prolaskom kroz pitlejn.

Niko Miler je prva četiri kruga iskoristio da se domogne desetog mesta. Pokušavajući nekoliko napada na Rasta, Grin je priredio jedinu akciju na stazi, a trka je potom ušla u mirniju fazu. Prvu promenu guma među vodećim vozačima izveo je Miler u 10. krugu, pokušavajući da to pretvori u svoju stratešku prednost.

Svi vozači su do kraja 26 kruga posetili garažu kako bi obavili obaveznu promenu guma. Grin je pomoću bolje strategije uspeo da se nađe ispred Rasta na pisti, a Frajns je napredovao i nakon promene guma domogao se trećeg mesta.

Vitman je odustao u 30. krugu, čime je za njega borba za titulu bila završena. Miler je isto profitirao zahvaljujući dobroj strategiji i našao se na petom mestu, ali je u nastavku trke bio pod pritiskom Rokenfelera i Aberdina.

Frajns se odličnom vožnjom primakao Rastu i u 34. krugu ga je prošao na šikani i našao se na drugoj poziciji. Krug kasnije, Aberdin je obišao Rokenfelera. Aberdin je potom sustigao Milera i pretekao ga u 39. krugu, preotevši mu peto mesto. Taj momenat je bio i ključan za rušenje Nikovih ambicija – uz Rasta na trećoj poziciji, njemu je bilo potrebno da završi minimalno peti.

Frajns je nastavio odličnu vožnju i napao je vodećeg Grina u pretposlednjem krugu, ali je u šikani pogrešio na kočenju i skratio krivinu, posle čega je Grinu prepustio prvu poziciju. Grin je na kraju pobedio u trci 2 sa samo četiri desetinke prednosti u odnosu na Frajnsa i doneo je Audiju 15. slavlje na Nirburgringu. Rast je usamljen prešao preko ciljne linije na trećoj poziciji čime je po drugi put postao DTM šampion.

Dival je prošao pored karirane zastave kao četvrti, samo tri desetinke ispred Džonatana Aberdina. Sa istom prednošću je i Miler završio trku na šestom mestu ispred Rokenfelera.

Posle sedam “audija” na prvih sedam mesta, preostale tri pozicije koje donose bodove zauzeli su BMW vozači u formaciji: Filip Eng, Glok i Bruno Spengler.

Rast je osvojio titulu sa 279 poena u generalnom plasmanu, ispred Nika Milera sa 223 i Vitmana sa 182 poena.

Poslednji trkački vikend u DTM sezoni 2019 vozi se 5. i 6. oktobra na autodromu Hokenhajmring, uz takmičarsko prisustvo tri automobila iz japanskog Super GT šampionata.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 220



Komentari