home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
ISUZU D-Max

Velika popularnost pikap vozila na australijskom tržištu već decenijama unazad, dovela je i do osnivanja posebnog šampionata u takmičenju tzv. Ute vozila (skraćeno od Utility), odnosno pikapova, s tim da je naglasak u SuperUtes seriji do sada bio na snažnim benzinskim V8 motorima.

Protekle i ove godine, šampionat je izmenio pravila i dozvolio turbo dizel jedinice, što su mnogi proizvođači iskoristili kako bi u trke uveli svoje gotovo serijske modele. Jedan od njih je i ISUZU, kojem je tržište Australije i Novog Zelanda jedno od najvećih i najunosnijih.

ISUZU D-Max

Specijalno pripremljen za trke od strane veterana Ross Stone, koji se svojevremeno takmičio i u V8 Supercar šampionatu, ISUZU D-Max Double Cab je ove godine osvojio titulu, a za upravljačem se nalazio 25-godišnji Tom Alexander sa Novog Zelanda.

On je tokom sezone 2019 uspeo da osvoji pet pobeda i čak 15 plasmana na pobedničko postolje, od ukupno 24 trke koje su se vozila. Cela sezona je bila izuzetno uspešna, a dominacija je potvrđena čak jednu trku pre kraja, kada je Alexander sakupio dovoljno poena prednosti ispred najbližeg pratioca.

Iako se navodi da su u pitanju gotovo serijski modeli, ipak je u pitanju takmičenje koje iziskuje značajne modifikacije, kako na šasiji, oslanjanju i prenosu, tako i na pogonskoj jedinici. ISUZU 3,0-litarski turbo dizel u ovom D-Max oslobađa 350 konjskih snaga i čak 700 Nm obrtnog momenta.

Nažalost, od sledeće sezone, SuperUtes šampionat ponovo menja pravila i vraća se na benzinske V8 motore, te je veliko pitanje ko će od aktuelnih takmičara nastupiti i naredne godine. Naravno, presudna je bila velika popularnost pomenutih motora, naročito kod publike koja želi da vidi spektakl i „vatru“ iz izduvnih cevi V8 jedinica.

Izvor: Isuzu.co.rs



čitanja : 555



Komentari