home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Reli Zlatibor

Prvo takmičenje sezone priredilo nam je dramu kakvu odavno nismo videli na domaćim relijima.

Lazar Milovanović i Dejan Golić pobednici su prvog izdanja Relija Zlatibor – Gold Gondola 2020. Posada ASU Mačkat Rejsinga stigla je na Zlatibor s namerom da se upozna s novim automobilom koji su nabavili za ovu sezonu, a sa Zlatibora odlazi kao pobednik u generalnom plasmanu relija. Milovanović je veoma pametnom i iskusnom vožnjom u kombinaciji sa iskusnim suvozačem kakav je Dejan Golić, stigao do ubedljive pobede na svom sedmom takmičenju u životu.

Reli Zlatibor

Glavni favoriti za pobedu, bugarska posada Miroslav Angelov i Georgi Gadžiev, odustali su na trećem brzinskom ispitu zbog oštećenja na vešanju njihove Škode Fabije R5 Evo. Istu sudbinu je doživela i šampionska posada iz Srbije Aleksandar Dučić i Vladimir Zarić. Oni su već na prvom brzinskom ispitu imali teže izletanje u kojem su obojica prošli neozleđeno, dok je Pežo 208 R2 propisno uništen.

Velika borba vođena je za drugo mesto u generalnom plasmanu. Nikola Jović i Dejan Pejić su imali žestok okršaj tokom celog relija, a na poslednjem brzinskom ispitu borbu je ipak dobio Nikola Jović sa svojom novom suvozačicom Sanjom Novaković. Na kraju, treba odati priznanje i izvrsnom Dejanu Pejiću kojem je ovo prvi reli u ulozi vozača, a on i njegov suvozač Dušan Đoković će očigledno biti veoma konkurentni ove godine u svojoj klasi.

Četvrto mesto je pripalo Tomu Nikitoviću i Marku Milanoviću u Folksvagen Polu koji su zabeležili prvi nastup za novi klub. Nakon tri godine provedene u ASU Užice, Nikitović je prešao u redove ASK Šampion iz Bajine Bašte. Užičanin je imao dobar reli, ali je Pejić bio neuhvatljiv u Polu, pa Nikitović nije imao pravu šansu na Zlatiboru. Peta pozicija je pripala debitantu na reliju Goranu Nešiću, koji je seo za volan nekada šampionskog Pežoa 106 Reli, a na desnom sedištu društvo mu je pravio šampion Srbije u reliju iz 2018. godine Luka Kotorčević, neko ko itekako dobro poznaje ove staze, što je Nešiću bio od velike pomoći.

Klasa 1

Prva pozicija u klasi 1, popularnom Malom N-u, pripala je Nenadu Filipoviću „Benzincu“. On i Tatjana Milošević su nakon objave zvaničnih rezultata proglašeni pobednikom u klasi, dok je po nezvaničnim rezultatima to bila posada Zoran Milisavljević / Igor Markov. Milisavljević je dobio dve minute kazne, a to je značilo promociju debitantske posade Dejan Jovanetić / David Žunić na drugi stepenik pobedničkog postolja, a treće mesto je preuzela posada Aleksandar Aničić / Nikola Nedić.

Klasa 2

Klasa 2 je pripala super brzom i konkurentnom Dejanu Pejiću. U kombinaciji sa Dušanom Đokovićem, posada ASU NV Rejsinga je u dominantnom maniru pokorila Zlatibor ispred Tomislava Nikitovića / Marka Milanovića i Gorana Nešića / Luke Kotorčevića.

Klasa 3

U klasi 3 takmičila se samo jedna posada. Ipak, zbog samog sastava posade, publika je sa posebnom pažnjom pratila prolaze momaka u narandžasto-plavom Reno Kliju Vilijams. Miljenici publike Dejan Krčevinac i Željko Milutinović su stigli na cilj kao šesta najbrža posada u ukupnom poretku i prvi u svojoj klasi.

Klasa 4

Pobedu u klasi 4 je odneo čovek koji je pobedio i u generalnom plasmanu Lazar Milovanović, koji je oduševio već na prvom reliju u novom automobilu, te je pokazao zavidnu zrelost i šampionske ambicije. Drugo mesto je pripalo Nikoli Joviću i Sanji Novaković, dok su treći bili momci iz Bajine Bašte Goran Rabasović i Milan Janjić, koji su nakon teškog izletanja na Srbija reliju prošle godine uspešno odvezli prvi reli sa potpuno obnovljenim Sitroenom C2 R2 maks i došli do trećeg mesta u klasi.

Izvor: Mojsvetbrzine.rs / Rally Magazin Team



čitanja : 1062



Komentari