
Red Bul i dalje u pregovorima sa Poršeom
Red Bul je postigao dogovor sa Hondom da koristi njihove agregate od 2022. do 2025. Ali austrijski tim već razmišlja o budućnosti i uveliko je u pregovorima oko potencijalne saradnje posle 2025., prenosi Sport Klub.
Od 2025. očekuje se set znatno fleksibilnijih pravila FIA i to će biti prilika da mnogi poznati proizvođači uđu u Formulu 1. Mnogi od njih već su u pregovorima sa pojedinim timovima, među njima je najatraktivniji Red Bul. Bilo je govora o tome da bi Porše mogao da uđe u partnerstvo, ali te priče su utihnule kada je Folksvagen najavio ulazak u najbrži cirkus. Ipak, Helmut Marko ističe da ništa još nije određeno i da se sa svima vode razgovori.
Folksvagen za sada deluje kao veliki favorit, zbog bliskih veza vodećih ljudi Red Bula Ditriha Matešica i Helmuta Marka, kao i jednog od vodećih ljudi nemačkog giganta Frica Encingera, a zanimljivo je da su sva trojica rodom iz Štajerske. Ali od 2025. Red Bul će biti u prilici da razvija i sopstveni agregat, tako da ni ta opcija ne sme da se isključi.
– Imamo takvu opremu da ćemo biti sposobni i imati tehničke mogućnosti da razvijamo sopstvene agregate – rekao je Helmut Marko.
Do tada Red Bul će ruku pod ruku sa Hondom, koja se vratila u Formulu 1 posle zlatnog doba sa Meklarenom i Aertonom Senom, takođe u Meklaren. Ali taj drugi mandat nije bio ni približno uspešan kao prvi.
Izvor: Sportklub.rs
Foto: Thomas Butler / Red Bull Content Pool
Lekler: Ove zime više nego ikad u Maranelu
Vozač Ferarija, Šarl Lekler, izjavio je da je proveo više vremena nego ikad u fabrici ekipe, tokom priprema za početak nove sezone.
Nakon što je deo treninga obavio u Dubaiju, gde je preležao i koronavorus, Lekler se vratio u Evropu krajem januara, kako bi nastavio sa treninzima. Kao deo toga, odradio je i jednodnevni test u bolidu Skuderije iz 2018. na stazi „Fiorano”.
Uz sve, Šarl je proveo mnogo više vremena u „Maranelu”, u odnosu na prethodni period, jer je verovao da može puno toga da se poboljša i kod njega samog i u ekipi.
„Mislim da nikad nisam bio u Ferariju tokom zimskih priprema, kao ove zime. Odradio sam jedan test sa starim automobilom i osećam se potpuno spremno za početak nove sezone. Radio sam po programu sličnom onom, koji sam koristio prethodnih godina, pokušavajući da shvatim koje su moje slabosti i da ih otklonim.”
„I dalje mislim da je štednja pneumatika nešto na čemu moram puno da radim. Prošle godine sam postigao veliki napredak u tom smeru i nadam se da će se taj trend nastaviti i ove godine. Generalno, to sam radio ove zime. Gledao sam neke trke i pokušavao da shvatim šta smo još timski mogli da uradimo bolje”, rekao je momak iz Monaka.
Pored testiranja u bolidu iz 2018. godine, Šarl je sa svojim novim klupskim drugom, Karlosom Saincom mlađim uzeo učešće u testiranju Pirelija na stazi u španskom Heresu.
Tamo je vozio prepravljeni bolid iz 2019. godine, sa kojim italijanska ekipa razvija gume od 18 inča, koje će biti uvedene u Formulu 1 naredne godine.
Ove sedmice Lekler će učestvovati na jedinom predsezonskom testiranju u Formuli 1, gde će imati prvi put mogućnost da vozi najnoviji bolid – SF21. Sama sezona započinje 28. marta Velikom nagradom Bahreina na stazi Sahir, na kojoj će se obaviti i predsezonsko testiranje krajem ove sedmice.
Izvor: Sportklub.rs