
Na pisti Valelunga danas je završen trodnevni test ETCR automobila, na kom su učestvovali Kupra rejsing, Hjundai motorsport i Romeo Feraris, sve tri kuće koje imaju kompletirane modele za prvu globalnu multibrend električnu turing seriju.
Kako prenosi Serbiaring, test je organizovala WSC grupa Marčela Lotija, osnivač i promoter ETCR koncepta.
Dok su električna “elantra” i “kupra e-rejser” ranije već viđani u akciji, što na samostalnim, što na kolektivnim probama u WSC režiji, na Valelungi je najveću pažnju privukao izlazak na stazu Ferarisove “alfa romeo đulije ETCR”, koja je na autodromu kraj Rima prešla svoje prve krugove.
Auto je, podsećamo, izrađen u Ferarisovom sedištu u Operi, a integracija ETCR kompleta u ovaj model dovršena je u nedelju. Tehnički direktor tima Mario Feraris izveo je uspešnu funkcionalnu probu “đulije” u padoku autodroma u ponedeljak i uverio se da sistemi i softver rade kako treba.
Jutarnju vožnju u utorak takođe je izveo Feraris, a potom je prepustio volan i obaveze Stefanu Koletiju, bivšem formula pilotu kog je italijanski tjuner i konstruktor angažovao da razvija električnu “đuliju” i s njom se trka u inauguralnoj Pure ETCR sezoni.
Feraris je istakao: “Ponosni smo što smo učesnici ovog istorijskog trenutka u automobilskom sportu, prelaska turing trkanja na električni pogon. To je potpuno novi izazov za našu kompaniju i veoma smo motivisani da ga prihvatimo.”
“Hvala WSC grupi, Vilijams naprednom inženjeringu i kompaniji Magelec na neprocenjivoj podršci koja nam je pomogla da projektujemo i razvijemo “đuliju”. Uspeli smo da kompletiramo integraciju ETCR kompleta bez ikakvih problema i kada sam u ponedeljak prvi put vozio auto, bio sam oduševljen kada sam shvatio da sve funkcioniše.”
“Povrh toga, zadivilo me što je auto zabavan za vožnju, takođe i veoma brz. Meni je to donekle bilo kao da ponovo otkrivam turing automobile iz prošlih godina, one na zadnji pogon, mada je pogonska jedinica mnogo drugačija.”
Izvor: Serbiaring.com