home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Romeo Ferraris Giulia

Na pisti Valelunga danas je završen trodnevni test ETCR automobila, na kom su učestvovali Kupra rejsing, Hjundai motorsport i Romeo Feraris, sve tri kuće koje imaju kompletirane modele za prvu globalnu multibrend električnu turing seriju.

Kako prenosi Serbiaring, test je organizovala WSC grupa Marčela Lotija, osnivač i promoter ETCR koncepta.

Dok su električna “elantra” i “kupra e-rejser” ranije već viđani u akciji, što na samostalnim, što na kolektivnim probama u WSC režiji, na Valelungi je najveću pažnju privukao izlazak na stazu Ferarisove “alfa romeo đulije ETCR”, koja je na autodromu kraj Rima prešla svoje prve krugove.

Auto je, podsećamo, izrađen u Ferarisovom sedištu u Operi, a integracija ETCR kompleta u ovaj model dovršena je u nedelju. Tehnički direktor tima Mario Feraris izveo je uspešnu funkcionalnu probu “đulije” u padoku autodroma u ponedeljak i uverio se da sistemi i softver rade kako treba.

Jutarnju vožnju u utorak takođe je izveo Feraris, a potom je prepustio volan i obaveze Stefanu Koletiju, bivšem formula pilotu kog je italijanski tjuner i konstruktor angažovao da razvija električnu “đuliju” i s njom se trka u inauguralnoj Pure ETCR sezoni.

Feraris je istakao: “Ponosni smo što smo učesnici ovog istorijskog trenutka u automobilskom sportu, prelaska turing trkanja na električni pogon. To je potpuno novi izazov za našu kompaniju i veoma smo motivisani da ga prihvatimo.”

“Hvala WSC grupi, Vilijams naprednom inženjeringu i kompaniji Magelec na neprocenjivoj podršci koja nam je pomogla da projektujemo i razvijemo “đuliju”. Uspeli smo da kompletiramo integraciju ETCR kompleta bez ikakvih problema i kada sam u ponedeljak prvi put vozio auto, bio sam oduševljen kada sam shvatio da sve funkcioniše.”

“Povrh toga, zadivilo me što je auto zabavan za vožnju, takođe i veoma brz. Meni je to donekle bilo kao da ponovo otkrivam turing automobile iz prošlih godina, one na zadnji pogon, mada je pogonska jedinica mnogo drugačija.”

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 522



Komentari