
Trka za Veliku nagradu Velike Britanije, koja je na programu 18. jula na stazi u Silverstonu, trebalo je da se održi uz prisustvo publike.
Organizatori su najavljivali da bi mogli da dozvole oko 50 posto kapaciteta. Međutim, odluka Vlade premijera Borisa Džonsona da mere zaključavanja zbog pandemije koronavirusa produži za još mesec dana mogla bi da im poremeti planove, prenosi Sport Klub.
Lokdaun je u Britaniji trebalo da se okonča 21. juna, kada je predviđeno da se zemlja otvori. Pojava novih slučajeva zbog koronavirusa naterala je Vladu da mere traju do 19. jula.
„I pored odluke da se ublažavanje mera odloži za četiri nedelje, verujemo da ćemo imati navijače pored staze. U stalnom smo kontaktu sa odelenjima Vlade zaduženim za medije, sport i kulutura, kao i sa Zavodom za zaštitu zdravlja. Svi su nas podržali. Nadamo se da ćemo uskoro znati sve detalje o broju gledalaca, koji će moći uživo da prate trku“, kaže se u saopštenju organizatora.
Šampionat Formule 1 se nastavlja u nedelju 20. juna trkom za Veliku nagradu Francuske na stazi Pol Rikard. Sve treninge, kvalifikacije, kao i samu trku, u direktnom prenosu možete da pratite na kanalima Sport kluba.
Izvor: Sportklub.rs
Pireli: Maksove i Lensove gume bez greške u proizvodnji
Pireli je zaključio da su problemi sa gumama koje su tokom trke u Azerbejdžanu imali Maks Ferstapen i Lens Strol posledica načina na koji su njihovo timovi koristili gume.
I Ferstapen i Strol imali su problem za koji je prva pretpostavka da su uzrokovali incidente koje su imali. Pretpostavku je podržala i činjenica da su i drugi vozači imali problem jer su tokom crvene zastave na krhotinama pocepali gume na pojedinim mestima. Pireli je, u želji da detaljno analizira šta se dogodilo, uzeo gume i odneo ih u svoj štab u Milanu.
U utorak je italijanska kompanija objavila saopštenje u kome je jasno navela da se ne radi o greškama tokom proizvodnje te da je do problema sa gumama došlo zbog oštećenja sa periferne unutrašnje strane na gumama. U saopštenju se dalje navodi da je do tih oštećenja došlo zbog načina na koji su čuvane gume te da je to najverovatnije u vezi sa pritiskom ili temperaturom na kojoj su gume tretirane.
„Analizirane su i gume koje su koristili drugi vozači tokom trke, a koji su imali isti ili veći broj izvozanih krugova u odnosu na gume koje su oštećene. Istraga je pokazala da nije bilo grešaka u procesu proizvodnje“, navodi se između ostalog.
Izvor: Sportklub.rs