home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Vesti iz Formule 1

19 Okt 2021 - 01:06 Sport Link
Ferstapen

Ferstapen optužen za seksizam

Kako piše Sport Klub, vozač Red Bula Maks Ferstapen na meti je oštrih kritika na društvenim mrežama, a pojedini zaljubljenici u autosport čak zahtevaju da Holanđanin bude izbačen iz ekipe ili barem oštro sankcinisan.

Vodeći u generalnom plasmanu Formule 1 optužen je za seksizam i mržnju prema ženama nakon neuspele šale tokom video intervjua sa navijačima. Na pitanje koja mu je najbolja kupovina u životu, Ferstapen se nasmejao i odgovorio: „Moja devojka“.

Holanđanin je u vezi sa Keli Pike, ćerkom nekadašnjeg vozača Formule 1 Nelsona Pikea. Brazilka je bila u braku sa Rusom Danilom Kvjatom sa kojim ima ćerku.

Maks je šest trka pre kraja sezone vodeći u genelarnom plasmanu sa 262.6 bodova, dok aktuelni šampion Luis Hamilton iz Mercedesa ima 256.5. Šampionat se nastavlja trkom za Veliku nagradu Sjedinjenih Država koja je na protamu 24. oktobra u Teksasu uz prenos na Sport Klubu.

Izvor: Sportklub.rs

Noris: Otvorenost o mentalnom zdravlju je važna

Vozač Meklarena Lando Noris istakao je da je spreman da govori o mentalnom zdravlju u Formuli 1, kao i da će težiti ka tome da drugi istupe sa istom temom i budu otvoreniji u svojim borbama koje vode na mentalnom planu.

Britanac je priznao da se suočio sa teškim periodom u ranoj fazi svoje karijere u Formuli 1 jer se borio sa pritiskom nastupa u svetskom šampionatu sa tako malo godina. Ipak, nakon saradnje sa Meklarenom, 21-godišnji automobilista pronašao je svoje „srećno mesto“ i sada ponovo uživa u trkama.

„Pretpostavljam da sam sada mnogo bolji nego pre dve godine. I to me tera da u svemu uživam mnogo više nego ranije. Tako i u životu možete uživati mnogo više nego što to inače radite. Ne brinite se stalno, ne razmišljajte i ne paničite. Tako dolazite do toga da se osećate mnogo bolje. I mislim da što više ljudi govori o tome, to više poverenja svaka osoba dobije u druge i zna da može da ima dodatnu pomoć“, rekao je Noris i dodao:

„Meni je to mnogo pomoglo i zato znam da mogu da pomognem drugima. Ne govorim to tek da bih nešto rekao, već zato što znam da se drugi ljudi isto bore sa tim. Tako da je ovo moja prilika da pomognem drugima. I mislim da je važno da shvatimo da veliki sportisti koji to govore, ne govore to samo zato što žele da ih ljudi sažaljevaju. To je zato što svi znamo da možemo da pomognemo mlađim ljudima, ali i svima na svetu da se i oni osećaju bolje“.

Noris smatra da su njegove poteškoće bile nešto kroz šta su i drugi vozači prolazili u svojoj karijeri, ali možda nisu mogli da budu otvoreni po tom pitanju jer su tada stavovi bili drugačiji.

„Siguran sam da je u prošlosti bilo mnogo vozača koji su se osećali isto, ali nikada ništa nisu rekli. Ne znam da li smo mi mladi vozači danas otvoreniji ili smo spremniji da kažemo šta osećamo? Ipak, to i dalje nisu svi. Nije baš svaki mladi vozač spreman da kaže kako se oseća. Nedavno je samo nekoliko mladih sportista govorilo o tome“, objasnio je Britanac i dodao:

„Što više ljudi govori o tome, to više ljudi shvata posledice i postupke drugih ljudi. Društvene mreže mogu uticati na to kako se ljudi osećaju“.

Izvor: Sportklub.rs

I Fetel za ograničenje brzine na Autobanu

U Nemačkoj se već neko vreme vodi debata o tome da li treba uvesti opšte ograničenje brzine na autoputu, koje bi iznosilo 130 km/h. Naime, prema trenutno važećim propisima, ograničenje postoji samo na nekim delovima Autobana, dok na drugim deonicama nema limita.

Iako Sebastijanu Fetelu nije strana brza vožnja, budući da se takmiči u "najbržem cirkusu na svetu" i poseduje veliku kolekciju superautomobila, on ipak veruje da bi bezbednost i zaštita okoline trebalo da budu na prvom mestu.

"Ne radi se o ličnim osećanjima. Morate pogledati širu sliku", rekao je Fetel za Auto Motor und Sport.

"Ograničenje brzine dovelo bi do toga da se emisija ugljen-dioksida smanji za skoro dva miliona tona. Takođe, to bi učinilo puteve malo bezbednijim. U Nemačkoj se dešavaju nesreće zato što nemamo ograničenje brzine. Ako time samo jednoj osobi spasite život, učinili ste nešto", objašnjava on.

"Ako želite da nagazite gas, trebalo bi to da uradite tamo gde je bezbedno. U ovom slučaju, to bi bila trkačka staza. Tamo možete testirati svoje granice bez dovođenja drugih u opasnost", kaže Fetel.

Izvor: B92.net

Dogovor je dogovor: Rikardo u Ernhartovom autu na Naskaru

Danijel Rikardo sprema se za Naskar trku u Sjedinjenim Američkim Državama koja je na programu za vikend.

Izvršni direktor Meklarena Zek Braun ponudio je Danijelu Rikardu da sedne za volan Ševrolea Dejla Ernharta pod uslovom da se za Meklaren nađe na podijumu ove sezone. Rikardo će ovog vikenda dobiti obećanu nagradu – vožnju Dejl Erhartovog Sr 1984 Vrangler Ševrolea Monte Karlo.

„Dogovor je dogovor“, poručio je Braun nakon Rikardovog uspeha u Monci.

„Ima tu nekoliko stvari u ovom današnjem uspehu… Tu je šansa da sednem u jedan od automobila Dejla Ernharta koji je moj heroj. To će biti jedan od onih ‘uštinite me molim vas’ momenata“, rekao je u Monci Rikardo.

Dogovor je bio vožnja za podijum, ali Rikardo se nada i nečemu većem jer ne samo da je stigao do podijuma već je stigao i do pobede:

„Razmišljam, možda mi i pokloni automobil? Misli, dogovor je bio podijum i daće mi da vozim. Nismo pregovarali o pobedi, tako da sam mu dao da otpije iz moje cipele, pa sad mislim možda mi i pokloni automobil, to bi bila dobra zamena“, našalio se Rikardo.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 2300



Komentari