home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fanatec GT World Challenge Europe Endurance Cup

Najuspešniji automobilista Srbije na turing stazama, 37. godišnji Pančevac Dušan Duca Borković, čija fantastična karijera traje već skoro tri decenije, uskoro kreće u novi sportski izazov, možda i najteži do sada…

Automobilista i sin moto prvaka Jovana Borkovića, koji je do sada ostvario baš veliki broj pobeda, neverovatni šampion države u kartingu i u najkonkurentnijoj nacionalnoj klasi, „hibridu“, pa na brdskim trkama, odavno je prikazao i potvrdio svoj poseban karakter, kvalitet i veliku hrabrost. Svi dobro znaju da je Borković dva puta bio šampion Evrope (u brdskom šampionatu i Evro Kupu), da je jedini vozač Srbije koji se takmičio u ekstra teškom Svetskom turing šampionatu (WTCR), da je na stazi Suzuka, u toj kategoriji bio na postolju, da se vrlo odvažno borio sa čuvenim Francuzom Sebastianom Loebom……. Borković je bio izvanredan i na evropskim stazama TCR, kao i na pistama Istočne Evrope……

Mercedes-AMG GT3

Šampionat “Fanatec GT World Challenge Europe Endurance Cup“, u kojem će se ove godine nadmetati, naš šampion imaće 5 maratonskih trka u Imoli, na Pol Rikaru, na stazi Spa Frankoršamp, Hokenhajm i u Barseloni.

Biće u španskom timu Madpanda Motorsport, sa još dvojicom vozača.

Endurance trke podrazumevaju zamenu vozača u toku trke, broj takmičara klase na startu je oko 20, a ukupno, računajući sve kategorije i preko 40……  pored „mercedesa“ biće u konkurenciji „ferari“, „porše“, „lamborgini“, „meklaren“, „audi“, „aston martin“, „bmw“ i „bentli“…..trke traju 3 sata, a na čuvenoj pisti Spa Frankoršamp u Belgiji, trka će trajati 24 časa. Borković će debitovati u toj seriji a biće u „silver“ klasi.

Naš as Dušan Borković, vozač NIS PETROL RACING TIMA, već je imao prvi test, i sada će se maksimalno posvetiti onome što ga očekuje….biće na stazi pokraj jakih vozača a i pored čuvenog motocikliste Valentina Rosija, koji će takodje biti jedan od učesnika tih maratona, a Borkovića očekuje veliki posao pre prvog zvaničnog izlaska na stazu. Posebno delikatan zadatak španskog tima biće postupak zamene vozača i prilagodjavanje sedišta trojici pilota različitih konstitucija. Borković će imati svoje sedište a njegove kolege iz tima moraće da se smeste u manje „kadice“….. zamena vozača u toku trke, u boksovima, zamena guma i dolivanje goriva ograničeno je na samo 40 sekundi!

Dušan Borković & Djordje Djenić

Ovu priču završimo informacijom da je prva trka navedenog šampionata zakazana od 1. do 3. aprila, u Imoli, a da se sezona završava 2. oktobra u Barseloni….

Djordje Djenić – Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 2477



Komentari