
Snabdevanje gasom je neizvesno, a ne moramo vas posebno informisati zašto je tako. Nemačka industrija je snažno pogođena, odnosno pravi logistički problemi se tek naziru.

Francuski proizvođač automobila Renault kontrolisaće 80 odsto svog lanca vrednosti električnih vozila (EV) mnogo pre ciljane 2030. godine, zahvaljujući partnerstvima koja razvija u sferi proizvodnje baterija, električnih motora i elektronike, saopštio je generalni direktor kompanije Luka de Meo (Luca de Meo).

Prodaja baterijski električnih automobila je u porastu širom Evrope, a sudeći po Global Electric Vehicle Outlooku, sada ih se više proda za nedelju dana nego što je to bio slučaj tokom čitave 2012.

Da li se ikad zapitali zašto su brzinomeri u većini automobila gravirani na 200 ili više kilometara na sat? Znači li to da prosečan automobil poput Citroena C3 sa 82KS može da pojuri 220 km/h?
Stiže i električna Škoda Octavia

Iz Škode su još prošle godine najavili da će nakon Enyaqa prikazati još tri nova električna vozila, i to pre kraja ove decenije.

Da je test vožnja važna, kako god završila, pokazuje i ovaj video. Tarek Salah je u potrazi za svojim novim automobilom morao na dalek put. Iz Los Anđelesa se avionom uputio u Marsej da bi kupio Ferrarijev klasik, model F355.

Trenutno vidimo posledice nestašice gasa u Nemačkoj i Evropi jer smo pripremili premalo alternativa – rekao je Markus Heyn, Boschev šef mobilnosti u Stuttgarter Zeitungu.
Audi E-Tron Prototype

Audi se priprema na promociju obnovljene verzije električnog modela E-Tron, a kao najava služi ovaj E-Tron Prototype koji je nemačka kompanija prikazala na E-Cannonballu u Hamburgu.