Superauto test – Dacia Sandero 0.9 TCe: Vreme promena

Preuzeto sa: Superauto.rs
Da li je iko, čak i među odličnim poznavaocima automobilske industrije, mogao i da pretpostavi da će u Evropi doći vreme, kada će jedan low-cost brend, kao što je rumunska Dacia, biti glavna poluga spasa velikom Renaultu, te da će istovremeno, biti i jedan od retkih brendova na teritoriji Starog kontinenta koji beleži konstantan rast prodaje, i to značajan, uprkos krizi koja nije zabeležena u proteklih dvadeset godina?

Fiat je u svoju ponudu u Brazilu ubacio i novo specijalno izdanje već prilično starog modela Bravo. Aktuelni Bravo se inače pojavio još početkom 2007. godine i već odavno je vreme za njegovog naslednika, a dok se to ne desi italijanski proizvođač ovakvim specijalnim edicijama i dalje privlači pažnju kupaca.
Ovako bi mogao da izgleda Volkswagen Golf Alltrack

Volkswagen je već predstavio karavansku Variant verziju novog Golfa, a ovi renderi pokazuju kako bi mogla da izgleda njegova Alltrack (pro)terenska varijanta, napravljena po uzoru na Passat Alltrack. Naravno, ako se Volkswagen zaista i odluči da ovakav Golf i ponudi tržištu.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Početkom pedesetih godina prošlog veka, Italija se i dalje borila sa odjecima rata i ogromnim političkim i socijalnim problemima, nastalim kao posledice godina razaranja i diktature.

Pre nekoliko dana se pojavila informacija da je poglavar rimokatoličke crkve Papa Franja uputio apel sveštenicima da se odreknu skupih automobila. Sam Papa se još nije vozilo u specijalnom Mercedes-Benz automobilu koji je za njega pripremila nemačka kompanija.
Ssangyong Korando facelift

Južnokorejski Ssangyong Motor je pre nekoliko meseci i zvanično pokazao naslednika Rodiusa (nazvan Korando Turismo), a nakon toga su javnosti predstavili i nekoliko novih koncept vozila (kao što su SIV-1 i Korando C EV-R).
Nova Mazda 3 MPS sa manje snage od prethodnika

Nedugo nakon premijere nove Mazde 3, počeli su da stižu detalji o budućem Mazda 3 MPS modelu vrhunskih performansi.

U Srbiji još niko nije osuđen na zakonom najveću zaprećenu kaznu od 12 godina zatvora zbog vožnje u pijanom stanju i izazivanja nesreće sa smrtnim posledicama
Godišnje najmanje oko 54.000 vozača sedne za volan pod dejstvom alkohola, pokazuje statistika MUP-a Srbije. Gotovo polovina njih ima od 0,5 do 1,2 promila alkohola u krvi, dok čak oko 20 odsto vozača seda za volan i u stanju mnogo teže alkoholisanosti.

Američki institut HLDI (Highway Loss Data Institute) je objavio svoj godišnji izveštaj u kome je prikazao koji modeli su najomiljeniji tamošnjim kradljivcima automobila.