Audi A5 Sportback
Ovo na slikama nije ni Audi A5 Avant (karavan), ni klasični hatchback (kombi-limuzina), već je A5 Sportback dizajniran da bude polu-karavan i polu-coupe, odnosno ova karoserijska varijanta treba da spoji praktičnost automobila sa petora vrata i stil jednog coupea. Kako će to shvatiti i prihvatiti kupci, pokazaće vreme jer se A5 Sportback očekuje 2009. godine. A dotle, evo šta se zna o ovom novitetu. A5 Sportback će poput Audija A5 Coupe ostati četvorosed ali će na zadnjim sedištima biti daleko više mesta nego u Coupeu (ne treba zaboraviti ni daleko veći i praktičniji prtljažni prostor). Dizajnerski posmatrano, A5 Sportback će preuzeti prednji deo sa aktuelnog A5 Coupea, uz kombinaciju rešenja bokova sa budućeg A4 i novog zadnjeg dela. Naravno, A5 Sportback će osim varijanti sa prednjim pogonom, imati i verzije sa Quattro integralnim pogonom (raspored obrtnog momenta 40/60% napred/nazad). Sportback sa Quattro pogonom dobiće i novi QVT sistem (Quattro Torque Vectoring), koji ima mogućnost raspoređivanja snage i momenta posebno na svaku osovinu kao i pojedinačno među zadnjim točkovima. Ovim se dobija bolja trakcija i stabilnost automobila. Paleta agregata obuhvataće tri benzinska 4-cilindrična turbo motora sa direktnim ubrizgavanjem (TFSI) i snagom od 150, 177 i 211KS, slediće V6 motor zapremine 3,2 litra sa 265KS, a vrh će činiti (bar u početku) 4,2 litarski V8 sa 354KS, koji će pokretati sportski S5. Kasnije se očekuje i najsnažnija varijanta RS5 sa svih 450 konja pod poklopcem motora. Neće biti zapostavljeni ni ljubitelji dizelaša. Za njih Audi priprema novi 2,0 litarski turbo-dizel sa 204KS, a tu će biti i već poznati 2,0 L dizel agregat sa 170 konja kao i 3,0 litarski TDI sa 240 konja. U Audiju za A5 Sportback pripremaju i hibridni pogon ali zasad o tome nema konkretnijih informacija.