Novi Mercedes E klase : nove slike i detalji
Nedavno je bilo već dosta reči o novoj Mercedesovoj E klasi (serije W212) koja će se na tržištu pojaviti u prvoj polovini ove godine, ali su se (dok čekamo na skoru zvaničnu prezentaciju) pojavili novi detalji i slike, skenirane iz procurele fabričke brošure.
Zahvaljujući ovim, a i onim ranije procurelim zvaničnim fotografijama, već sada smo u prilici da vidimo konačan izgled limuzinske E klase (kasnije stižu i karavan, kupe i kabriolet), na kojoj ipak najviše pažnje privlači novi prednji kraj sa većom maskom, a naročito izgled farova. Ovo poslednje rešenje je prilično slično nekim Lexusovim modelima, ali u svakom slučaju predstavlja pravo osveženje. Kako će inače izgledati nova E klasa, najavila je još pre nekoliko meseci i Mercedesova studija ConceptFASCINATION (bar što se tiče prednjeg dela automobila).
Naravno, i unutrašnjost je u potpunosti redizajnirana, komfornija, sa kvalitetnijim materijalima i sa više mesta za putnike i njihov prtljag.
E klasa će biti dostupna u tri paketa: Classic (devetokraki aluminijumski točkovi, LED zadnja svetla), Elegance (sa više hromiranih elemenata), Avantgarde (sa standarnim bi-xenon svetlima i alu točkovima od 17 inča), a tu je i sportski AMG paket kao opcija.
Limuzina je dugačka 487 cm, široka 185 cm, visoka 147 cm, dok joj međuosovinsko rastojanje iznosi 287 cm.
Na startu komercijalizacije u martu, Mercedes će ponuditi sledeće dizel motore: E220 CDI Blue Efficiency (170KS), E250 CDI Blue Efficiency (204KS) i E350 CDI Blue Efficiency sa 231KS, kao i benzince E350 CGI Blue Efficiency (292KS) i E500 (387KS).
U septembru će slediti i E200 CDI Blue Efficiency (136KS), E200 CGI (184KS) i E250 CGI (204KS), kao i 4x4 varijante u modela E350 CDI, E350 i E500.
Kasnije dolaze i najjači AMG E63 model sa V8 motorom i 544 konja, V8 dizelaš sa 354KS, a posle 2010. godine očekuje se i potpuno nova hibridna verzija.
Ovo je stvarno nesto posebno.
Podseca me na S-klasu.Iako vozim Volvo rado bih video ovakvog lepotana u garazi.
enterijer vlo lep, zadnji kraj bolji nego do sad ali prednji kraj - KATASTROFA !!!! Ruzno do bola :(
Koje dosadno prevrtanje istih linija vec 10-15 godina.
Zasto ne izvade stari 124 i pocnu njega da rade?
Mercedes i BMW postaju previse bojazljivi da urade nesto novo na dizajnu.
Ne moze se ziveti vecno od stare slave.