Peugeot RCZ : zvanične teaser slike

Čekanju je (skoro) kraj. Naime, ono što su mnogi priželjkivali još od septembra 2007. godine, kada je prelepi kupe Peugeot 308 RC Z prvi put kao koncept predstavljen javnosti na Salonu automobila u Frankfurtu, postaće realnost već za dva meseca, i to kao Peugeot RCZ.
Definitivna, serijska verzija ovog automobila će biti premijerno promovisana na ovogodišnjem Salonu u Frankfurtu (17. – 27. septembar), mada će njegova prodaja startovati na proleće sledeće godine.

Doduše, u ovom trenutku, sem ovih fabričkih teaser slika, još nema zvaničnih podataka, ali RCZ je napravljen na bazi standardnog Peugeota 308 od koga se razlikuje, pre svega, po daleko privlačnijem dizajnu, koji podseća i na Audijev TT. Kada se pojavio, taj obični 308 hatchback je bio prilično kritikovan zbog prevelike sličnosti sa prethodnikom 307 i manjim modelom 207, pa je upravo zbog toga 308 RC Z Concept oduševio svojim dizajnom.

Osim već poznate prednje "njuške" francuskog lava,
pažnju su na ovom 2+2 konceptu privukli i veliki lukovi blatobrana, 19-inčni
alu točkovi (gume Michelin Pilot Sport PS2 245/40 R19), zanimljivo oblikovan i
nizak krov, originalna zadnja svetla i dvostruki (centralni) završetak
izduvnog sistema.

Podsećanja radi, 308 RC Z concept ima isto međuosovinsko rastojanje i dužinu kao i klasični 308, dok širina iznosi 1840 mm (+25 mm), a visina samo 1320 mm. Zahvaljujući obilatoj upotrebi aluminijuma i karbona (zadnje staklo je od polikarbonata), 308 RC Z concept je težak samo 1200 kg, što mu omogućava maksimalnu brzinu od 235 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje tačno 7 sekundi. Pri tom, prosečna potrošnja iznosi 6,7 litara na 100 km, a emisija CO2 160 g/km. Motor je zajednički proizvod BMW-a i grupacije PSA, odnosno to je 1,6 litarski turbo benzinac, koji umesto serijskih 129kW/175KS, u 308 RC Z konceptu razvija 160kW/218KS i 280 Nm obrtnog momenta (sa overboostom ta vrednost se penje na 300 Nm).

Mada još nema fabričkih podataka, očekuje se da će serijska verzija imati daleko širu paletu pogonskih agregata.
meni se čini prilično ok, a baš je dobro da je neobičan, takav i treba da bude pravi francuski auto
Budući da niko ne kupuje automobile na parče nebi uopšte smetalo da objave fotografiju na kojoj se vidi automobil... Ovi tizeri postaju kontraproduktivni, jer iako bi mi se auto možda dopao, zabole me ona stvar da ga sastavljam sam u glavi od ponuđenih parčića...
Pravilo broj 1 u marketingu:
- Od potencijalnog kupca se ne sme zahtevati nikakvo ulaganje fizičkog ili intelektualnog napora pri kupovini!!!
Otherwise, lenjivac sa velikim novčanikom će otići negde drugde...