home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Trend oživljavanja automobilskih legendi se nastavlja. Tako se posle Volkswagenove nove Bube, BMW-ovog novog Minija, pa Fiata 500 i najave da BMW radi i na Isetti za 21. vek, priprema i reinkarnacija već odavno legendarnog Trabanta.

Podsećanja radi, firma Herpa Miniaturmodelle GmbH (poznata po proizvodnji kolekcionarskih modela Trabanta u razmeri 1:87) je, u nameri da upozna javnost sa svojim planovima (i naravno čuje reakcije i privuče investitore), na Salonu automobila u Frankfurtu 2007. godine predstavila publici maketu novog Trabanta (u razmeri 1:10 - na drugoj i trećoj slici).


Reakcije na taj "New Trabi" su bile izuzetno pozitivne (više od 90 odsto anketiranih je bilo za pokretanje proizvodnje ovakvog Trabanta), pa je Herpa angažovala nemačku karoserijsku kompaniju IndiKar za razvoj modernog Trabanta (IndiKar inače proizvodi specijalna vozila, delove i prototipove za velike proizvođače).

Za ovogodišnji Salon u Frankfurtu IndiKar (Individual Karosseriebau) priprema i promociju prototipa u punoj veličini (1:1), ali za sada njegov izgled nije poznat (objavljena je samo jedna teaser slika). 

U ovom trenutku još nije poznato kada bi New Trabi mogao da krene u serijsku proizvodnju (sve naravno zavisi od potencijalnih investitora, mada se pominje 2012. godina), ali prema poslednjim informacijama, novi Trabant će imati elektropogon i solarne panele na krovu (autonomija sa jednim punjenjem baterija bi trebalo da iznosi oko 250 km). Cena još nije poznata, ali se pre dve godine pominjala nezvanična cifra od oko 15.000 evra...  



čitanja : 4929



Komentari

Trabant je bio ODLICAN auto!

Zato su ga i izbacili iz proizvodnje.

Isto kao i Folkswagen buba.

Predugo je trajao.

Autor rene 02 Avg 2009, 17:06

ali samo i ovaj da bude od plastike ;D

Autor Petar 03 Avg 2009, 12:23

Ohala da bude od plastike!

Tada ne moras da placas autolimare i farbare, samo odsrafis i zamenis polupani deo !
To je i bila jedna od dobrih strana Trabanta, kao i motor koji je bio prakticno nepoderiv.
I startnost i brzina sa kojom se nije mogao meriti ni jedan mali automobil.

Autor rene 03 Avg 2009, 12:43

Doneću prase na sajam.

Autor Stefko 03 Avg 2009, 22:45

Ja sam imao i Zastavu 101, i Ficu i Vartburga i Skodu MB1000 i Trabanta...
I Trabant se pokazao NAJBOLJI.
Cak je bio bolji i od Lade!
Ja bih ga opet kupio da se pocne proizvoditi!

Autor rene 03 Avg 2009, 22:56

Steta sto nece trositi mesavinu.

Autor lok 04 Avg 2009, 14:15

jel i ovaj ima branik od betona?????? hahh a na tablisi samo fali slovo S pa bi se zvao bas kako treba SHERPA

Autor bb 05 Avg 2009, 13:28

Vozio 9 automobila Trabanta 4limuzine i 5karavana odlican auto.Generalku sam radio na auto putu.Problem je imao sa mesavinom blokira radilicu,,zariba,,.Voleo bi i sada da ga vozim

Autor MIODRAG 19 Nov 2011, 19:11

odlican auto

Autor MIODRAG 19 Nov 2011, 19:14

Ni boju nisu promenili... Kao "Dan mrmota"

Autor Moron 19 Nov 2011, 23:03

Kakvo grdilo za plašenje ljudi i životinja oko puta. Original je lepota za medalju prema ovom.
Traćo je bio toliko dobar, da nije mogao ni stoću da dostigne. Najveći uspeh je postigao kad je prestao da se pravi.

Autor Energy saver 20 Nov 2011, 00:03