M Verzija BMW-a serije 1 Coupe

Kako piše britanski Autocar (odakle je i ovaj crtež), BMW-ova M divizija je počela sa razvojem M verzije serije 1 Coupe, koji će dobiti twin-turbo šestocilindrični motor sa oko 350 konja.
Autocar navodi de se prodaja ovog modela u Velikoj Britaniji očekuje sredinom 2011. godine, i to po ceni od oko 38.000 funti. To je za oko 8.000 funti više u odnosu na BMW 135i Coupe M Sport, ali će ipak biti najpristupačniji model M divizije.
Nemci još nisu odlučili da li će novi model dobiti ime M1 (koje je 1978. već poneo legendarni sportista bavarske fabrike), ali je inspiracija pronađena u tii conceptu (sportska varijanta serije 1 Coupe) sa Salona automobila u Tokiju 2007.
Kao što je pomenuto na početku, za pogon će se brinuti šestocilindrični motor (zapremine 3,0L) sa oko 350KS i najmanje 420 Nm obrtnog momenta.
U paketu će biti i šestostepeni menjač sa duplim kvačilom, elektronski kontrolisani M diferencijal, sistem regeneracije kočione sile (verovatno i stop-start sistem), modifikovano sportsko ogibljenje, lagani alu točkovi od 18 inča, M body kit...
Što se proizvodnje tiče, ona bi najverovatnije trebalo da se odvija u BMW-ovoj fabrici u nemačkom Lajpcigu.
sta ce mu start-stop sistem? i regeneracija kočione sile..pa tako gubi smisao!!!
O cemu ti pricas?? Kakav smisao?
Ako dobro razumem po tebi start-stop i regeneracija kocione energije steti necemu.
Ako to mislis stvarno veze nemas
Sistem regen. kocenja je dobra i pozeljna stvar.. kod elektroautmobila.
Ovde verovatno samo puni klasicni akumulator??
Da ne bi bilo prepucavanja oko toga čemu start-stop i BER, preporučujem da se informišete o BMW Efficient Dynamics inicijativi.
Bez lažne skromnosti jedan od 2 najsadržajnija članka na srpskom jeziku, na ovu temu je na Auto-CO sajtu.
http://www.auto-co.biz/index.php?id=78