Uhvaćen i novi Hyundai Accent

Hyundai nastavlja da obnovlja svoju gamu, pa je posle novog Tucsona (u Evropi ix35) i Sonate, red stigao i na novu generaciju Accenta, čija se jedna špijunska slika pojavila na internetu.
I upravo je pomenuta Sonata poslužila kao dizajnerski uzor za novi Accent (u Južnoj Koreji poznat kao Hyundai Verna), koji bi trebalo da se pojavi krajem ove ili početkom naredne godine.
U svakom slučaju, izgled je daleko atraktivniji u odnosu na stari model, dok o paleti pogonskih agregata još nema konkretnijih informacija.
Više detalja tek sledi.
automobil izgleda previse velik da bi bio accent, verovatno je elantra u pitanju.
Bas me zanima gde ce da ga smeste na evropskom trzistu kad je vec tu i30 ?!?
Kad moze FIAT da smesti srednjeg punta, starog shunta i novog punta u model gradskih automobila a da jednoj tako inteligentnoj i obrazovanoj osobi specificnog ukusa kao sto si ti to - ne smeta - verovatno se ovi ih Hyndai-ja ponadali da i za njih ima nade.
@Cika Sima
gde si deda, kako zdravlje? :)))
A koji ti je to "srednji Punto" ?!?
Pa koliko znam svuda prodaju i "shunta" i grande punta i punta evo - kako li se vec zovu, siguran sam da bolje znas. :)
Hyundai ima rupu, pre svega cenovnu, a i modelsku, između i30 sa jedne strane i Sonate/i40 i ix35 sa druge. Cenovno:
i30 je sa dosta opreme oko 13k,
ix35 je oko 19k u osnovnoj bogatoj varijanti,
i40 će biti skuplji od ix35.
Modelski, fali im auto u rangu Octavie, tj model sa gepekom za nas koji ne volimo hečbeke :)
Dakle, mislim da ima mesta i za ovaj model ako je veći od i30 (kao što neko reče Elantra), samo je pitanje da li će biti za evropsko tržište pošto se Elantre poslednjih godina prave samo za amere
@Cika Sima
pa ovako: Grande Punto se vise NE PROIZVODI jer mu je naslednik Punto Evo!
Njihov prethodnik je Punto Classic koji ce uskoro da se ugasi ( cak i kod nas).
Isti fazon su ti Astra/Astra classic, znaci stari i novi model se uporedo prodaju, ali niko nema 2 relativno nova i razlicita modela u istoj klasi!!!
Na to je mislila "nasa" inteligencija ako to moze dopreti do "vase"...:)))
P.S.
mada me ne bi iznenadilo da ga u Evropi uopste i ne bude kao sto je slucaj sa Kia Forte/Spectra (nazalost!)
Naravno da ce biti mesta i za njega kao sto je i dosad bilo.Mozda ga nazovu i25.
Ruzan auto bre...
Nije mi interesantno ni gde ce ga ga smesta jer je ovo klasican USA dizajn...
A mogu i i 27,30 da ga nazovu...
Ne znam odakle samo fama da je i30 jeftin automobil... Doticni naravno ne spada u skuplje ali nije ni posebno povoljan kada je kombinacija dobrog dobar paketa i motora u pitanju...
Nije fama, treba samo da uporedis sa cenama automobila drugih proizvodjaca u istoj klasi. Drugo, moze da ti smeta ne znam sta - dizajn, unutrasnjost, da sumnjas u pouzdanost itd. ali kad je oprema u pitanju - stvarno ne znam na sta si mislio.
Promenom motrora i paketa opreme, kod Kie Ceed i Hyundaia i30 vrtoglavo raste cena. Meni na pr. nikako za auto te veličine (i mase) ne bi bio dovoljan 1.4 16v 90ks koji se sada ugrađuje (nije mi jasno zbog čega je tromom automobilu smanjena snaga, a da je pritom obrtni moment ostao isti !?!), niti osnovni paket opreme. Tako da motor 1.6 i srednji paket opreme koštaju mnogo.
@Panchev9
Drago mi je :)) Inače, mislim da su Hyundai i Kia ODLIČNI AUTOMOBILI! Pritom su sve bolji i bolji...
P.S. Sada će Čaki da se javi i da kaže da i Škoda radi to isto :))
Pa Fijat je za ovu Kiju marka ipo, iako nisu ništa posebno ni oni.
@Predrag
javljam se ali da ti kazem da se potpuno slazem sa gornjim komentarima...
Nesto si danas dobre volje?
(ja sam uvek!)... :)))
@milan
ne moze biti i25 posto je cini mi se veci od i30! Mogao bi i35 ali je to vec zauzeto, zato mi i nije jasno sta im ovo treba ?!?
Neosporan je porast kvaliteta juzno-korejaca ali tu tendenciju prati i rast cena istih automobila (i30 1.4 cape town 13.500E)...
To sigurno nije najopovoljnija kupovina na trzistu...
1.4 motor kod Hyundaija ima 109 konja bar tako kaže specifikacija. Prethodna generacija je imala 97KS i šta znam, sasvim fin auto za 99% potreba, sem ako ne želiš da luduješ punim kolima na autoputu
Na zvanicno sajtu snaga 1.4 motora je 105 ili 109 ks
http://i30.hyundai.co.rs/cms/view.php?id=139
Kod Kie je ista situacija:
http://www.kia.rs/novi_ceed/
Medjutim, na Bg sajmu sam uzeo cenovnik za Kiu gde stoji da 1.4 motor ima samo 90ks! A tako je i na sajtu:
http://www.kia.rs/pricelist/?model=298
Ne, 1.4 Cape Town je 14.590 evra (bez popusta). I u tu opremu spadaju automatska klima, elektro-podizaci zadnjih stakala i aluminijumski naplaci. U najnizem nivou opreme ovaj 1.4 kosta 11.990 evra. Ako "sigurno nije" napisi koja jeste, zanima me.
@AutoShow
U Ceed-u se vec ugradjuje 1.4 sa 90KS tako da ce verovatno poceti i u i30. A inace prethodni je imao 77kW (105KS) a ne 97KS (71kW (97KS) je prethodni 1.4 tojotin agregat).
Ubacili su taj motor sa snizenom snagom zato sto je manje-vise dovoljan onome ko kupuje auto za prevashodno gradsku voznju, skoro svi proizvodjaci imaju nesto slicno u ponudi i prilicno je niza registracija za njega. A u staroj varijanti bilo je jako malo razlike izmedju 1.4 i 1.6 pa se retko ko odlucivao za ovaj jaci.
@Predrag
Razlika izmedju 1.4 i 1.6 je 800 evra. Ako Kia Ceed sa srednjim paketom opreme "kosta mnogo" sta da kazemo za Fabiu na primer? :D
@Cika Sima:
Moja ispravka pošto sam pogrešno protumačen - prethodni Hyundaijev motor, ne konkretno i30, već onaj koji se ugrađivao u Accent dok se Accent prodavao ovde. On je 97KS.
Šta znam, nas 4 solidno teška putnika, pun gepek, klima uključena i tako do Atine, 130-140 km/h je Accent od 97KS vukao sasvim solidno. E sad, sigurno nisam mogao da pratim drugara sa BMW-om od 170 KS kad bi on krenuo da divlja, ali Bože moj :)
Ono što mene interesuje, koj auto uzeti za 15k, da ima solidan gepek i dosta mesta, sa nekom solidnom opremom, jer imam u planu par tura po evropi? :D Teško šta može a de se ne doda još 2-3k
@AutoShow.rs
Najbolji ti je Renault Fluence sa cim ce se sloziti i Cika Sima... :)))
@AutoShow
Tacno, moja greska.Sto se drugog dela tice, moje misljenje je - Kia Ceed 1.6 CRDi (85kW) - trenutno oko 15.000e u LX Fresh paketu opreme (sa popustom).
@Cika (DEKA) Sima
Najveca prevara je ta vezana za cene vozila Hyundai i Kia-e.
To su redovne cene a ne sa popustom jer su isti stalno na "akciji". Taj bazni Hyundai mi nikad ne bi bio dobra opcija i to je to. Jedino diesel ali je i cena dosta veca tako da ne smatram i30 povoljnom kupovinom.Bolje opcije su Bravo(15.500E), Focus (15.770), Mazda 3(14.500-15.300), Renault Fluence (15.000)...
Garancija JK je za postovanje ali su nepovoljniji prilikom servisa...
Ovo JK je Jelena Karleusa? :)
He he!
Ma juznokorejanci imaju najbolju garanciju, ali su cene servisa dosta visoke tako da im se i isplati. Prave sve bolje i kvalitetnije automobile.
Neko gore napisa da je naziv i35 zauzet, koliko ja znam nije. Zauzet je ix35, a i35 bi se bas slagalo uz ovaj automobil, deluje kao lepse stilizovana limuzinska verzija i30.
Kia ceed uopste nije jeftin auto kao to neki tvrde. Gledao sam ja njen SW CRD sa 115 ks u dizel varijanti ( u nekom barem srednjem paketu opreme ) i to je bilo sve, samo ne "povoljno".
Sto se tice njihovih benz. motora 1,4, moze to da ima "konja" i "konja", ali nema on "momenta" i to ( osim na auto putu ) relativno slabo ide ne samo kod njih, vec u bilo kojim kolima C klase ( moras stalno da ga "cepas" sa visokim obrtajima ako hoces neki "udar u ledja", tj, bilo kakvo ubrzanje ili ako ces najmanje brdo da savladas ).
To se odnosi i na negde gore ( pozitivno ) pominjani accent, koji je, pored toga, unutra strasno bucan ( potpuno smara putnike ). Isto je kao de se vozis u loganu( samo sto logan ima povoljnu cenu zbog koje to njemu mogu da oprostim ).
Neko je napisao "ix35 je oko 19k u osnovnoj bogatoj varijanti". Taj nivo opreme nema cak ni rezervni tocak, ni 4 WD pogon. Da bi dosao samo do te dve "sitnice" treba to jos oko 3-3.500 :)))
Vecina proizvodjaca danas ne daje rezervni tocak, ili daju onaj tocak za biciklu. Neki je trend da se daje paket za orpavku gume ili recimo BMW koji ne daje rezervni tocak ali imaju gume kojima mozes da ides jos par desetina km dok ne ispusti guma pa za tih par desetina nadji vulkanizera ako si na auto-putu recimo usred noci
Inace, preterujete za to odrzavanje kada kazete da je skupoceno. To mozda vazi za Kiu u Srbiji posto su oni prilicno losa firma, em drze bezobrazno visoke cene, a posle vas zovu i kazu da imaju specijalnu ponudu za vas po 2k evra nizu, ili ne znaju da vam kazu sta ima odredjeni model ili ne znaju da vam kazu kada ce moci da vam isporuce auto. S druge strane, Hyundai nije bas takav u Srbiji. Redovan servis za Accenta mene izadje oko 12-13k dinara godisnje, a kolegu je i30 izaslo oko 13k. Sad ne znam, to jeste skuplje nego kod nekog majstora brke u Dobanovcima, ali nije skuplje od servisa VW kod Ade Ciganlije, i gomile drugih
@AutoShow.rs
A koliko taj Accent prelazi godisnje da bih "shvatio" tu cenu godisnjeg odrzavanja? Je li to jedan kompletan servis ( ulje motora i svi filteri ) ili sta?
@Moron:
Auto je kupljen jula 2007. godine, nov, presao do sada 43000km, sto ce reci oko 16000km godisnje. Nije stao nijednom do sada, sem sto sam jednom ubo neobelezene radove na putu pri vecoj brzini kod Kragujevca i otisao je prednji desni stabilizator koji je zamenjen besplatno zbog garancije.
Sto se tice servisa, kod Accenta je na 7500km ili 6 meseci, sto ce reci 2x godisnje po oko 6-7 hiljada dinara u proseku (zavisno gde uradis servis i koliko hoce da te zajebvaju majstori, jer su ruke prakticno najveci deo - 1500 dinara po satu - na novom beogradu ide po minutu, a ne po zapocetom satu pa ispadne manje, dok kod nekih drugih ide po zapocetom satu)... Svaki servis se menja ulje i filteri ulja i vazduha, svaki drugi jos i filter klime. Na 30k se menjaju svecice (recimo taj servis je bio oko 8500 dinara). Za kocnice, tj plocice, jos ne znam da ti kazem, jer jos nisu menjali.
Za i30, servis je na 12 meseci ili 15000km i tada menjaju ulje, filter ulja, filter vazduha, filter klime.
@Panchev9
Znam, nego se zezam, napisao sam odmah u sledecoj juznokorejski...
Kod Jelene Karleuse nema garancije. :)
@AutoShow
1)Škoda Octavia 1.4 TSI Ambiente
2)Kia Ceed SW 1.6 (benz.)
3)Chevrolet Cruze 1.6 (benz.) ili 2.0 (diz.)
@Cika Sima
Škoda Fabia 1.4 16v Ambiente (srednji paket opreme)- 10.974 eura :))
@ niki Obratite pažnju na ovaj članak (samo jedan od mnogih koji Hyundai na slici navode kao novi Accent a ne Elantru)
http://www.thecarblogger.net/2010/03/spied-all-new-hyundai-accent-verna.html
@Damko
nikako ne moze da se zove i35 posto Hyundai sa "peticom" oznacava terenske modele a sa "nulom" putnicke!
@Pregrag @AutoShow
Cena za Octaviu Ambient 1.4 TSI je na sajtu 16.178e, ali je svakako opcija o kojoj treba da razmislis!
@Panchev
Batali brate tu komunisticku propagandu, svako moze da ode na sajt i proveri cene. Najjeftiniji Focus dizel je 16.950 evra (motor od 90KS i u najnizem nivou opreme!), Mazda 3 16.190 evra (sa EURO IV motorom iz prethodne generacije) a Fiat Bravo 1.9 MJ Active (120KS, sto je najbolji motor od navedenih - ali takodje iz prethodne generacije jer sad vec postoji 1.6 koliko mi se cini) 18.597 evra.
@moron
Inace, Hyundai-jev 1.6 dizel motor je, sto se buke u kabini tice, na testu pobedio (tada kada se pojavio) aktuelne verzije svih boljih modela, jedino mu je konkurentan bio Peugeot-ov hdi kada je dosao na red. I mogao bi nekad da navedes primer za to sto pricas a ne da se sve svodi na tvoju opservaciju "sve jeste samo ne povoljno", posto ja vise postujem brojke od tvog utiska.
@carobnjak
Do skoro nisu uopste brojevima oznacavali modele, za sad nemaju '5' u oznaci za vozila koja nisu terenska, ali racunaj da nije u skorije vreme predstavljena limuzinska verzija u B i C segmentu, a cisto sumnjam da ce pola game da oznacavaju brojevima, a pola starim imenima.
Nego da mi ne bi duzili oko toga da pricekamo pa cemo videti da li ce poceti sa takvom nomenklaturom (sto je najlogicnije).
@Cika Sima
Komunjare se vracaju kad citam tvoje komentare!
Pamtis ti te komunare dobro...
Cene su za benzinske motore pa bih ti savetovao da bolje citas tekstove pre nego sto kritikijes.
Danas se ne isplati kupovina dizela i to je vise puto objasnjeno...
ZA KRALJA I OTADZBINU !!!
To da li se danas isplati kupovina dizela ili ne, najbolje govore brojke o prodaji na evropskom nivou. A kao sto vec rekoh, vise verujem brojkama nego necijem utisku. Tako da te pausalne otrcane fraze kako je nesto "vise puta objasnjeno" ostavi za svoje visoko-intelektualno drustvo.
Meni je odmah bilo jasno da se radi o benzinskim motorima - ali onda lepo kazi. Na primer: Panchev9:"Ne znam za tebe @AutoShow, ali moje anti-komunisticko, kraljevsko pache se dize samo na sisate polu-gole glupachice, i tu svrhu sam spreman da izdvojim 1.000-1.500 evra vise za znak koji ce na prednjem delu da nosi moj auto". To bi bilo posteno, a ne da lazes coveka svojim fantomskim analizama.
@Cika Sima
Nije tebi lako.
Pa ne moze se porediti "evropsko" trziste sa Srbijom.
Kada Nemac kupuje automobil on ce tu tvoju razliku (1000-1.500E) moci da prebrodi za tako reci mesec dana dok je za kupca u Srbiji, taj isti iznos velika svota... Jednostavno, Srbin ce reci da moze da finansira npr. 5 registracija u toj razlici... Ili 3 registracije i redovno odrzavanje... Nije za poredjenje. Ukoliko vec toliko pratis, onda bi trebalo da znas da je prodaja dizela zadnjih godina u opadanju i da ce se taj trend nastaviti... Evo i linka http://www.automagazin.rs/vesti.php?str=1&id=2010-01-17%2002:07:49&n=Prodaja%20dizel%20motora%20u%20Evropi%20naglo%20opada%20-%20analiza
Ajd, ajd, spustite loptu malo :)
Iz moje pređašnje priče se zaključuje da nemam problema sa Hyundaijem/Kiom, tj nemam predrasuda, a ionako na, da tako kažem, nezavisnim tržištima, po pitanju pouzdanosti i Hyundai i Kia već godinama su u samom vrhu svojim modelima. Sad zašto kruži priča o skupom održavanju ne znam, ali znam da je u Srbiji sve naopačke i da ide i do te mere da su se meni mnogi smejali kad sam pazario Accenta za 11000e i pričali kako nikad ne bi davali tolike pare za auto, a onda oni kupe polovnjaka za 8-9k i pričaju kako je i taj polovnjak kvalitetniji od Accenta i kako će motor na tom polovnom BMW-u posle još samo ovog servisa da traje duže nego li moj.... I onda se pukne još 1000e posle par meseci jer je taj isti motor u BMWu crkao. Da ne pričam koliko su drugi akumulatora izmenjali i koliko sam samo puta pomagao u paljenju i Audija i Lagune i Megana.... A onda sam u poslednja 3-4 meseca počeo konstantno da slušam: 'Jbt, tebe je baš dobro poslužio ovaj Accent, koliko si već prešao, bez problema, imao i dobre ture odjednom...'
@AutoShow.rs
Ne sviđaju ti se moji predlozi?
Mogao bih da dodam još i i30 SW (1.6 benz.)
@Cika Sima
Ja sam prosle godine poredio cene raznih dizel karavana C segmenta ( prednost sam zbog komfora davao onima koji u karavn izvedbi nude "produzenu platformu"u odnosu na klasicnu, kakvih karavana je malo ) i kia ceed SW nije bila "znatno povoljnija" od one koju sam na kraju dobio za 308 SW ( pri cemu 308 SW nudi 10 cm dodatnog medjusoviskog rastojanja u odnosu na klasican, dok ceed sw u odnosu na klasican ne nudni ni jedan dodatni mm ). Ne znam "u jedan euro" kolika je razlika bila, ali zaista se radilo o samo par stotina eura ( jer su mi za HDI tada dali dodatni popust od 2.500 ). Cak i sad daju popuste koje neces naci na internetu ( znam, jer sam neki dan bio kod njih ). Pored toga, kako i sam kazes, zbog dobre zvucne izolacije, HDI je unutra zaista neverovatno tih ( barem do nekih 150 km/h ), tako da je relativno prjatan za normalnu voznju.
Slazem se sa svima koji gore otvaraju pitanje isplativosti kupovine dizela. Pre nego to kupi,covek zaista treba da ( koliko je to moguce ) dobro sagleda sve sto utice na cenu ekploatacije u periodu u kome misli da zadrzi ta kola.
@AutoShow.rs
Ta cena odrzavanja za accent je zaista povoljna. Pretpostavljam da je u pomenutu cenu redovnog servisa od "6-7 hiljada" uracunato polusinteticko ulje ( i da taj accent to "trpi" u smislu preporuke proizvodjaca ). Jer, ulje po litri moze da bude 6 EUR, 16 EUR-a, ali znatno vise. Sve zavisi sta covek sipa ...
@Pancev9
Hvala za onaj link u vezi analize pada prodaje dizela. Svako to treba da procita. Covek stvarno treba da se dobro "presabere" pre nego uzme dizel.
@Cika Sima
Fiat Bravo 1.9 MJ vise nije u ponudi, zamenjen je sa 1.6 MJ u verzijama od 90, 105 i 120 ks.
Kod nas ima u ove 2 jace verzije. Prednosti su sto je Euro 5, emisija CO2 i potrosnja su nize i naravno, niza cena registracije...
Cena od 16500 eura za 1.6 MJ 105 ks.
http://www.fiat.rs/upload/documents/catalogs/Cenovnik%20i%20oprema%20Fiat%20Bravo.pdf
@Moron:
Mnogo si negativan :)
Evo u knjizici Hyundaija stoji da je za motor preporuceno ulje Shell Helix Plus 10W-40 i na racunu poslednjeg servisa stoji bas to ulje. 3,5L = 1940 dinara. Sad, moze biti da lazu, ali ne bih se usudio da tvrdim tako nesto ;)
Hvala Merline, ko zna gde je mene odveo FIAT-ov sajt (cenu sam tamo procitao). :o
@Panchev
Razlika izmedju benzinca i odgovarajuceg dizela je oko 2.000 evra, nezavisno o kom modelu se radi. Tako da tvoj zakljucak tu moze jos vise da dodje do izrazaja. Inace, po tom pitanju se apsolutno slazemo (u smislu da ja kupujem auto) - ali to ipak pada u vodu ako neko moze da izdvoji odredjenu svotu (a tada se svodi na licni izbor). Drugo covek je sam naveo "par tura po Evropi" sto je dovoljno da sugerise da nije u pitanju prosecni srpski vozac (grad, grad-selo 20km od grada) itd.
Sto se linka tice, analiza za kvartal jedne godine je zaista, zaista nepouzdana za izvodjenje bilo kakvog ozbiljnog zakljucka. Prodaja varira (gore-dole), pocetkom prosle godine je bilo velikih stimulacija za kupovinu malih benzinskih motora (kriza ovo-ono) u skoro svim drzavama i otud takav nagli skok (moje misljenje).
Dalje, i same drzave se trude da nivelisu sve (pa imas fantomske stvari da je u jednoj EU zemlji benzin (gorivo) skuplji od dizela, a u susednoj obratno!) itd. ali to nije tema. Sustina je, nekad su dizeli bili jedva 30% prodatih, poslednjih godina su oko (i najcesce preko) 50%.
@Moron
Stvarno ne znam sta je sustina tvoje price. Poenta je znaci sto Ceed SW nema vece medjuosovinsko rastojanje od klasicne verzije, a sto je i takvo vece 30cm (odnosno 40) od Pezoove karavan (odnosno obicne) verzije - to nema veze? :S