U pripremi Dacia MPV sa 7 sedišta

Prema pisanju nemačkog Autobilda (odakle je i ovaj render), rumunska Dacia planira napad na Volkswaganov Touran (na Salonu u Lajpcigu se upravo održava premijera njegove najnovije verzije), Opelovu Zafiru i ostalo društvo iz klase kompaktnih MPV modela.
Buduća Dacia MPV (koja još nema zvanično ime) raspolagaće i kliznim bočnim vratima i fleksibilnim enterijerom za sedam putnika, a sve to po pristupačnoj ceni.
Naime, kada se pojavi na tržištu (krajem ove ili početkom naredne godine), ova Dacia će u baznoj verziji koštati oko 10.000 evra.
Što se pogonskih agregata tiče, za sada se pominju benzinci sa 90KS i 110KS, kao i dizelaš od 84 konja.
Nabrojali su tu neke konkurente VW i Opel, a niko da doda, pa to je konkurent i Scenic-u.
Ovo mora dosta da se diferencira u odnosu na njega, da se ne bi desilo da dolazi do pada prodaje u okviru proizvodjaca, kao sto je slucaj sa VW i Skodom.
Jednostavno ovo bi trebalo da se smatra smecem u odnosu na Renault, da mu ne bi ugrozilo prodaju, a ne da je svejedno, da li ces kupiti Daciu ili Renault, kao sto je svejedno (opet ponavljam) kupiti VW ili Skodu.
@Dejan
To distanciranje je ocigledno cim vidis i pipnes unutrasnjost dosadasnjih modela Dacie, zavrsna obrada joj na samom zacelju sveopste ponude automobila u Srbiji, ali je ipak dobra kupovina za te pare jer dobijas Renaultov motor, OK limariju i paketi opreme jesu osirmaseni ali opet imaju ono sto balkancu treba, tj. 3 stvari: klima, podizaci, centralno :)
@lok
"OK limariju"
nece biti, Dacia nema pocinkovanu karoseriju...
@ carobnjak
ja imam Logana i ima pocinkovanu limariju samo je problem što su je loše pocinkoval, a i mekana je, lako se udubi ali videh da su to popravili na Dusteru.
@logan
Lim je ili pocinkovan ili nije pocinkovan. Može da bude jednostrano ili obostrano pocinkovan, ali ne može da bude loše pocinkovan. Dacia nema pocinkovan lim i uz to je vrlo tanak (0.5 mm, 0.6 mm), pa je zbog toga "mekan", odnosno ugiba se gde god da ga pipneš.
P.S. Lim u fabriku stiže u vidu koluta, koji se ispravljaju u table. Lim stiže kao pocinkovan iz fabrike lima, a postupak potapanja karoserije u rastvor koji se nalazi u električnom polju, se naziva KATAFOREZA (hemijski postupak zaštite karoserije od korozije).