Lamborghini Jota na Salonu u Parizu

Sajt Auto.it objavljuje novi render budućeg Lamborghinijevog sportiste (trenutno poznat kao "Jota"), čija se promocija očekuje već ove jeseni, na Salonu automobila u Parizu.
Kasnije će se pojaviti i njegova Roadster varijanta (na renderu), a što se konkretnijih detalja tiča, Jotu će (prema ranijim informacijama) pokretati novi 7,0 litarski V12 motor sa 700-720KS i 700 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa sedmostepenim menjačem.
Zahvaljujući upotrebi karbon fibera i aluminijuma, Jota bi trebalo da bude težak oko 1500 kg, u poređenju sa aktuelnim Murcielagom LP670-4 SV koji ima 1565 kg.
Po sadašnjim procenama, Jota bi od 0 100 km/h trebalo da ubrzava za oko 3 sekunde, dok bi maksimalna brzina iznosila 350-360 km/h.
Ja sam nasao drugacije "rendere"
http://sunwaytuner.com/wp-content/uploads/2010/02/cgi-2011-lamborghini-jota-16349-1.jpg
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/01/LamborghiniJota-01.jpg
http://images.theage.com.au/2010/05/05/1410152/Lamborghini_Jota_600-600x400.jpg
Sve u svemu,cini mi se da nece biti tako spektakularan kao Murcielago kad je izasao.
Cak imam neki utisak da ce Jota biti ruznija od Murcielaga.
Ali hajde da sacekamo zvanicnu verziju pa da damo sud.
@hh
Da! Murcielago je najlepsi super-sportski automobil ikad napravljen,po meni.
I ne verujem da ce mu neko skinuti tu titulu. Sem mozda sam Lambo.
jao koji carevi u Lamburghini-u, svi smanjuju zapreminu motora, a oni povećali na 7 litara, hrabar potez i veliki respekt!!!
Linkove koje je postavio drug Pitbull na kojima se vidi render Jote ,samo govori o tome koliko se spremaju za Lamborghini Estoque. A bice zver!
@Logan
Da! Slazem se.
Nervira me ovaj "down-sizing".
Ipak je mrcina pod haubom najbolje resenje :)
Naravno,govorim o sporstskim automobilima.
Nek bar sportska kola ostanu sporstka.
A ne 700ccm i 17 turbina.
U formuli jedan treba sad da bude motor od 1500ccm i turbine.
Pa zar ne mogu makar formula,moto GP,rally da ostanu postedjeni. Tj makar to da bude zanimljivo.
Nece nesto puno spasiti svet 20 "eko" formula.