Novi Porsche concept na Salonu u Detroitu

Po poslednijim vestima, Porsche će u januaru 2011., na Salonu automobila u Detroitu, javnosti predstaviti "spektakularni novi koncept" koji će najaviti i budući serijski model.
Novi koncept će biti tesno povezan sa hibridnim Porsche 918 Spyder conceptom, sa kojim će deliti brojne komponente.
Nemački izvori novog sportistu nazivaju Porsche 929 i najavljuju izlazak na tržište tokom 2013. godine. Takođe, očekuje se da bi 929 trebalo da kombinuje 4,8 litarski V8 bi-turbo benzinac i tri elektromotora, sa kombinovanom snagom od oko 600KS.
Očekuje se cena od oko 400.000 evra, dok ostali detalji tek slede.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
@ Dejan L
Slazem se sa tobom,nadam se samo da ce se nova dizajnerska resenja odraziti i na izgled drugih modela iz ove kompanije.
Ovo je Photoshop-ovan 918 Spyder koncept. Nije nesto lep, ali nije ni ruzan kao svi ostali Porse-i koji se trenutno proizvode (ups, nisam valjda napisao da su Porse-i ruzni).
Da je nesto posebno lep,ne bih isao toliko daleko,ali najbitnije je da je drugaciji!Iako je ovo Photoshop onaj koji ga je radio se bas zadrzao na prednjem braniku..Jednostavno,odvlaci pogled od bilo cega drugog na autu.Previse kompleksno.
Vrlo interesantni komentari, u najmanju ruku... Pokušajte sad da se prisetite svojih komentara na novitete čiji se dizajn potpuno oslanja na ideje nekog slavnog "pretka"... Kao dobar primer, recimo, Mercedes SLS. Komentari su obično bravo, odlično, svaka čast dizajneru, skidam kapu itd. A Porsche već više od četiri decenije uspeva istu ideju da prenosi na nove modele carrere a da nimalo ne izgledaju zastarelo, i to vrlo uspešno (za ovaj zaključak mi nije potrebno vaše mišljenje, već isključivo gledam rezultate). U tom slučaju kometari su potpuno suprotni... U jednom slučaju dizajnere dižete u nebesa, a u drugom im se pokenjate na trud. Da makar imate jasan stav, pa ajde, ne volite retro dizaj pa bože moj... Ali ovako mi ostaje samo da se grohotom nasmejem.
@ Djordje
Jedna stvar je kada neko napravi model inspirisan nekim slavnim pretkom,a potpuno druga kada neko decenijama pravi vise manje isti model i ne pokazuje nikakvu progresiju u dizajnu.
@Djordje,
Niko nije osporio uspeh Porsche-u ovde,ovde se uglavnom javljaju ljudi kojima je atraktivniji dizajn Astona,Ferarija,Lamboa itd. Porsche izaziva fascinaciju kada ga vozis sto vecina nas nije uradila(ja nisam,drugima svaka cast),mi smo tu da ga ocenimo po spoljnom izgledu.Izgled je nesto sto Porsche retko...u stvari NIKAD ne menja,pa nam je svaki njihov "izlet" na tom polju dogadjaj! Da je Porsche izmenio izgled 911 tamo negde 60-ih i sad napravio danas taj rimejk vecina bi se odusevila,kao sto je to slucaj sa SLS-om tako da ti ta opaska nije na mestu,razmisli opet.
Zašto menjati nešto što je dobro, prepoznatljivo, sa dušom.
Nije to aerodinamična pegla, ili nabudženi fen za kosu na čijim detaljima su vežbali nazovi dizajneri.
Dizajneri su ljudi zaduženi da unište sve što vredi i pretvore ga u bižuteriju.
PS
Dizajn je na kraju najjeftinija stavka, koja služi da zamaže oči, pretvori pepeljugu u princezu i uništi sve kriterijume vrednosti.
@Dule,
Izlupao si se kao Maksim po diviziji."Dizajn je najjeftinija stavka"!?To je ono sto prodaje proizvod.Tvojom logikom,zasto uopste menjati neki proizvod...Zasto svi ne bi vozili golf 6 sa karoserijom jedinice,kad ga toliko hvale.Nemoj da lupas-dizajn(uz kvalitet) prodaje proizvod.Za vjek vjekova,hteo to ti da priznas ili ne.
@Uros
Ja se vozio :) U Kareri :) U Kajenu takodje,Kajenu Turbo S. Ne morate da vozite,dovoljno je da se provozate :) Neverovatan dozivljaj.
@Uros Cuore Sportivo
Politika dizajna se mora držati pod kontrolom i planom dugoročnog razvoja modela.
Pustiti slobodne umetnike sa velikom maštom da se igraju, je zlo. Takav primer imamo kod italijanskih proizvođača, posebno alfe, koji pokušavaju da nametnu razne neukusne linije, kojima su prikriveni svi nedostaci mehaničkih sklopova. Onda ostaje priča javnosti, lep je, nije lep a ono spolja gladac unutra jadac. Pored toga taj gladac posle nekog perioda izgleda smešan.
Ti majstore Uroše (šta ti baš znači nastavak nick-a, ne znam ali ima veze sa sportom očigledno), sa tvojim društvancetom samo vidiš mazancije i gluposti, u srž stvari nikada ne ulazite, valjda ne znate.
Privatno, verovatno voziš tatin auto, tipa dacije ili lade a dizajn ti je primaran.
I onda meni daš definiciju "Mlatim" !
@Dule,
...Sto menjas nadimke,krijes se pod tudjim nikovima,nemas svoje je pa se samo ljubomorno oglasavas. Sve si rekao ovim "neukusne linije" za Alfu i italijanski dizajn.Dalje ne moras nista vise,nisi kompententan.
P.S. Naravno da vozim tatin auto,kad ga je on kupio.To nam je porodicni auto.Hoces da kazes da je kupovina tog auta odraz naseg stila?Koja je tvoja poruka,idi do kraja? Oces opet da se vadis na imovinsku kartu da si bolji čovek od mene?Hahahahah,koliko si povrsan i koliko si nisko pao ovom izjavom "O ti pripadniče više klase"...Oces opet da psujes kad se iznerviras?
@Uros Cuore Sportivo
Dečko, ne znam šta se stobom dešava. Ja ovde povremeno uskočim, obično zbog carobnjaka. Ali ti ga dečko prevaziđe. Vidim da si mlad i neiskusan. (Misliš sve što leti da se jede)
Kad želiš evo ti moje "karte". Ja sam građevinski inženjer, radim privatno, imam audi 2.5TDI. I što rekoh jednom čarobnjaku, zaista bi me bilo sramota da se u alfi pojavima na gradilištu i pred investitorima, jer bi mislili da sam neozbiljan i šarlatan.
Zaista tvoj komentar, upućen meni, pokazuje dimenziju tvog neuljudnog ponašanja.
@Dule,
Imas neuporedivo iste komentare kao Energy saver.Ako nisi on,zaista,moja greska,imas iskreno izvinjenje od mene. Ali komentar "vozis tatin auto" i sve sto si dalje napisao "pokazuje dimenziju tvog neuljudnog ponasanja",jer i dalje nisi napisao sta si time hteo da kazes jer taj komentar van svakog zdravog razuma...
@Uros Cuore Sportivo
Prva tvoja rečenica upućena meni je je bila "Izlupao si se kao Maksim po diviziji".
I moja opaska, da voziš tatin auto, nije nikakva uvreda, jer smo svi mi to pregurali a neki, koji komentarišu, još nisu ni u toj fazi.
Hteo sam da ti pokažem koliko si neiskusan i koliko visoko letiš.
Pročitaj koliko si me izvređao.
To što sam sa tvojim istomišljenikom carobnjakom, koji se stvarno u kola ne razume, vodio "rat", ne znači da treba ovako da reaguješ.
Hvatati se za dizajn kola, ljudi koji nemaju veze o kolima, je analogno poslu kojim se bavim, sa nazovi zelenim arhitekticama, koje često ne znaju ni šta hoće.
@Dule,
Opet nisi objasnio sta si mislio pod tim sa tatinim autom,i opet si ostao nedorecen i sad skreces temu da se izvuces.Ja pricam o dizajnu,i u to se vrlo razumem a ti ne jer omalovazavas rad dizajnera Alfe,jer ti se ta marka ne svidja.Tvoj problem...I vadis se na Carobnjaka,ubacujes ga u celu pricu da se odbranis.Ko njega sisa,ne zanima me generalno njegov zivot. Niko ovde nije spomenuo mehaniku i pogon Porsea,procitaj opet sve navedeno.Za auto koji se nije pojavio i koji postoji samo na papiru ne moze se pricati o drugim stvarima,sto ti radis.Kad izadje,kad ga provozas a ti pricaj o tome koliko god zelis,onako inzenjerski kako ti znas.Dotle tisina ili se slobodno ukljuci u pricu ako hoces,o onome sto se vidi sa slike.Opet ljubomora o struci,c c c...