Novi Audi RS6 i Audi RS7 sa 608KS?

Posle nedavnog objavljivanja zvaničnih slika novog Audija A6 pažnja fanova nemačke fabrike se okreće budućoj najjačoj verziji ovog modela – Audiju RS6.
Ovi renderi (by Theophiluschin.com) pokazuju kako bi budući RS6 mogao da izgleda, dok će se po nekim informacijama pod njegovom haubom najverovatnije naći 4.0 V8 twin-turbo motor sa 447kW/608KS koji će pre njega dobiti i budući Audi RS7 Sportback.

Ako se informacije pokažu tačnima, prvo će se krajem sledeće godine pojaviti RS7 Sportback, dok se novi RS6 na tržištu očekuje tokom 2012.
Audi će inače početkom naredne godine prvo kupcima ponuditi standardni A6 sedan, i to po cenama koje će u Nemačkoj startovati od 38.500 evra (toliko će tamo koštati A6 2.0 TDI), a kasnije će ponudu dopuniti i A6 Avant.
Više o novom Audiju A6 možete pročitati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
:)
Extra je !
Jedino su stopovi mogli da budu lepsi,ali...
U crvenu se jos i uklope.
Mada ipak su trebali da budu agresivniji (lepsi) po meni.
@PITBULL
DVA PRSTENA SU BRAK,CETIRI PRSTENA SU LJUBAV!!!
:))))
:))))
:))))
plase se BMW-a,cim moraju da stavljaju ovako monstruozan motor :)
@ ilijapaun
A bmw se inače ne plaši od A7 i od R8?
X3 (premijum) inače stvara zviždanje u A stubovima čim dostigne 100km/h , a takodje i turbulencije vetra prenosi kabinu. Lepo ja kažem ima bmw još toga da nauči od Mercedesa i od Audija.
@Dejan L
Cim neko stavlja 600ks pod haubu u limuzinu, onda mu je cilj da ima vise konja i da bude bolji od najavlenog bmw-a M5 i M6 (570ks cini mi se). A slozices se da je M5 bio Benchmark kada se pojavio.
A da, prvi murcielago je imao 560ks :)
Za njega je vec rezervisano prvo mesto medju sportskim limuzinama. Daleeeeeeeeeeekoooo su M5 i AMG, predaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeekoooooooo, ali IZA.
@ ilijapaun
Audi dugo kuva ovo u svojoj kuhinji , neće oni da dozvole da im se desi neki propust, da par meseci nakon M5 izbace neproveren auto, koji će samo biti jači od M5, oni to imaju odavno.
Uzgred pozdravio te R8, reče mi A7.
Par zar je moguće da svaki put kad izađe neki model iz čuvene nemačke trojke mora da dođe do neke rasprave. Kao onaj je bolji ovaj je lošiji a ovaj treći ima još mnogo toga da uči...
Svi su oni dobri, razlika je u tome ko šta voli.
Mislim da štopovi i nisu toliko loši. Nebi ni valjalo da budu previše agresivni jer je audi taj koji pravi kompromis između sportskog BMW-a i elegantnog Mercedesa.
@Dejan L
Odakle ti ta prica da X3 zvizdi na 100 km/h???
Zaista me zanima da li je moguce da je napravljen takav previd ili si ti to nesto izfantazirao?!
Mis me baguje pa salje po dva komenatara istovremeno!! :)
A usput ovaj Audi pocinje opasne masine da pravi...jos malo pa ce poceti da mi se svidja!! :))
@Dejan L
@Gagiba
Nemoj da se iznerviraju pa da stave motor sto planiraju u Aventadora(ako je bese takav naziv za naslednika Murcia) od 700ks :D :D Hahaha :D
Ali nece biti brzi od E63. Novi 63 ubrzava za 4,2 ili 4,3 do 100 zavisno da li ce da mu ubace onaj od 555 ks ili 571 sa 900nm, dok Audi i Bmw ce to tesko postici.
@McLaren
Hahaha...Eto,znas za jednog samo i za drugog nista ne znas,tako da bolje nastupi blog,posto ima ovde onih koji znaju vise!
Trenutni RS6 ima 5.0 V10 biturbo motor od 580ks,do 100-tke ide za 4,5!Inace zadnja E63AMG ima isto ubrzanje do 100km/h,ali na stazi moze samo da guta prasinu,zbog audijevog 4x4 pogona u Rs6 koji zavrsava posao ;)))
Pozdrav prijatelju,prestani da ostavljas takve smesne komentare ;)
Ko to još pa čita njegove komentare... (takve koji se vode parolom "mercedes je mercedes i kad ga volovi vuku" idu odmah na "ignore")
E63 ne bih izabrao pored RS6 i M5 taman da ubrzava za 2 sekunde do 100km/h, čak i CTS-V bih pre uzeo...
Dusan je u pravu.A,za 4x4 600ks nije nista.Uz pomoc elektronike on to raspodel i kida!A,mislim da je i samim tim i stabilniji od m5 i AMG! 4x4 zavrsava poso..
@nikola
4x4 skoro da i ne zahteva ESP.
A sa njim je kao po sinama.
Sumnjam da je brzi po suvom,po mokrom sigurno jeste.
kakva rasprava...
600ks ili 608ks ili 500 ks ili 700ks...
stvarno je razlika...
ko je bolji na pravcu, u uskim krivinama, na dugoj stazi, kratkoj...
prednja vuča, zadnja, 4x4...
Jel formula 1 ima 4x4?
Meni se bas svidjaju ovi zadnji stopovi. A kupovinom bilo kod automobila proizvedenog od "nemacke trojke" ne moze se napraviti greska, sve je stvar licnih afiniteta. Ja, na primer, najvise volim mercedes, ali reci da audi i bmw nisu dobri, ili da je bilo ko od njih mnogo ispred konkurencije nije tacno. Nijanse su u pitanju, ide mercedes malo ispred ostalih, ali i po nesto vecoj ceni.
I jos nesto, ne samo nemci, danas skoro svi prave dobre automobile, tesko je pogresiti kupovinom novog, samo dobro iskalkulisati sta se isplati.
@PITBULL
jeste 580ks,moja greska, pojavio se davne 2001, a tada nisam pratio automobilizam
Ali opet mislim da je 600ks malo previse, ko ce to iskoristiti na normalnom putu za saobracaj. Vise mi lici na utrkivanje "ciji je veci"
a svi vozimo kola od 100ks do 200ks...
neko svoja, neko tatina...
pa kad izađemo na autoput nekome zviždi oko stubova, nekome ne a onda pri brzini od 150km/h zviždi sirena presretača, pa u ušima odzvanja 10 poena, 10 poena, 10 poena...
neka, tata plaća sve račune...
MENI JE I MOJIH 115KS DOVOLJNO!!!
4X4 pogon je uvijek bio sporiji od zadnjeg pohona,zbog tendencije proklizavanja preko nosa.
p.s: ova diskusija se pretvorila u djeciju pricu(''moj tata je najjaci'')
@McLaren
Imas one koji iskoriscavaju i svojih 300 ks ;)))
Nemoj da vredjas,niko ti nije kriv sto nemas pojma o automobilizmu ;)
R6 kida kao i obicno,odlican auto...
I da X3 nikako ne sisti preko 100km hahahah kakva odvala...Druzili se sa x3 2.0d narandzaste boje u periodu od feb 2007-april 2008 115.00km bez greske...(ko je iz Raske poznaje auto)...
Audi Bmw Merc vrhunski automboili bili ostali i bice...Forsiranje jdnog naspram drugog detinjasto i smesno.Pozzz
@Raska boys
Ma i meni se cini da vecu glupost nisam cuo odavno ali nisam imao prilike da se vozim u novom X3 pa rekoh cuda se desavaju, bolje opet da priupitam pre nego sto pocnem da se smejem iz sveg glasa.... xDDD
Možda ako je bio razbijen ko kanta, pa ga majstor nije vratio na mere... Ili je menjana šoferka pa nije dobro zalepljena, zna posle nekog vremena da se odlepi i da svira.
Test novog X3 u Marakešu možete ppogledati na youtube-u i na sajtu vrele gume internet tv.
Čak mu ni senzor za parkiranje nije precizan, a plus zviždi na 100km/h.
audi ide stopama mercedesa i amga...nesto sto je mercedes vec davno jako davno uradio a to je dobio rat konjskih snaga , sad audi razvaljuje bmw istom politikom....brza su to auta na pravcu to jest na autobanu...rs i amg od m auta...ali m auta su dobra na stazama....kao da je nekog briga za tim stvarno.
bmw pravi ruzna auta. nit su ekskluzivna nit najaca vise...prosla su vremena kad je audi imao samo tri modela ,a amg nije bio formi...
1.mercedes (uvek bio)
2.audi (svaka cast)
3.bmw (i jos nazaduje)
i to je bolna istina koji monogi fanovi bmwa jos nece prihvatit...volim bmw najvise ali stvarno treba bit realan i razmisljat mozgom a ne emocijama , bmw je ubedljivo 3 na listi.audi pravi predobra i lepoa auta , mercedes to uvek i radio a bmw nazaduje svakim novim modelom , mislis da je dobra 7ica i ja sam mislio ali kad vidis novi a8...a7 , q5 naspram x3....PFFFFFFFFFF
Čim neko istakne bolje ubrzanje za 0.x sekundi, ili razliku u snazi kao najbitniji adut u rspravi koji je bolji (čiji je duži), a pritom uopšte ne obraća pažnju na kočenje, upravljivost i opšte vozne karakteristike, odmah mi je jasno koliko zapravo ništa o vožnji ne zna. A ovamo se frlja sa stotinama konja. Realno ni 200ks ne može da iskoristi efikasno.
Besmisleno nadrkavanje konjskih snaga... ko je imao prilike da vozi na pisti na kojoj postoje uslovi za gas do daske, zna o cemu govorim.
te konjeske snage i jos vise obrežtni momenat su jako bitne...sto je veci lakse je i bezbolnije preticanje , znaci mercedes amg e63 sa 900nm otrese auto za 2sekunde dok visokoturazni bmw recimo iz m5 v10 treba obrtaje i saltanje.
puno je zabavnije vozit auto sa puno njutna i konja za brzine oko 200kmh u nocnim satima , po autoputu nego auto sa manje njutna i konja.
ko voli voznju ceni ove stvari.
@hahe
Ne lupetaj keveti vise!
Znaci tvoji argumenti u komentarima se svodi na:
Ja kazem da je ovaj ovo a da je ovaj ono! Ma daj....ko tebe jos za sta pita?A Apsolutno nikoga ne interesuje sta ti mislis! Ako imas neki rezultat na stazi, neku ocenu renomiranih novinara, neki uporedni test, kazi ili prosledi link, a ta tvoja naglabanja, sto neko rece" ciji je duzi", ama bas nikog ne dotice ni kolko lanjski sneg na Avali!!
@ hahe
Svaka ti čast.
@ Gagiba
Onaj X3 što zviždi serenadu čim predje 100km/h? To se Audiju nikad ne bi desilo!!! Razumeš?
X5 svaka čast.
@hahe
Recica NE i glagol se uvek pisu odvojeno. (ima cetiri slucaja kada se to ne radi ali cenim da je bespredmetno ozbiljnije analizirati gramatiku sa tobom).
Ne zelim da odgovorim na tvoj komentar jer ako dozvolim da me spustis na tvoj nivo odmah ces me dobiti na iskustvo i ta sa ogromnom razlikom!!
Dakle ti i ovaj tvoj istomisljenik iz Lazarevca mozete da se cascevate do ujutru...samo napred, ja sam sinovci na nekoj drugoj duzini!! :))
@hahe
https://www.youtube.com/watch?v=3BSPmLpRaxI
uh, kako je lenj ovaj M5, nemoze da obidje sleper za manje od 30 sec. i za informaciju, ako si toliko lenj da ti je tesko saltati sekvencijalni menjac, ima on i auto mod
Verovatno ovde vecina ljudi nema vise od 20 godina. Tvrdite da Mercedes za razliku od BMW-a pravi lepa vozila i stalno se unapredjuje. Taj isti mercedes je skoro 15 godina ziveo na osnovu stare slave (od kraja 80-ih do mozda 2001) Mercedes je krajem devedesetih bio na rubu bankrota. Glavni krivac za to su zastarelost spoljasnosti i enterijera. Posebno velika i kockasta S klasa za koju je bmv 7 iz devedesetih bio pojam po svemu. Onda bmw 5 e39 i buljava mecka... Od 2003 BMW je promenio smer u dizajnu, po meni se to odrazilo lose na vecinu modela. Danas je jedina mecka koja ima pravi duh Mercedesa C klasa i mozda jos dva modela. Sto se tice savrsene balansiranosti automobila i najboljiih motora to ce do daljnjeg biti BMW. Audi je glavni kada je u pitanju zavrshna obrada! Tu i BMW i mercedes gube. Sedite u kola i pogledajte ili bolje zagledajte
@Milos
Eh, koliko sam se samo trulih pragova nagledao na karoserijama W124 i W201, a nisu ni deset godina imali... Bitno da su oni stavili one široke lajsne lepe, koje su jedinu ulogu imale da čuvaju blato, i to su savršeno dobro odradjivale. A zaštita ko na "minikama". Tadašnja im konkurencija ni sada, više od deset godina kasnije, nije stigla u stadijum trulih pragova! Ali kome da pričaš ti to... Ja sam za sebe video dovoljno!