Novi Porsche 911 : novi renderi

Nova generacija Porschea 911 se očekuje na Salonu automobila u Frankfurtu (septembra 2011.), a dok se to ne desi, evo novih rendera njegovog najverovatnijeg izgleda koje objavljuje nemački magazin Auto Bild.
O novom 911 je bilo reči još pre nekoliko meseci, kada je sajt Autonet.hr objavio više detalja.
Kako je tada pisao Autonet.hr, pored već tradicionalno minimalnih izmena spoljašnjosti, kupci navodno mogu očekivati znatno kvalitetniji enterijer, snažniju, ali i ekonomičnu motorizaciju koju će činiti 6-cilindrični boxer motori, kao i još dinamičnije vozne osobine. Takođe, spisak standardne i dodatne opreme će biti proširen.

Dimenzije se neće značajnije menjati iako će novi model biti nešto duži i širi od prethodnika. Širina će se posebno osetiti na lukovima blatobrana, koji će biti prošireni kako bi se u njih mogli ugraditi i veći točkovi. Aero kit će biti unapređen, a uz elektronski upravljano i redizajnirano zadnje krilo, nova generacija bi rebalo da dobije još nekoliko elemenata tzv. aktivne aerodinamike. Očekuje se da će prosečno smanjenje mase automobila iznositi oko 50-ak kilograma.

Enterijer će biti najviše dizajnerski izmenjen. Iako će zadržati većinu osnovnih osobina karakterističnih za ovaj automobil, možemo očekivati uticaje Panamere i Cayenna (takođe, dodatno će se povećati i prtljažni prostor).
Kabriolet se očekuje u proleće 2012, a njegovim platnenim krovom će moći da se upravlja do brzine od 50 km/h.
Što se motorizacije tiče, osnovu će činiti unapređena verzija 6-cilindrične benzinske jedinice sa povećanom snagom i obrtnim momentom i smanjenom potrošnjom. Tako se u ponudi u početku očekuju 3,6 litarski motor od 370KS i 400 Nm u Carreri, odnosno 3,8 litarski sa 420 KS i 440 Nm.
Oba motora će biti uparena sa 6-stepenim manuelnim menjačem kao standardnim, dok će 7-stepeni PDK menjač sa duplim kvačilom i ručicama na upravljaču biti deo dodatne opreme. Standardnu opremu će činiti stop-start sistem i regenerativno kočenje što će na kraju dovesti do 12%-tnog smanjenja potrošnje.
Naravno, sledeća generacija 911-ice će dobiti i svoje Carrera 4S, Turbo, GT3 i GT2 verzije, a postoji i velika mogućnost da će se pojaviti i hibrid, a manje je verovatna električna varijanta.
Ivan Mitić - Autoblog.rs / Autonet.hr
Renderi : Autobild.de
Sad cekam dusana da mi objasni kako je to klasika, kako to njima ide i zasto bi menjali.
Hahahahahahahaha :)
Hvala dusane,ne moras da se trudis,znam tu lakrdiju od price unapred! :)
Nije lose, sam mi se cini da ce uskoro gume na tockovima biti iz vremena pre Dunlopa, bez vazduha. Samo pojas gume na obrucu.
@PITBULL
SAVRSENSTVO!!!!
Isto koliko se naslednik Murcia razlikuje od Murcia,tako i ovo ;))))
Ovo je prethodni model...Ne!Sadasnji...Cekaj,pa u ovakvom je poginuo Dzejms Din...Naslednik!?
Ko voli nek izvoli,da je ovo bio naslednik onog modela s kraja 90-ih mozda bi mi i znacio nesto.Ovako vec zaboravljen...
ZAdnji deo je lep,naslucuje je se spojler koji se dize i to je to.
ima ona jedna epizoda od top gear gde jeremy testira "novi" 911 i prica ovo je novo, ono je novo. i vidi na parkingu parkiran 911. izlazi jeremy iz kola, gleda i posle nekog vremena kaze "moja greska, ovaj parkiran model je novi, ovaj sto sam ja vozio je stari" :))))
na kraju se i matori klarson navukao na porse.
porshe se nikada nije kupovao zbog izgleda. ak je to nekom tesko da shvati jbg.
klarkson je postao mjerilo za bilo kakvu pricu o automobilizmu, sto je naravno tuzno.
porse je pravi sportski auto, ko ga voli i zna koliko je dobar ne opterecuje se dizajnom, koji je vrlo privlacan, mnogo lijep auto, samo sto nije inovativan.
naravno to meni ne smeta ;)
Jeremy Clarkson je jedan običan klovn, od one emisije je napravio svoju cirkusku arenu. Fifth Gear je za njih institucija, i pravi mnogo realnije testove i poredjenja, i daleko su pozvaniji da ocenjuju od jednog Clarksona... Meni je FG uvek bio interesantniji od TG, ali šabani iz TG su ipak provalili šta široke narodne mase više traže, i šta se bolje prodaje. I sam se ponekad nasmejem njihovim forama, ali njihove ocene nikad nisam uzimao kao relevantne!
911 je fantasticno dizajniran. Potpuno je dovrsen i sa te strane nema nedostatke. Svaka nova generacija ima svoj karakter i izmene u skladu sa tokovima vremena u kom se pojavila. Svakako fantastican auto prepun emocija. Nisam ljubitelj Porschea ali to vidim i razumem... Sto se tice price o TG vs FG. Svakako je FG mnogo strucniji i merodavniji. TG= gomila love, pretocena u skupe i nebulozne testove.