Dodge Journey u Evropi kao Fiat Freemont

Po poslednjim vestima, Fiat (koji trenutno drži 20 odsto Chryslera) će na sledećem Salonu automobilu u Ženevi (mart 2011.) predstaviti svoju verziju nedavno obnovljenog Dodgeovog modela Journey, i to pod imenom Fiat Freemont.
Kako bi novi Fiat Freemont mogao da izgleda pokazuju ovi renderi, a njegova prodaja se na Starom kontinentu očekuje u junu naredne godine.

U svakom slučaju, Freemont (koji će u ponudi italijanske marke zameniti model Ulysee) će biti dugačak skoro 490 cm, širok 188 cm, dok će u ponudi imati benzinske i dizel motore (uključujući i Fiatov 2,0 litarski tirbo-dizelaš sa 170 konja).
Proizvodnja Freemonta će se odvijati zajedno sa Dodge Journey-em u fabrici Toluca u Meksiku.
Kod 2011 Dodge Journey modela (predstavljen prošlog meeca na Salonu u Los Anđelesu najviše pažnje izaziva detaljno modifikovana unutrašnjost (prednji panel, instrument tabla, novi multifunkcionalni trokraki volan i sedišta, nove boje...) sa daleko kvalitetnijim materijalima nego do sada. Još jedna važna novost je i novi 3,6 litarski V6 Pentastar benzinski motor sa 283KS i 352 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa šestostepenom automatskom transmisijom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nisu toliko nisko spali koliko su mogli to bolje da urade.Totalna ludnica u kuci.Ovaj SUV,SAV ili sta vec zamenjuje ven Uliz,pre toga je tu "cast" imala Croma u iskljucivo karavansko/kombijastoj verziji,relativno uspesnu Multiplu su smirili i verovatno ugasili dok iz Kragujevca ne izadje nesto tog tipa... Jedina svetla tacka je ovaj Pentastar V6 ali sumnjam da ce biti u Evropi u ponudi.
Mnogo ste gordi, pljujete po fijatu kako ne ume da pravi velikeautomobile, da gorih nema, sad kad je dobio novu platformu, ni sad vam ne valja.
Kad nešto mrziš, mrziš. To je vaš mentalitet, samo ne znam zbog čega. Po vama i da je u saradnji s mercedesom vi bi ga pljuvali samo zato što je amblem fijata
@Dejan L,
Ja volim Fiat od kad znam za sebe.Tipo sa digitalnom tablom,Ritmo,Tempru,Multiplu,Grande Punta,Banglov Coupe,Barchetu,novi Bravo.Sve je to lepo ali mi se ne svidja njihova politika trenutno.Nemaju model u srednjoj klasi vec koliko godina,umesto toga neku Cromu koju su projektovali za taksiste,promaseni Seidici,sad i ovoliki SUV.Mora se postovati neki red,slozices se.Ja mu zelim sve najbolje,obozavam italijansku industriju ali mi ne obecavaju ovakvi potezi.Voleo bi da gresim ali...
@ UrošCuoreSportivo
Ja nisam neki ljubitelj fijata, ali ljudi ga pljuju previše, nije fijat toliko loš. Ljubitelj sam Audija.
Vozio sam tipo davno, 3 vrata gran turismo, bruka, probao sam bravo, ovog srpskog klasika i ujakov grande punto 1.3mjt, a zašto ovo pričam? Pa toliko pljuju fijat da kad kreneš da ga voziš pomisliš jbt u šta ja sedam, a kad sednem i krenem, vozim mogu samo reći da je ništa manje dobar od ostalih. I još jednom nisam ljubitelj fijata, ali moram da stanem u odbranu kada NEKI TAMO iz predrasuda pljuju bez razloga, jer su čuli ovo ili ono. Usput grande punto 1.3 mjt ne da prima gas, nego ubija, kočnice su mu toliko dobre da je to za rubriku verovali ili ne, a najviše sam se oduševio zvučnom izolacijom.
I opet volim Audi, Škodu, Peugeot, a da imam brdo novca uzeo bih maserati. Jednostavno Italijani znaju da naprave lep auto
I još nešto za one koji se prave da nešto znaju i pljuju s predrasudama, Fiat Stilo kabina projektovana u istoj radionici koja je projektovala kabinu za A3 sportback. Takodje kada podignete haubu na grande puntu na skoro svim delovima videćete natpis BOSCH, nisam znao da Italijani prave auta sa lošom elektronikom, stvarno, ali ako je bosch italijanski onda...hahahahaha
@Dejan L
Eno ti ih puni otpadi žabarskih auta starih 5-6 god. po Italiji, za džabe, neće ih niko. Alfi da biraš, napala kriza žabare a njihovve polovnjake neće niko.
Kad voliš idi obiđi kupi, ne drži ovde dramosere.
@ Dejan L,
Taj Tipo sa troje vrata je redji od polarnog medveda,mislim da sam ga samo jednom video:)
Obicno pljuju oni ljubomorni,to je potpuno nebitno.Meni su italijani favoriti sto ne znaci da ne volim druge automobile.Ali bas zato sto volim te italijane srce me zaboli kad vidim kako ih vode celnici.Vidis sta napravise od Lancie!Fiat kao da je nekim lakim drogama pa "trazi sebe" u koordinatnom sistemu konfuzije ko neki srednjoskolac... Zao mi je sto gledam kako italijani sem 159-ke nemaju predstavnika u srednjoj klasi,jednom od top 3 najprodavanija segmenta u Evropi.Zar je bilo tesko nastaviti lozu Tempra/Marea i Lybra iz Lancie?Je l' su zaboravili kako se prave?Naravno da nisu! E zbog takvih stvari se ja nerviram. I sad prave ovaj SUV/SAV od 4,9 metara gde nikad nisu imali predstavnika i idu medj osinjak japanaca/korejanaca i evropljana.Bolje da su Iveco Mastifa redizajnirali i skoncentrisali se na nesto manje. Prekinuse Deltinu tradiciju,od Crome iz 90-ih napravise linijski taksi,Multiplu ukinuse.Kao da ih neprijatelj vodi..
@Uros Cuore Sportivo
Alfa 156 stara par godina na veliko za manje para od 1500€ u Žabariji. Isto toliko košta recimo maleni sakso.
Brzo će biti i Julija za iste pare, bez obzira na 369 glasova.
@ UrosCuoreSportivo
Ajde samo mao razumnog objašnjenja, pa šta ako nema tradiciju u pravljenju krosovera? Mnogi nemaju u svojoj ponudi, ali počinju polako!
Meni je fenomen blaćenja mnogo veći problem, dok je fiat sam pravio vikaše najgori, OK. Nek bude da je tako! Sad kad se spojio sa Chrysler-om, šta sad ne valja?
Opet ne valja? CCC Eto te platforme koje su zapostavili, sad će i njih dobiti. Mislim da fiat ima mnogo modela sa 5 zvezdica, mnoge nagrade za minimalnu potrošnju, kako onda može biti najgori.
Recimo dacije imaju po 3 zvezdice, a dizajn im je...NE BIH O TOME. Bravo za duster...DONELKE
Ja da sam Markione ugasio bih lanciu, a ne Alfu!!!
Chrysler opet na muži... A za uzvrat će ponovo da dobiju stojka! :D
@Energy saver,
Objasnili su ti ljudi na onom postu kad su bili rezultati glasanja,sve sami vozaci modela 156,159 pa i Gulietta-e.Pa si se cak i ti na kraju smirio i kao nesto skrenuo sa teme... Nije te od tad bilo dugo,evo opet se nadovezujes na moje misljenje jer svoje nemas.Cemu tolika mrznja?
@ UrosCuoreSportivo
Jednostavno, prodaj logana kupi 156 i ostaće ti para za gorivo, da se vozaš godinicu. Prosto, lep a ne boli.
@Dejan L,
Nije problem menjati tradiciju,problem je menjati oprobani recept,ili eksperimentisati kad nemas zdravu osnovu.Od toga neposredno zavisi i opstanak ljudi u Kragujevcu.Razmisli o tome.Pogledaj sta rade u Brazilu i odlicno im ide.
P.S. Ja imam Logana i najbolje znam kakav mu je dizajn:) Ali to je vec stvar izbora uslovljen ekonomskom situacijom u zemlji.Za 4 godine promenjen samo akumulator,sijalice i automat za rikverc svetlo...Drugar,malo imucniji kupio 147 i GT-a,nikakvih prblema nije imao paraleno za to vreme.
@Energy saver,
Prvom prilikom kad budem zaradio za auto,hvala na savetu.Ipak 147-cu...
@ Energy saver
Moj drug ima alfu 156 '99. godište, ima je nekih 6 godina, najveći kvar mu je bio taj da mu je crko radio kasetofon, nešto manji kvar koji je rešio za 150€ mu je bio protokomer, nešto je loše startovao motor i zamenom tog ventila, sve radi kao sat. Kupljen je od 1. vlasnika u NS-u od nekog zlatara, za sad je prešao 220.000km
@Dejan L
Odlično, sad može da dokupi i jednu rezervnu za delove, jeftinija je od jednog dela kad ode, pošto će mu skoro sve otići.
Energy saver
Moze li se znati sta vozis, da bi znao da kupim kada bude prilike.
Ili makar marka. Poz
Pa dobro, nema veze sta covek vozi, njemu se ne svidjaju Italijani i to je to. A stvarno su kvarljivi. Imam dosta primera. Milane, Dejan L je poznavalac automobila veruj. Ljudi, hajde malo bez tih prozivki...