Citroen DS5 stiže sledeće godine, DS3 Cabrio odložen

Nakon predstavljanja DS3 i DS4 modela, Citroen priprema još jedan automobil za svoju DS serijeu automobila.
Još jedan član ove porodice biće naime DS5, nekakva mešavina hatchbacka, karavana i MPV-a, a koji će se u formi koncept vozila pojaviti u aprilu sledeće godine na Salonu automobila u Šangaju.
Serijski model stiže međutim još tokom te 2011., a premijera se očekuje u septembru, na Salonu u Frankfurtu.
Sudeći po ovim renderima (iz nemačkog Auto Zeitunga), izgled eksterijera će u velikoj meri biti inspirisan Citroenovim konceptom C-SportLounge, predstavljenim još 2005. godine.

Po najavama iz francuske fabrike, DS5 (dužine oko 4600 mm) će se odlikovati veoma prostranim enterijerom, a posebna pažnja kod DS5 će biti posvećena kvalitetu materijala u enterijeru.
Što se palete pogonskih agregata tiče, u ponudi će se naći 1.6L benzinci sa 150KS i 200KS, kao i 2.0 HDi dizelaš sa 140KS ili 163KS i 2.2 HDI sa 204 konja.
Sem toga, DS5 će biti dostupan i u hibridnoj varijanti, i to sa kombinacijom 2.0 HDi dizelaša i elektromotora sa ukupno 200KS.
Po nezvaničnim najavama, DS5 bi u Francuskoj mogao da košta oko 27.000 evra.
S druge strane, dolazak Citroena DS3 Cabrio (koji je trebalo takođe da se pojavi tokom 2011. godine) je odložen, a konačna odluka o vremenu njegove premijere tek treba da se donese.

Po ranijim informacijama, DS3 Cabrio (ima mesta za četiri putnika, dužina 395 cm, širina 172 cm visina 146 cm, zapremina prtljažnika 280 litara) će u ponudi imati nekoliko benzinskih i dizel motora.
Benzinci su 1.4 VTi 95KS, 1.6 VTi 120KS, 1.6 THP 155KS, a dizelaši 1.6 HDi 90KS i 1.6 HDi 110KS. Kako stvari sada stoje, najsnažniji DS3 Racing sa 200KS se najverovatnije neće pojaviti u kabriolet izdanju.
Po ranijim procenama, DS3 Cabrio bi u Francuskoj trebalo da startuje po ceni od oko 19.500 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Jooj...Ovo je DS5?Ja sam mislio da ce biti neka luksuzna varijanta C5.Ovo mi se nimalo ne svidja. Ovo mu dodje kao Croma,R klasa,vise klasa od jednom.Nadam se da ce imati kupaca..
S druge strane,voleo bi da vidim ovakav DS3 sa mekim krovom.Malo sam nostalgican za Golfom Mk1,Pezoom 205,Kadetom i slicnim automobilima u cabrio verzijama..
Posle ajkule ne znam da li su napravili bar jedan auto da nije RUZAN!
Jeste da marketing cini cuda, ali stvarno ne znam kako je ova marka opstala i ko uopste kupuje Citroene??? Mozda radnici PSA fabrika (uz debeli popust) i po neki francuz koji kupuje domace, pa neka bude i ovo g****...
Meni je DS5 bas super fazon, limuzina sa pregrst prostora za klince, a pritom i jedan od najudobnijih automobila u klasi
@ JA
Ne lupetaj!
Mislim da je ovo zaletanje loša odluka, još uvek nisu videli ni kako će tržište reagovati na DS4, a kamoli da rade još veći i još skuplji. Verovatno da ima onih kojima treba vozilo ovih dimenzija, a koje će koštati 27.000€
Kada su 2.2 HDI navili na 204 PS? Taj prokleti EURO 5... Ne piše samo koliki mu je "trenutak".
Još će kao zamenski da ga stave u E 250 CDI ...
Mange
Preteruješ... Izgleda da je i Tebi dosadilo da i dalje mirišeš cvećke odozdo :)
Još samo da se ugreju ostale "lešine" i neki glas puste. Mada, napolju je teški minus, brener ne bi pomogao... Šalim se malo, neće valjda ( mnogo ) zameriti.
Baš me interesuje koliko moment ima ovaj 2.2 HDI, teško da može prići i blizu mečkinih 500 Nm u 250 CDI. Ma, da ima i 400 Nm ...