home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova generacija Porschea 911 će svetsku premijeru imati na Salonu automobila u Frankfurtu (septembar 2011.), a dok se to ne desi, nemački magazin Auto Bild je objavio neke nove detalje o ovom sportisti.

Pored modifikovane spoljšanjosti, novi 911 će dobiti i značajno redizajnirani enterijer, nešto veći prtljažni prostor, novu zadnju osovinu, motore sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom CO2, izmenjene dimenzije a imaće i nešto manju težinu. 

Težina je u poređenju sa aktuelnim modelom naime smanjena za oko 20 kg, dužina je povećana za 56 mm (na 449 cm), a međuovinsko rastojanje je veće za 10 mm.

Osnovni motor u ponudi biće 3,4 litarski šestocilindrični agregat sa 257 kW/350KS, sa kojim će 911 od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4,8 sekunde, najveća brzina iznosiće 289 km/h, dok će potrošnja goriva biti 8,5 litara na 100 km. 

Porsche 911 Carrera S će pokretati revidirani 3,8 litarski motor sa 294 kW/400KS, dovoljno za maksimalnih 302 km/h i ubrzanje do stotke za 4,5 sekunde (potrošnja goriva 9,1 litar na 100 km).

Bazni model će imati alu točkove od 19 inča, a Carrera S od 20 inča.

Novi 911 Cabriolet se očekuje u proleće 2012., a biće dostupne i druge verzije, među njima i Carrera 4S, Turbo, GT3 i GT2. U ponudi će biti i PDK menjač sa duplim kvačilom, a ranije se govorilo i o hibridnoj varijanti, ali o tome trenutno nema konkretnijih detalja.   

Ivan Mitić – Autoblog.rs   

Renderi : Autobild.de


čitanja : 5604



Komentari

Haha,malo me nasmejalo ovo u naslovu Porsche 911 - "NOVI" detalji.Koji?
Opet,ponavljam,pozdravljam izgled zadnjeg dela,ostalo je sve "ctrl C ctrl V".Prednost Ferariju,Lamborginiju,Astonu..Jos kad Lotus dodje!
Porsche,vratite nam 928 opet!

Autor Uros Cuore Sportivo 28 Dec 2010, 13:49

Ljudi ovo je 911,i ne moze ko zna koliko da je menjaju,ako hocete drukciji Porse,gledajte Kareru GT,Kajmana,Bokstera,Kajena ;)

Autor dusan 28 Dec 2010, 14:09

@dusan
"Ljudi ovo je 911,i ne moze ko zna koliko da je menjaju"
Koja glupost.
Pa sta sad Ferrari nije trebao da menja F355 pa do danas?
Nego da ga fura sa kozmetickim (neprimetnim izmenama)
Ili Lambo da fura jedan isti dizajn.
Aj nek svi furaju isti dizajn.
To bi bilo bas zanimljivo. :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 14:13

Zato je Porse tu gde jeste.
Ko hoce egzotiku,niko ni ne spominje Porse,jer nije egzotika.
Vise lici na VW bubu. :)
Kad vidis F430,458,Gallardo,Murcielago,najezis se. Fascinacija,vrhunski dizajn.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 14:15

Samo 8,5 litara?!

Autor milan 28 Dec 2010, 14:31

Ni sam ne znam ima li potrebe menjati ga, ako ga promene onda to više neće biti 911, a ako i dalje budu menjali samo 2% detalja, dosadiće kao i mnogi rimejkovi starih dobrih auta

Autor Dejan L 28 Dec 2010, 14:34

@PITBULL
Koje bre menjanje Ferarija,Lamboa?Oni izbacuju nove modele,oni nemaju jedan model koji nosi jedno ime kroz istoriju,svaka cast i za Enca,za Countacha,ali 911 ide kroz istoriju i ne treba se mnogo menjati,vec sam rekao,ako hoces drukciji Porse idi gledaj Kajmana,Bokstera,Kajena!Taj Galjardo i MUrsielago uopste mozda ne bi ni nastali da ih nije uzeo VW!A seti se Vw drzi i Porse,Audi ce biti od sada zaduzen za dizajn Porsea i Lamboa,Porse ce raditi na sebi i Lambou samo ne znam sta bese...Uostalom kad pogledas Lamborginije kroz istoriju videces veliku slicnost sa Galjardom i Mursielagom,ali npr meni se to i svidja,kao sto kad pogledas danasnje Aston Martine,pogledas davnasnjeg Db4 i vidis veliku slicnost ;)
Ti ne razumes automobilizam,ne znas istoriju marki koje te ne zanimaju,kao i tvoj drug McLaren...911 ne treba mnogo da se menja,NIKAD!

Autor dusan 28 Dec 2010, 14:44

@Dejan L
Naravno da ga treba menjati.
Da mu promene farove ( ove ogavne) da ga rasire malo,napucaju,vec bi bila druga prica.
Ovako izgleda ko VW buba.
Fali mu misicavost,sirina,najruzniji je prednji deo.
Njega bi trebali potpuno da promene.
Ostalo i moze da prodje.
Ali nije mi jasno zasto ga ne napucaju,bokove,da bude pravi sportista (pored onog sto sam rekao).
Pa pogledaj samo dizajn F430,Gallarda i ovo.
Zar nije smesan 911.
Pa i R8 mu je objasnio sto se tice dizajna. :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 14:47

@dusan
Hahaha,reci cu ti samo jednu stvar,tj citiracu nekoga:
"Porsche dizajn,najmanje sto covek moze da dobije za svoj novac" :)
100% istina. :)
Druga je stvar slicnost sa prethodnim modelima,a ovo je isto kao i prvi 911. :)
Aston lici,ali je mnogo lepsi novi.
A ovaj je fakticki isti kao prvi 911.
Samo nek ja ne razumem automobilizam,volim lepo,a ti sto se "razumes" velicas krs dizajn.
Neka fala.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 14:52

@PITBULL
911 nije smesna,kad se pojave na stazi,i F430 i Galjardo su smesni! ;)
Supersportaci se prave da bi imali brzinu,perfomanse,dizajn i nije toliko bitan,bitan jeste naravno,ali npr po meni je 911 odlicna,drzi do svog izgleda kroz generacije,i eto ga moje postovanje ;)
R8 je po dizajnu objasnio mnogima...

Autor dusan 28 Dec 2010, 14:53

@dusan
Haha,ne vredi.
Nisam jos video da ih neko tera na stazu.
Uglavnom ih vidjam po putu :)
Ima i toga,ali gde ima uslova itd.
Zato,kad se parkira bik ili konjic,prestaje da se dise :)
A buba kad stane,niko se ni ne okrene. :)
Sto kaze Gagiba Folcika,hahaha.
Dusane,nije stvaran zivot DTM ili LeMan,znas.
Kupci ovih kola nisu vikend trkaci.
Za njih imaju posebne verzije Chalenge i druge.
Kupci ovih kola su bogati ljudi koji hoce skulpturu na tockovima,brzu skulpturu.
Sigurno ga nece po gradu voziti kao na stazi,zato prestani da smaras sa tom glupom pricom.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 15:00

Daleko je ovo od ruznog sto kaze Pitbull,ali meni svaki put izostane uzbudjenje kad vidim novu generaciju.Pogledajte samo krov,tj A,B,C stub.Uopste sumnjam da ga proizvode za novu generaciju.80-ih je npr. 911 imala izrazene bokove i delovala je misicavije.
S druge strane,taj Kajman i Bokster su OPET samo umanjene verzije 911-ce,kao da vozacu na celu pise:"Nisam imao dovoljno para za 911".Sigurno je da je dobra prodaja ovog modela posledica kvaliteta u celini ali mene to uzbudjenje zaobilazi.Jednostavno,imam osecaj kao da se njihovi dizajneri boje da malo ekperimentisu...

Autor Uros Cuore Sportivo 28 Dec 2010, 15:00

@Uros
Zadnji deo je lep,jedino on na njemu na nesto lici.
Al prednji je zato...
Da povratis.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 15:05

A sad malo drugačiji auto

http://www.blic.rs/_customfiles/Flash/graphicNews/jaguar/jaguar.html

Autor Dejan L 28 Dec 2010, 15:06

@Uros 15:00
Pa u tome je i sustina.
Kakav je to sportski auto koji ne izaziva uzbudjenje kad ga vidis,adrenalin.?
Folcika :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 15:07

Samo se treba upitati "da li bih ja za ovo dao 150 000 eura"?
Ili za npr R8 V10,458 Italiu,ili Gallarda LP560?

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 15:09

@Pitbull,
Ja ne bi,ali opet to je druga prica. Cak je i Rinspeed kao uvrnuti dizajner imao par neobicnih resenja vezano za 911.
Kao npr. Porsche Bedouin 996 Turbo..
http://www.netcarshow.com/rinspeed/2003-porsche_bedouin_996_turbo/
Cak sta vise,cini mi se da je Posrche proizvodjac sa najmanje proizvedenih konept automobila kojima se i ispituje trziste. Zato se ja radujem 928-ci,uvek se obradujem kad je vidim.

Autor Uros Cuore Sportivo 28 Dec 2010, 15:23

zanimljiv je ovaj rinspeed.Trebali su ga poslati na Dakar :)

Autor hh 28 Dec 2010, 15:54

PITBULL
Postoje bogati ljudi koji nisu opterećeni pokazivanjem svog bogatstva i izazivanjem pogleda na svakom koraku, a pritom vole da voze vrhunski sportski automobil. Mnogi od njih kupuju automobil iz ličnog zadovoljstva, a ne da bi ljudi prestajali da dišu kada se parkiraju.
Ako uporediš rezultate prodaje, videćeš da su u većini.

Autor Ex Italo fan 28 Dec 2010, 16:04

Meni se Porsche dopada takav kakav jeste. I za te pare je najbolji sportski automobil.
Naravno Lambo za vise para nema premca.

Autor Tataratira 28 Dec 2010, 16:26

@Uros
Bljak...
@EX Italo fan
Ja nikad ne bi mogao da kupim auto koji mi se ne svidja (supersportski za 150-200 000)
Uvek bih kupio auto kojem se divim i kad je parkiran.
Da ne pricam o performansama i zvuku.
Porschea kad vidim kao da sam video Bubu.
Lambo da ti stoji u sobi,da ga ne vozis,uvek ces se najeziti kad ga vidis.
Fascinantan.
Nije to sto ti pricas pokazivanje bogatstva itd,vec jednostavno "zaljubis" se na prvi pogled u Lambo.
Uzivas svaki tren u njemu.
Ne bi uzivao u autu koji mi se ne svidja,taman i da je brzi od Veyrona.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 17:08

@Ex Iatlo fan
"Postoje bogati ljudi koji nisu opterećeni pokazivanjem svog bogatstva"
Hahahaha,najvise volim ovakve "genijalne" komentare.
Kao da ljudi za nekog ko vozi Porse misle da je sirotinja. :)
Hahaha.
Dajte neke argumente,nemojte prazne price.
Opravdanja nema za oskudni dizajn.
To mu je sto mu je,samo nemojte ga jos braniti.
Folcika dobro ide ali dizajn je ocajan spram konkurenata.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 17:17

PITBULL
srećom po Porše postoje i ljudi koji imaju drugačiji ukus od tebe i uopšte ih nije malo.
Automobil tako ozbiljnih performansi se ne može konstruisati da deluje sirotinjski, ali ne možeš poreći da Porše mnogo manje bode oči od Lamba i Ferarija.

Autor Ex Italo fan 28 Dec 2010, 21:24

@PITBULL
Folcika?Onda je i Lambo folcika,sta mislis o tome?
Znaci od danas postoji Folcika Galjardo,jako dobar automobil...
Ne zaboravi da taj Lambo zivi zahvaljujuci 'folciki',tj Audiju ali je sve to po 'folcikom'...
Tebi Porse ne budi nista,meni budi,ja kad cujem Kajena Turbo S najezim se i jako obradujem,a tek nekog drugog,nikada nisi video nista osim Kajena,ili Kajmana,jesi video nekad GT3?Zapitaj se malo sta pricas,ne dizi u nebesa nesto sto je oduvek iza Porsea...Znas onu poznatu,'Dzabe spolja gladac,unutra jadac' ;))

Autor dusan 28 Dec 2010, 22:06

@dusan
Ja znam samo da mi se svidja kad je auto komplet fascinacija.
Kao Lambo ili Ferrari.
Polovicno nista ne volim.
458 jede svaki 911.

Autor SAVE THE PITBULL'S 28 Dec 2010, 22:23

@PITBULL
Ja cu tebi reci ovo,458 Italiu uglavnom porede sa Porseom Gt2...
Tako da se zna ko je iznas i Gt2-jke i 458-ice ;)
Kralj-GT2RS ;)

Autor dusan 28 Dec 2010, 22:57

@dusan
458 je mama za svaki 911.
Video sam jednog u BG-u,crvenog.
Fascinantan je,ostar,supersportski.
A performanse ima bolje od svih konkurenata.
3,4 do 100 :)
Najmoderniji superauto,sve iz F1 tehnologija.
A menjac salta u milisekundi.

Autor SAVE THE PITBULL'S 29 Dec 2010, 00:27

Cik da vidim jednog od ovih strucnjaka da odbije da provoza ovu lepotu ! PERFECTION !!!

Autor XLR8R 29 Dec 2010, 08:01

@PITBULL
Pa mozda ima , konkurent mu je GT2 ;)

Autor dusan 29 Dec 2010, 13:24

Jeste da porsche ne menja dizajn decenijama, ali je zato svo to vreme originalan maksimalno, znas sa kilometra da je porsche. Meni se iskreno svidja, mislim da mu ovakva silueta odlicno stoji, a sto se pouzdanosti tice, porsche je ispred svih ostalih proizvodjaca sportskih automobila. Znam da je jedno vreme bio prvi po pouzdanosti ukupno gledano, neka je americka lista u pitanju bila. Je li lepsi galardo, jeste, ali da je lep 911 - jeste i to!

Autor Damko 29 Dec 2010, 17:31