home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po nezvaničnim vestima, naslednika aktuelnog Ferrarija 599 GTB (za sada poznat pod kodnom oznakom F152) pokretaće motor sa najmanje 700KS.

Ako se ove informacije pokažu tačnima, Ferrari F152 bi trebalo da dobije V12 agregat koji će raspolagati sa 522 kW/710KS.   

Takođe, F152 (u prodaji se očekuje tokom 2012. godine) će biti i lakši od svog prethodnika, dok ostali detalji tek slede.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 935



Komentari

Samo da bude malo zanimljiviji. 599 meni nije bio... Mislim konkretno na izgled prednjih i zadnjih farova.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 11:52

Svaka cast,ali opet nece moci da parira izgledom Aventadoru,kao sto 599 nije mogao Murcie-u. Smesan je spram Lamba,barem u toj kategoriji.

Autor PITBULL™ 12 Apr 2011, 12:15

@PITBULL™.
Drugi fazon oni furaju i opet ih prodaju dosta. Ovaj oblik karoserije oni zovu berlina, dok je Lambo nesto drugo. Ali opet, Maranelo mi je bio uvek lepsi od Fiorana. Mislim da i pozicija motora diktira izgled u odnosu na Aventadora. Naslednik Enca ce biti vizuelno konkurent Aventadoru. Motor pozadi, kratak nos...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 12:23

@Uros CS
Da,samo kazem da je smesan pored njega jer on mu je konkurencija. Enzo ce biti mnogo skuplji,pa je prirodnije da je konkurent sa Reventonom ili njegovim naslednikom ako bude. Samo mi je bzv sto je Reventon samo usminkani Murcielago,motor isti. Trebali su da naprave neko cudoviste da kida Veyrona :)))

Autor PITBULL™ 12 Apr 2011, 12:30

@PITBULL™,
Naslednik Enza ce pokazati koliko ce biti razlika izmedju top modela jedne i druge kuce. 599 GTO je konkurentan Aventadoru. A Reventon je vise dizajnerska igra po meni...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 12:46

http://www.b92.net/automobili/razno.php?yyyy=2011&mm=04&nav_id=505631

Autor Dejan L 12 Apr 2011, 12:48

@Uros CS
Pa da,to sam i ja rekao. Mada,Ferarri je uveo F modele da bi mogao da parira obicnom Lambu. Jer sa standardnim verzijama to nije mogao. Cini mi se da kad je Countach izasao da je onda Ferarri izbacio F40,jer su ostali bili smesni za Countacha.
Lambova standarna verzija je kao top Ferarrijeva. :)))
I jace !
Pogledaj Aventadora,znas koji Enzo ce moci da parira,nema sanse.

Autor PITBULL™ 12 Apr 2011, 12:52

@PITBULL™,
Po svim clancima i emisijama koje sam gledao Countach je bio jedan veoma gadan auto u negativnom smislu...Dizajn je bio ono po cemu je ostao upamcen. F40 je nastao za rodjendan Enca i trebao je(i bio) vrh vrhova medju sportskim automobilima tada. Posle je doaso XJ220 pa McLaren F1... Murcija i Diabla niko i ne pominje medju top modelima.Jednostavno je tako. Kao sto je i F50 zaboravljeni model.
Pa dobro, od kad je Enzo a od kad Aventador. Strpi se... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 13:00

@Uros

Ne berlina vec berlinetta.

Autor milan 12 Apr 2011, 13:03

@milan,
tacno...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 13:08

@Uros CS
F40 je nastao na godisnjicu,tacnije na 40 godina Ferarrija,F50 na 50,Enzo na 60. Naslednik ce biti na 70 godina. Ranije Lambo nije bas bio lak za voznju,ali je uvek bio brutalniji od Ferarrija. Tako je i danas.

Autor PITBULL™ 12 Apr 2011, 13:18

F40 je prejak! Po mom misljenju bolji je nego Countach...

Autor hh 12 Apr 2011, 13:37

@PITBULL™,
Ispravi me ako greshim ali Lambo je ucestvovao na trkama u tragovima, tek u skorije vreme znam za njihovo ucesce. Za razliku od Ferarija...

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 15:00

@Uros CS
Ma znam,ali ko jos ta kola koristi za trkanje? Sem pojedinih blogera ovde. A i kad ih porede na stazi,manje vise su egal. Bitna je lepota,zvuk. Ko ce jos da jurca tim kolima ko sumanut po gradu? Ili autoputu?
Svuda su kamere,presretaci itd.

Autor PITBULL™ 12 Apr 2011, 15:08

@Pitbull
Tesko da Lambo sa 4x4 moze da bude brutalniji od Ferrarija
@Dejan L
Italija prelepa, zenska je OK. Sto kaze Nigrutin, plasio bi se da je ne polomim :)

Autor loshmi89 12 Apr 2011, 15:19

@loshmi89
Pogon kod Lamba se pri vecim brzinama sve vise ponasa kao zadnji. Tj prebacuje vise snage nazad. A imas i Valentino Balboni verziju sa samo zadnjim pogonom.

Autor PITBULL™ 12 Apr 2011, 15:24

Countach se pojavio jos daleke 1973. i niakako ne moze da se poredi sa F40 koji je dosao tek 1987. Njegov konkurent je bio Diablo!

Countach ima vanvremenski dizajn i zacetnik je linije modernih supersportaka...

Autor carobnjak 12 Apr 2011, 15:39

@Uros CS
Osnivac Lamborginija je izricito bio protiv ucesca u trkama, medjutim danas se njegovi modeli koriste u pojedinim klasama za trke

Autor STrider 12 Apr 2011, 17:05

Lambo nikada nece moci da parira Ferariju na stazi...
F40 je po vecini ljudi izasao kao konkurent takodje Porseu 959,posto ako vidite kad je izasao Countach,kad je izasao 959 a kad F40...Countach mnogo pre njih,959 izasao pa godinu dana kasnije ja mislim F40...Inace,na stranim sajtovima mozete videti da su F40 i 959 mnogo skuplji u odnosu na Countach.
Lambo vs Ferari...Lambo kupuje samo onaj ko namerno nece Ferari,da udari kontru.

Autor dusan 12 Apr 2011, 17:36

"STrider,
Ako te ne mrzi posalji mi neki link, zanima me pozadina te odluke...Sigurno je imao valjan razlog neki.

Koliko ja znam Diablo je prvi poceo da se takmichi a za njim i Mursi. Uvek su mi nekako draze bile trke konvencionalnih vozila za razliku od formule i Le Man serije ali valjda nedostatak medijske paznje i popularnih vozacha chine svoje. Zamislite trku sa Enzom, Aventadorom, Carrerom GT, Vejronom, Zondom...Ahhh... A nekad je bilo fora da pobedama na trkama reklamirash model...Homologacija i te divne stvari.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 19:19

@dusan
jeste, F40 je bio konkurent Porscheu 959.
Inace po misljenju vecine test-vozaca, F40 je najbolji Ferrari svih vremena sto se tice voznih osobina!

Sa tvojom poslednjom recenicom se ne slazem, ne treba generalizovati! Cinjenica je da je svaki Ferrari senka kad se pojavi Lambo, nadam se da si imao priliku uzivo da ga vidis?

Autor carobnjak 12 Apr 2011, 19:20

@carobnjak
Da,959 je izasao kao najbolji supersportski automobil ikada,kasnije izlazi F40 kome daju istu tu titulu,inace konkurent 959,ali na TopGear-u su napravili drag trku izmedju 959vsF40,959 je bio nesto brzi...Imao sam prilike da vidim Lambo,ali nece me oduseviti kao Ferari,sigurno...Ako cemo realno,svaki Lambo je na isti 'sablon',sirok,nabijen,ostrih linija itd,dok Ferari ima i nesto tako,a ima i nesto drukcije,u kojem se vidi drukcija lepota,drukcijih linija,itd...Pazi,da stoje Galjardo i California,prisao bih pre Californii,ne znam,nekako je Ferari ipak po meni veci brend od lambo-a,sve sto su postigli i sto rade do sada,imaju vecu naklonost sa moje strane...Msm,pazi,veliki respekt i za Lambo,ali je po meni 'nize' od Ferarija.

Autor dusan 12 Apr 2011, 20:30

@dusan,
Ferrari F40 je imao jednu manu na tom uporednom testu a ta mana je bio Richard koji je nevesto rukovao menjachem... 959 je sigurno chudo tehnike za svoje doba bio ali mi je prokleto dosadan i neatraktivan vizuelno. O uspehu F40 dovoljno govori nepostovanje limitirane serije od par stotina pa je na kraju napravljeno oko 1300 vozila ako se ne varam. To je ujedno bila jedna od retkih prituzbi kupaca, zato sto je fabrika prvim srecnicima pregazila obecanje o eksluzivnosti...
Elem, ima jedna bela Kalifornija u Batajnici, tjunirana. Jedan meni retko ruzan Ferari u poslednje vreme... A sto se tiche Lamboa, mene je generalno razocarao Aventador. Nego chinjenicom da je svaki model od Mijure bio vizuelno revolucionalan. Ovaj mi je nekako evolucija Mursija. Daleko da je ruzan :D Inace da mogu da biram izmedju dva brenda, izabrao bi Ferari. Ali da mi se njihovi modeli poslednje decenije svidjaju "do bola",to tesko. Maranelo(plus prelepi Super America kabriolet) i F430 su poslednji modeli koji su me ostavili bez daha.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Apr 2011, 20:38

@dusan
kad gledas kao familiju naravno da je Ferrari jaci! Ja ti govorim kad se uporede pojedinacni modeli...

P.S. Ferrari je najbolja marka na svetu, naravno! :)))

Autor carobnjak 12 Apr 2011, 20:41

@Uros
Pa ok,zna se da je Ricard veliki fan Porsea,oba su cuda u svoje vreme,ali i danas,obozavam i F40 i 959,eto i to neko cudo Countach koji je izasao deceniju pre njih,mnogo je jeftiniji sada od njih...Meni se Kalifornija svidja mnogo,i Maranelo takodje,F430 mi i nije bas nesto,ali je dobar naravno,lepo izgleda.599 mi je takodje vrhunski,video sam ga dosta puta...
@carobnjak
Cenim ono sto neka marka ima kroz istoriju,dakle sta je postigla,uradila,kakva je danas,samo sto po meni nije Ferari najbolji,vec naravno NAJVECI PORSE! ;)) Svi ovde vec znaju moju ljubav prema Porseu :))) Jednostavno kad vidite kako prof vozaci sednu u Porse i sta sve kazu,kako kazu i kako se dive svemu,morate skinuti kapu.Ima emisija novih gde uzmu da testiraju stare 911-ice,ljudi ne skidaju osmeh sa lica.Andrej Kulundzic npr kad je seo u 911 Gt2rs je rekao da nikad nije imao takav osecaj u nijednom supersportskom automobilu.

Autor dusan 12 Apr 2011, 20:52

@dusan
ono sto je tebi najbolje nije objektivno...:)))

Autor carobnjak 12 Apr 2011, 21:02

@Uros
Mislio je da je to nerentabilno i da ce se na taj nacin potrositi previse novca, a to nece dati odgovarajuce rezultate. Tako nesto vidimo i danas, iz istog razloga je BMW izasao iz F1

Autor STrider 13 Apr 2011, 01:46