Lada 2192

Na inernetu se pojavilo nekoliko fotografija Lade 2192, odnosno hatchback verzije nove Lade Grante čija se premijera uskoro očekuje.
Lada 2192 je u stvari restilizovana verzija dobro poznate Kaline hatchback sa 5 vrata, od koje se razlikuje po izmenjenom prednjem i zadnjem delu (svetla, maska, branici....), a promene se očekuju i u unutrašnjosti.

Za sada nije poznato da li će možda biti i nekih novosti u ponudi motora.

Drugi detalji tek slede.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nije lose,naprotiv,bas lepo.Ali sto rece Predrag kad bi takva ostala i serijska verzija.
* Dejan L je pre neki dan rekao da je granta na Logan platformi, a ovo je onda Sandero bz Lada, veliki pozdrav za Dejana L iz Valjeva. A sto se znanja tice, kapu sidam Predragu i Carobnjaku iz Ns. Vlasnik sam Felicie
Lade su poznate po robusnosti, i solidnoj pouzdanosti, (2101,2102,2103,2104/5/7,2106...), tj Russian Fiat124, ali to su poslednje prave Lade, 110/11/12, Samara, preko korozije a kod serije 110 elektronika, slabija zavrsna obrada i kod starijih, ali mehanika i motor su trajali vecno uz redovno odrzavanje! Lep izgled ali sada sacekajmo serijsku verziju da vidimo.Ali kako god bilo, Lade su uvek bile bolje od zastava, fso-a...Ali Granta je svakako lepsa i bolja od Punta...
Lade su poznate po lošem kvalitetu, ergonomiji namenjenoj nekoj jačoj životinji, pouzdanosti najgoroj mogućoj, dizajnu kao kod vojnih vozila.
Jedino rusofilski srpski manir može dovesti do ovakve naklonosti.
Žalosno :(
@Lee
Slazem se u potpunosti.
Vozio cale ladu 2105 od 85-98. Sto se tice motora,za 180.000km promenjena bregasta i klackalice,a farbana je 94. Limarija je bila srednje zalosna. Bila je Ferrari crvena :))
Ova nova lada iz daljine dobro izgleda... Ali, lada 110 mi je ( prvi put ) iz daljine takodje dobro izgledala. No, čim sam joj bliže prišao ( kad se ukazala "preciznost" spojeva ), u nju seo ( glavom "probio" krov ), dohvatio onaj "servo" volan, "sofisticiranu" ručicu menjača, krenuo... Logan je za nju bio "mečka" S klase.
Mada sam voleo i volim nivu, mogu samo da kažem - Da Bog da ova nova lada bila ne bila kao "prosečna" lada
@Lee
Od moje snaje otac vozi Samaru 2001 godište. Prvi je vlasnik, a prešla je oko 100.000 km. Na njoj je zamenio sve što je moglo da se zameni: alternator, alnaser, komutator (par puta), kontakt bravu (3 puta), rezervoar (pošto je istrulio), motor za brisače, set spojnice (3 puta, od toga jednom zbog potisnog ležaja koji se raspao), zamajac, sve amortizere (opet ne valjaju), sve ležajeve točkova (opet se čuju), ramena, oba homokinetička, zupčastu letvu, spone, kočna creva... Korodira na sve strane (menjao joj je zadnje rubove, pragove i 5-a vrata, a sada su joj ponovo korodirali pragovi, vrata i rubovi). Neravnomerno koči (vuče u stranu, pošto joj ne valjaju kočni cilindri), menjač joj zvoni kao da je non stop u rikvercu (jer su joj propali ležajevi u menjaču i diferencijalu). Jednom rečju, katastrofa! Moj Yugo i Florida nemaju ni približno takve probleme, tačnije, ne otkazuje im ništa... Inače, Samara je bila ispravna možda samo prvih godinu dana, a onda je počela igranka...
P.S. Ova gornja lista, naravno, nije konačna... Problem je što on sada pati, jer nema da se kupi nova Samara, pa zbog toga ne želi da je menja !!! Kaže da mu Priora nije loša, ali to nije to... Šta je sa mozgom?
@ MikiVA
Hvala, nego ja i dalje vidim vrata od kaline, jedino novo vidim zadnje svetlo sa budućeg Palio-a, prednja krila polu sandero-polu duster, Loaganskih dimenzija!
Pozdrav i za Valjevo
Predrag
Onaj spisak za samaru ti je baš OK. Ima se tu još što šta dodati kao el. instalacija, komplet, zadnji doboši, držači motora, halov davač.............................. ali limarija i menjač su "krem"
I ja sam imao neprijatna iskustva sa Samarom 1500. Spisak kvarova koji je ovde naveden me je podstio na taj kosmar. Treba mi "nesto" poput Nive ali zbog gorkih uspomena mi ne pada na pamet da razmisljam o Ladi. Jedno stavno joj ne verujem.
Pre sam za polovnog terenca nego za novu Nivu.
@ Ex Italo fan
Prva Škoda je imala sledeće probleme:
- motor se “gasi” kada je upaljen klima uređaj, nakon režima kočenja motorom, pri čemu klima uređaj slabo hladi i mnogo oduzima snagu motoru,
- automobil vuče u desnu stranu (problem je rešen kada sam zamenio fabričke Matador pneumatike),
- poremećaj usmerenosti i nagiba zadnjih točkova (zbog udesa, a ovaj nedostatak nisu uspeli da otklone u servisu),
- curi ulje iz usisne grane (zamanjena je usisna grana),
- zadržava se voda u prednjim vrataima kada je automobil parkiran na nizbrdici (fabrička greška kod svih Fabia, jer se prvi otvor za vodu, nalazi tek na kraju prve trećine donje ivice vrata).
Ne bih poredio Fabiju i Samaru ;)
PoZz!
@Predrag
Nismo se razumeli, Lade 2100 serija je bila dobra ali su to poslednje prave lade, dok su samare i serija 110 problematicne, kod 110/11/12 slaba elektronika, pomalo zastareo dizajn, slabiji prekidaci,(prilicno loseg kvaliteta),samara je ujedno i prvi ruski auto sa prednjim pogonom, ali nije ni blizu onim starim ladama, koje su pravljene za ostru klimu i lose terene, inace sve starije poticu od fijata 124, samo imaju deblji lim i jacu karoseriju, a 124 je u proizvodnju usla 1966, a 1970ih pocinje montaza u Rusiji u Toljatiju, sa modelom 2101, i nasminkana 2101, model 2103, a kasnije redizajn 2101 i javlja se 2105, i luksuznija verzija(obrtomer) 2107. Niva je bila i ostala dobra, car za bespuca.Ali sustina je u tome da je samara, i lade110/111/112 jako loseg kvaliteta u odnosu na one ranije, ni te nisu bile bas nesto, ali su ipak bile pouzdane, znam neke sa Ladom 2105, koja ima 230.000 km bez generalke, 84 izdanje bez ijednog kvara u proteklih 3 godine!
@Energy saver
E pa, brate ti kupi ono italijansko g**no, Punta posto kako cujem to je "odlican" autic za srpskog kupca, sa dizajnom koji podseca na kutiju za cipele, slabim sarkama, (otpadnu vrata) servo kod kojeg se elektromotor namota na jednu stranu pa sletis s puta, slaba sajla menjaca, lose ogibljenje, iako ima dovoljno mesta unutrasnjost je na nivou golfa 1 iz 1974, sa sedistima od plave krpe, i komandnom tablom od dve tri lampice itd.Pa ako ti mislis da je to auto, onda si pravi idi*t!
Vidi ga Rus kako izgleda!
Ali opet, to je spoljašnjost čekaj da vidimo i unutra kako je. Pa i spisak motora, koliko troši itd...
za sada nije loše.
Onaj ko se odusevljava Golfom 1/2, Ladom i Jugom treba da ostane na tom nivou! I svi srecni i zadovoljni...
@carobni
Ti samo ostani na nivou nacionalnog "ponosa" punta, posto kako cujem da je on sasvim dobar autic za srpskog kupca, a punto ti je realno na nivou golfa 2/3, samo sto su oni imali 10 puta bolji izgled.Eto, ne vozis ni Ladu ni golfa nego punta i svi sretni i zadovoljni a i ti...
@Lee
ne brini, ja sam srecan nsto i tebi zelim, sa razlikom sto ja ne uzdizem Punto tamo gde mu nije mesto, a ti si taj koji ga stalno pominjes u negativnom kontekstu bez razloga!
Kao sto vec rekoh , a nisi stigao da procitas, nije Punto kriv sto si ti pao vozacki ispit...
@carobnjak
Ma nisam pao brate, nego svugde su poredjenja sa njim, mnogi ga uzdizu, i smatraju za nacionalni auto, kao nekada ficu, a kaze ne vozis domaci punto, ne zajeb te ali ni italijan nije bolji, iako su iz fiata mnoge fabrike uzimale licencu u proslosti...Pozdrav svima
@Lee
mislim da preterujes i da ne poznajes model koji pljujes! Moj ima 10 godina i dobar je, bilo je manjih problema kao i kod svakog auta u godinama ali nista se nije desilo sto se ovde lupeta ili na sta se zale kod Classica (pucketanje i cudni zvuci, da otpada lak itd.).
Punto spada u najprodavanije modele u B segemntu a to nije bez razloga...
I ne zaboravi, Italijani su oduvek bili majstori za A/B segment, u vecim je situacija drugacija...
@carobnjak
Fiat je uvek bui glavni u pravljenju malih gradskih modela, za koju su bili specijalisti, na vece su manju paznju posvecivali, ali evo istinitih razloga zbog kojeg ga kupuju(bez uvrede) Punto je u svojoj klasi najveci, sa najvise mesta za vozaca, i najjeftinijoj ceni, primera radi punto 2a iz 2001/02 5vrata na polovniautomobili.com je oko 2.200-3.000e, njegov konkurent 206 je za isto godiste nesto skuplji, a o polu da ne pricamo, ali ipak folksvagen polo, jeste konkurent u puntovom segmentu, ali ipak ima bolju zavrsnu obradu, i izgled, iako je nesto manji, ali delovi su skuplji, znaci ovako, puntov uspeh je u ceni samog vozila, prostoru u klasi, i ceni delova. Ali po kvalitetu je Polo,206,Clio dosta bolji, dizajn kako kome, meni 206 se vise svidja, a unutrasnjost punta bas nije nesto lepo obradjena, uglavnom plavi enterijer, negde beli, (u boljim verzijama HLX, ali obrada u njemu i Polu svakako nije ista, evo ovo je poredjenje po klasama, a ne tipa Golf2-Punto, Stilo sada Bravo je u Golf klasi, iako je golf mnogo iznad Fiata, to je samo klasa u kojoj se nalaze!
@ Lee
Kao vlasnik Škode i Peugeota, moram da navedem 2-3 stvari.
206 je pretesan, punto mk2 je za njega prostran, 207 je i dalje užasno tesan, dok je grande punto (evo) pravo osveženje u pogledu komfora.
207 je unutra i dalje tesan, u odnosu na 206, produžili su haubu 10cm i istrćili mu zadnji deo 8cm (207=206+18cm). Dobili koji litar više gepeka i to je sve. Mada neka istraživanja model 207 stavljaju na vrh po pitanju pouzdanosti.
@Lee
90% se slazem! Jel vidis da mozes normalno da komentarises?
P.s. Punto najcesce ima sivi enterijer!
Dejan L
Kao vlasnik 207, a imao i vozio i 206, 307 moram da ti kazem da to sto si napisao o jednostavno nije tacno.
@ ceda
Kako nije, pošto imamo 307 sw, hteli smo prošle godine da uzmemo i 207, međutim kada uđeš i sedneš, pomeriš sedište kako ti odgovara, a onda pređeš pozadi, nema teorije da smestiš noge, kolena udaraju. Kao i u 206-ici sestre od strica. Jeste međuosovinski raspon kod 207 veći, ali dubina kontrolne table je uzela svoj danak, kao i povećanje prtljažnika. Brat bratu možda je od 206-ice komforniji 5cm na zadnjoj klupi. Opet je to malo, probaj fabiju ili grande punto, u sanderu možeš da trčiš.
206 jeste manji od punta Dejane, ali nije bas tesan, punto mk2 ili 2a(1999-2003) i 2b(2004-) sadasnji classic, imaju malo veci gepek od 206,clia i konkurencije, kada sedista nisu oborena je oko 300litara,ali sandero jeste veci zbog dacijine politike sto prostraniji auto za malo para, takodje sandero je nastao kao i logan na clio2 platformi.A i imaju iste motore 1,4 1,6 i 1,5dci, a u indiji kao mahindra logan se ugradjuje i benzinac 1,2 16v iz clia, i jos negde gde se montira logan, koji je cak negde nosio i znak nissana.i moje misljenje je da su 206+ potpuno narusili lep dizajn klasicne 206.
Dejan L
U fabiji su zadnja sedista postavljena drugacije i mislim da je sedalni deo kraci, sto je ok za grad, a na malo duzim relacijama je, verujem, problem. 207 je komforniji osetno od 206.
čarobnjak, tako je doktore! ne daj se!
Ali znaš šta je ovde najjače, svi pljuju Punta, Ladu i tako te automobile do deset hiljada evra, a većina ni to ne vozi.ja se zato zadovoljavam sa svakim automobilom, nebi se čak ni uvredio Nisan neko da mi da, ili Tojotu haha. ma i Čeri. Oni su se bar pokazali kao kvalitetni.
Ma zaboravljate SAIC, Land Wind, BYD, Gelly, Brilliance... Kinezi kopiraju i u tome su majstori, ali tako je bilo i sa korejcima pocetkom 80ih, mislilo se da nisu dobri ali su imali Mitshubishi motore!Lada je sasvim dobar auto za te pare, ko je ne voli, nije bitno, ali vreme starih Lada 2105/07 je proslo, pa iako ih jos i dalje proizvode i prodaju u Rusiji (2105 od 1980) i ima motor od 1,6L Euro3 mislim da je sada trenutno.Jednostavna mehanika, jaka karoserija, i mala cena, a ima prostora.Steta sto su nasi ukinuli Z101, neki bi ga i dalje kupovali po toj ceni kolko je bio.Iako nije bas nesto kvalitet.