U pripremi Mercedes G65 AMG sa 612KS?

Trenutno najjači Mercedes G je verzija G55 AMG koji pokreće 5,5 litarski V8 motor sa 507KS i 700 Nm obrtnog momenta (ubrzanje od 0-100 km/h traje 5,5 sekunde, maksimalna brzina ograničena na 210 km/h), ali ako se nezvanične vesti pokažu tačnima, fanove ovog legendarnog modela očekuje iznenađenje u vidu još snažnijeg modela G65 AMG.
Taj G65 AMG bi trebalo da pokreće 6,0 litarski bi-turbo V12 sa 612 konja i čak 1000 Nm obrtnog momenta.
Ako se G65 AMG zaista i pojavi, navodno će biti proizveden u ograničenom broju primeraka.
Ostali detalji za sada nisu poznati.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Hahaha,koji ludaci :)
Ovo će stvarno biti vremenska nepogoda. :)
Pomahnitala tvrdjava na točkovima ;)
Kralj bespuca, kralj druma, pouzdan, kvalitetan i dobar,udoban i lep(retro)...Hmmm, koji je sinonim za sve ovo pomenuto...
Mercedes G-klassa!
dokazano najbolji
Ovo je auto koji svi vole. :D G55 je grom a zamislite ovaj G65. :) Ubrzanje ce mu biti garant oko 4,7 sek do 100.
Ima u Dubai, gledao sam na You tube, G55 sa SLR-ovim motorom. :D 4,2 do 100.
@Mclaren
Ovo će da plane,zaljubljenici u ovaj model će ovo da razgrabe dok si reko keks. Iako će cena pretpostavljam biti negde oko 210 000 eura.
U danasnje vreme ovo vozilo mogu imati samo imucni ljudi. Cak i kao polovan je veoma skup. Mozda jedan od retkih savremenih auta koji se pravi da traje veoma dugi niz godina.
Mislim da ce upravo zato ovaj G65 AMG biti prodan brzinom munje, jer ga kupuje ekipa koja ima lovu i voli klasicnu eleganciju pomesanu sa robusnom formom.
@Barosso
Ovaj model ko voli,neće ništa drugo. Evo jedan prijatelj kupio skoro G320 (benzin) i sad hoće G500. Pre toga je vozio A6 3.0 tdi a pre njega A6 karavan prethodni i allroad. Kaže samo Mečka od sad i to G klasa isključivo.
Ja npr kad bi uzimao G klasu,uzeo bi dizela. Ovaj 65 AMG je bezobrazluk. :)
@Pitbull
Ja imam BMW X5 (3.0d, 2001. bio je havarisan kada sam ga uzimao). Kompletan auto je bio sredjen kod moga prijatelja u servisu i evo vec 3 godine ide bez problema.
Ja sam planirao uzeti G klasu dizela, ali je zaista skup, cak i kada bih ga trazio po inostranstvu-ne samo kod nas. Koliko je tvog prijatelja ispala G klasa i koje godiste?
@Barosso
Odličan auto ! :)
Imao sam takodje X-a 2001-o god,isto 3.0d. Da,G klasa je jako skupa i kao polovna.
Njegova je 2002-o god i kaže da je platio 24 000 eur (dao A6 i doplatio).
Crna,ima roll barove,kožu itd...
Pazi ovu :)
http://www.polovniautomobili.com/oglas799091/mercedes_benz_g_500/
Čemu će mu 612 ks? Pravi automobil za duga porodična putovanja, krstarenja auto putem, bešuman ( ili za jurcanje po krivinama, stabilan ), prosto klizi kao kišna kapljica? Malo morgen ...
Potpuno razumem kada neko "za teren" uzme G240 D ili G300 D ( i to još "cabrio" ), ali ovo sa 1.000 Nm je čisti besmisao
@Barosso
Jedina mana X-u je što strepiš gde god da ga ostaviš. ja ga nikad nisam ostavljao a da mi nije na oku.
Imam još kola pa kad negde treba da idem i ostavim kola,idem drugim kolima. A i u garaži mi je bio parkiran tako da nije bilo problema.
Da živim u stanu,veoma bi se razmislio da li da ga kupim,iako je odličan auto.
Nemam zamerku,jedino je mana što ga lopovi otvaraju za min-dva. Rekord je valjda 20 sekundi !
Užas.
Daš tolike pare i oteraju ga dok naručiš kafu.
@Pitbull
Ja imam GPS pracenje. Opasnost od kradje je uvek prisutna, ali ja sam u ubedjenju da je skoro svako kvalitetnije auto u toj opasnosti.
@Moron
Ovo nije auto za pecanje ili lov (mada može vlasnik s njim gde god poželi da stigne)
Neko ko da 200+ hiljada eura za njega sigurno ima još podosta kola u garaži. Ovo je za ljubitelje G klase top model. A poznajem jednog čoveka koji ima nekoliko G klasa,samo njih vozi.
Ljubitelj G klase neće ništa drugo,samo nju hoće. A ova verzija je njima šlag na tortu,naravno ko ima za nju.
Primećujem da dosta ljudi gotivi G klasu.
@Barosso
Od toga ti je slaba vajda,veruj mi. lopovi imaju garažu koja je izolovana i kad ga uteraju tu,GPS više ne može ništa da uradi,nemoćan je.
I ja više gotivim benzinca,ali samo top verzije (AMG),ali kod nas su nenormalni sa cenama goriva i registracijom tako da je suludo uzimati benzinca (jakog)
PITBULL
Ja G klasu pamtim iz "NOB"-a. I poštujem je, skoro kao nešto što se u prirodi ponaša kao riba u vodi. Njoj je tamo mesto. Ne mogu da kažem da baš razumem ljude koji kupe terenca da bi ga držali u garaži ili parkiranog ispred kafića, a još manjem razumem kada neko kupi ovakvo vozilo da bi ga vozio samo po drumu. Ali, čim se ovakv pravi, znači da postoji psihološki profil na koji fabrika gadja. I to je to. Svako ima pravo da misli šta hoće i da ima ( ako može ) ono što hoće. Ja ovo ne mogu, a ( iz ove perspektive ) mislim da ne bih ni želeo kada bih mogao, jer mi je prosto besmislen.
@Moron
Zar ti misliš da neko ko ima 200+ hiljada eura za auto ide kroz neke zabiti?
Da ima takvih potreba?
Taj verovatno ima još nekoliko skupih kola i živi u vili.
Onaj kome G klasa treba za bespuća,ne treba da gleda dalje od 320 cdi-a.
AMG verzija nije za pecanje,lov itd (mada može i tamo da ide,tj gde hoće vlasnik).
Ali zašto bi vlasnik tamo išao? Sem ako mu je to želja,hir.
Onaj ko kupi 65 AMG,sigurno ima G500 za akanje po bespućima i nedodjijama :)))
Ne znam kako neki ne razumeju ovakav auto?
Odma kažu šta će ovo za lov ili sl.
Pa onaj ko ide u lov ili na pecanje nema 200 i kusur hiljada eura za njega,zar ne?
Lada Niva vrši posao.
Kome treba za off-road,ne treb da gleda dalje od 320 cdi ili osnovnog benzinca ako ne voli dizele ili živi u Americi.
@Moron
Slažem se ja sa tobom.
Ali ako ćemo racionalno,koji AMG ima smisla,koji uopšte jači auto ima smisla?
Koja je njihova svrha?
E isto tako ti je i sa G klasom. Samo što G klasa i u AMG izdanju može da ide kud hoćeš.
Samo naravno,ko bi akao auto od 200+ hiljada po gudurama.
Realno nema potrebe jače od 3.0 čak i 2.0,ali ljudi hoće grmljavinu,moć,brzinu...
Ovaj jiiiipiiiić je čisto proseravanje, koje treba nekom da dokaže nešto. Oblik prevaziđen već 2 decenije. Kod nas poznat po tome što ih UDBA voli, samo crne sa zatamljenim staklićima. Troše opštenarodne pare.
Vozio sam se u g320 cdi...2009-o....fantazija, moc...pravi off road terenac, a istovremeno veoma luksuzan i robusan!
dobar i po gradu...
G 400 CDI-prava kombinacija-ostalo,a posebno benzinac nema mnogo svrhe.
1kNm? oh, zveri!
zasto!?
za iste pare uzmes bar 25 komada nivki! :)
sa jednom nivkicom i po terenu i po gradu i za pecanje i lov i za obliznji rostilj i kad te ogrebu, zaobidje te srcka.
da imam ne 200k, nego 2M i to samo za bacanje na kolekciju auta - nikako ne bih uzeo ovo.
@veljko
Kad imaš pare,sigurno se nećeš voziti u Nivi. ;)
Hoćeš nešto luksuzno.
Veliki je izbor. Ima šta hoćeš.
I za ovo će se naći ko će da iskešira 200+ somića.
I da ponovim,onaj ko ima te pare NE ŽIVI U GAJDOBRINCIMA,NE IDE NA PECANJE,NE PREVOZI CEMENT U NJEMU ITD...
@PITBULL
hahahah, nasmeja me sa gajdobrincima!
taj ko bi dao toliku sumu za ovo je po meni ludak.
a ako bas mene pitas, iskreno, vozio bih nivku i da imam za mnogo bolje.. i to bas na pecanje. ;)
a za komfor po gradu sa tom sumom, - ima li smisla da nabrajam sta bih sve drugo uzeo? :)
Ovo ne samo da je najbolji auto za teren, nego ko ga je vozio zna i da je najbolji auto za Beograd.
@PITBULL
Zasto neko ko ima 200k+ ne bi isao u lov,u sumu?
Inace,po meni je ovo neverovatna glupost,ali sigurno vec imaju neku klijentelu koja je vec narucila par komada,pa kao,ajde da napravimo vise,oticice sve...
Kocka sa 610ks i 1000nm,neverovatna glupost.
Defender je kako ono kazu,majka :)
@PITBULL
haha tu sam cekao nekoga! E pa ovaj u kom sam se vozio, se bas koristi za lov ;) a i sin mu je ovom blogu mozda ovo i procita..
Neko je spomenuo da je min 400 cdi potreban, pa i ne bas, hoce 320cdi da povuce, a potrosnja oko 13-14 L po gradu mirne voznje...
@dusan
Ma može gde hoće sa njim,u tome je i fora. A brži je od mnogih sportskih kola. Pocepa ga na pravcu i onda ode sa njim i popenje se negde gde bi koza slomila nogu. :)
Onaj ko kupuje ovo,vrv ima u garaži još jedno 700-800 hiljada u kolima.
@NemanjaBB
Ja sam rekao da onaj kome treba za off-road ne treba da gleda dalje od 320 cdi-a.
Najgluplji su mi komentari tipa "šta će ovo" ili npr za Cayenna Magnuma "ovo ne može za off-road". Pa najbolje da neko spušta dzipa i stavlja motor od 600+ konja za teške uslove i off-road. Koliko ja znam,po kamenju i gudurama ne možeš da ideš od 0-100,top speed itd.
Dakle,takva kola nisu namenjena za to,već za asfalt.
G klasa AMG je životinja,ali opet može da ide kuda god hoćeš. E sad,ne verujem da će neko da kupi 65 AMG da bi ga vozio 5 na sat po kamenju,gudurama itd. Može da prodje kuda god hoće,ali ga je kupio da ga tera. Za off-road postoje druge verzije.
Za ozbiljan off-road se vrše modifikacije,ni fabrički nije dovoljan,tako da...
@Barosso
pogledaj ovaj
http://www.polovniautomobili.com/oglas789754/mercedes_benz_g_400_cdi/#5
G klasa je super terenac, odlican i kvalitetan. Ali ovaj je iskljucivo za put, autoban, ali ne sumnjam u njegove terenske sposobnosti, ali sa tim felnama i tim gumama, niko ne bi bio normalan da se sa njima uputi na krs i lom, a ko ovo kupi, svakako nece biti neko ko bi da ga koristi za obilaske planinskih sela i prelaske kamenja itd...
Ali sa druge strane, ko hoce g klasu za off-road, ima polovnih modela, iz 80ih i pocetka 90ih sa dizel motorom, verzija 290D sa pet cilindara i 10 ventila.Takvi su vec bili za teren, imali veci klirens, a sa takvim, i sa nekim izmenama na trapovima, oslanjanju, jos malo ga podignes, postavis zastitnu plocu ispod motora i menjaca, da se ne osteti, i mozes ici gde god zelis, ali za drasticne off-road puteve, ni jedan seriski terenac nije u mogucnosti da prodje, za neke stvari moras ga jos dodatno izmeniti i prilagoditi.