home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ako je verovati portalu CAR Magazine, BMW X3 M bi mogao da ugleda svetlost dana 2012. godine. BMW X3 M će najverovatnije pokretati novi redni šestocilindrični turbo motor, koji će prema nekim izvorima pokretati i budući BMW M3.

Najveća zanimljivost je da će na motor biti vezana tri turbo punjača, a neke procene govore da bi motor trebalo da razvija oko 450KS.

Kad smo već kod X familije, pomenimo i to da će sledeću verziju BMW-a X5 M / X6 M i dalje pokretati twin-turbo 4.4L V8 motor, ali će snaga porasti sa 555KS na 564KS. Postavlja se još jedino pitanje - da li ćemo videti i X1 M ili?

Izvor : Presretac.com

Render : Bimmerboost.com



čitanja : 2674



Komentari

Lepo lepo.

Autor PITBULL™ 25 Maj 2011, 00:16

Ala su ga nasvirali...
Samo mi to da m3 ima 3.0 motor nekako malo deluje...

Autor NemanjaBB 25 Maj 2011, 00:21

A gde si video da piše 3.0?
Pretpostavka?

Autor PITBULL™ 25 Maj 2011, 00:25

Pa da, verovatno je to ovaj 3.0 sto gruvaju sada, pa misle da moze jos da se nabilduje...
Pa i s4 novi ima taj 3.0 valjda tfsi od 330+- konja

Autor NemanjaBB 25 Maj 2011, 01:38

Vidim ja, kako stvari idu uskoro će M završiti na četvorocilindričnom 2.0L motoru sa 4-5 turbopunjača, a posebni zvučnik će proizvoditi zvuk V8 motora... :)

Autor Miki 25 Maj 2011, 06:49

A jel moze sa 8 turbo-punjaca!?

Autor milan 25 Maj 2011, 09:05

@Miki
hahaha postovanje. :D

@Nemanja
S4 ima jednu turbinu i 333 ks. Ali RS4 ne moze bez V8. Tako i C klasa AMG, samo V8. Ako Bmw izbaci M3 sa 6 cilindara, nema sta da trazi. Sto se tice X3m to je zivo pros***avanje.

Autor McLaren 25 Maj 2011, 10:24

Nekim proizvodjacima i na "sportskim" atmosferskim motorima treba "zvucnik" da bi proizveli sportski zvuk, posto maksimalnu snagu postizu na nesto preko 6000 o/min.
Neka oni naprave bilo koji turbo motor da se vrti na visokim o brtajima i "wellcome". Neka samo budu tacni insajderski infoi, da ce novi M3 imati 465KS i 130Kg manje od dosadasnjeg M3, dakle 15Ks vise i 30Kg manje od dosadasnjeg M3GTS i BY-BY everybody else.

Autor toma 25 Maj 2011, 10:39

@Miki
Ja se ne bih bunio. Ako neko to moze da izvede onda je to BMW. :)
@McLaren
Prekini da se bacas tu i lupas gluposti, svi jaci igraci prelaze na turbo tehnologiju. Najjaci je vec presao. :)
@toma
Pa naravno. Novom tt V8 u M5 crveno pocinje na 7.200rpm, dok tt V8 u CLS 63 na 6.000rpm :)

Autor loshmi89 25 Maj 2011, 13:22

Loshmi, moze njemu da pocinje na 5k kada je opet brzi. hahaha Ali mu pocinje od 6500rpm.

https://www.youtube.com/watch?v=tF41rwwuiJo&feature=youtube_gdata_player

A M5 od 6700.

https://www.youtube.com/watch?v=Upf5nmg7RCo&feature=youtube_gdata_player

Autor McLaren 25 Maj 2011, 13:43

@McLaren
Brzi od M5? Tesko...
I gde su onda ti AMG-ovi motori na "International Engine of the Year"??? :)

Autor loshmi89 25 Maj 2011, 13:58

Pa prosle godine je bio prvi. hahaha. A procitaj celu listu na Vrele gume i videces da su tu. Uostalom ovaj novi M5 ubrzava za 4,4 na nivou S klase, dok CLS 4,3 i E klase za 4,2. Ima da ga unistaava kao i sa proslim motorom kako na ubrzanju tako i na Nirbugringu.

Autor McLaren 25 Maj 2011, 14:34

@Mc
Pa da li je glupost ili ne, x3M ce imati prolaznost, kao manji zivahhni SUV, ima da delje konkurenciju sa 3.0 motorom, dok ce u GLK da grunu 63 amg i onda ce da bude tezi 200 kg...jedino ce mozda q5 da dobije iz s4 taj motor sa jednom - dve turbine..
Mozda e63 bolje ubrzava, ali je na stazi bolji m5...po meni i po mom vidjenju rezultata, ispravite me ako gresim.
@Miki
Da li se v8 cuje bolje, da naravno, ali da li je neophodan za sportske perfomanse-ne, naravno... ;)
@Toma
Samo zamisli jos i GTS izdanje sa vec laksom karoserijom, a i ovaj obican ih delje na stazi..samo mene brine odrzavanje i dugotrajnost taakvog motora, mislim, realno danas vecina porsea ima taj odnos, nije nemoguce, ali mi nekako bolje da se 4.0 ovaj skarabudzi, pa da ima vise konja i malo da bude tezi, ali onda je skuplji, vise trosi, sta ja znam... :D

Autor NemanjaBB 25 Maj 2011, 15:03

Nemanja, E63 brze prelazi Nirbugring za 4 sek.

Autor McLaren 25 Maj 2011, 15:15

@McLaren
Kad poredis kola, poredi onda iste generacije
http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_m5_e60-vs-mercedes_e_63_amg.html
A ne M5 2005. sa 63 AMG 2010. A i to ne mora da znaci da je 63 AMG brzi, kad se uzme u obzir koliko su npr. proizvodjaci guma napredovali za 5 godina.
http://www.fastestlaps.com/comparisons/bmw_m5_e60-vs-mercedes_e63_amg.html

Autor loshmi89 25 Maj 2011, 15:24

@loshmi89
Naucili Merc fanovi da uporedjuju nove Merc modele sa starijim konkurentima :D A,ne hvale se sto novi E63Amg ima slabije vreme na Ringu od RS6 Avanta,2008.Sta li ce mu novi napraviti :D Nece smeti ni da cuju :D

Autor dusan 25 Maj 2011, 15:59

Procitaj verdict. hahaha Postavljas ono sto sam ja napisao. :D Kakav tupson.

Autor McLaren 25 Maj 2011, 16:45

prvo .
ovo su jos spekulacije i nije nista zvanico , nema spijunskih fotki jos uvjek.2012 je prerano u svakom slucaju.

drugo.
tri turbo je nagadjanje niko nije potvrdio ovo , sta rikne jedna od tri turbine slucajno. i dvije su previse.

trece.
niko jos nije potvrdio za novu generaciju x5 ,6 M i tih 560ks. ( logicki napredak nikakav u tom pogledu jedino ako su pvecali Nm )

bmw x1m , vizija trenutno , vjerovatno Ne.

bilo bi fino imat sve modele x sa M znackom ispred.

Autor HAHE 25 Maj 2011, 16:55

Da cuo sam da novi "AjeMGej"-ovi delju E39 M5-icu. Super. Idemo dalje. Kod nove M5-ice na 6700 obrtaja pocinje zuto polje, na 7200 crveno. Dakle, McLaren osim sto nije bas nacitan, on je i daltonista. M5 maksimalnu snagu postize na 6200 o/min minimum, dok je kod slc63 to u rasponu od tragikomicnih 5250 pa do (za mercedesove norme) respektabilnih 5750. Nova M5-ica ce se na stazi poigravati sa slc63 i e63. D-ranje!!!

Autor toma 25 Maj 2011, 18:33

toma....sine

mercedes ne samo da je prestiznije i priznajem precjenjenije auto koje je komfor i luksuz i udobnost i sigurnost na prvom mjestu. iako su to sve prioriteti oni opet razvale bmw (vecinom) tako sto naprave prejako i prebrzo auto s kojim niti jedan bmw nemoze na autoputu da Opstane..sem na stazama koje svi jako cesto posjecujemo. bmw je uz to i jako tvrdo auto i dosta skuceno (trojka)...sve u svemu Mercedes ima vise boljih auta u ponudi.

Autor hahe 25 Maj 2011, 21:26

Da se ja pitam - bez 10 turbina ne bih pravio auto ;)

Salu na stranu (i sve smarace BMWvsMBvsAudi) prednost vise turbina u odnosu na jednu je sto daju snagu na vecem rasponu obrtaja, a nedostatak dodatno komplikovanje motora i potencijalno skuplje odrzavanje.

Sto je veca turbina - to daje vise vazduha motoru = vise snage. Ali velike turbine imaju slabiji odziv, pa se zato dodaje jos jedna manja turbina koja ima brzi odziv pri nizim obrtajima. Vise turbina ne znaci automatski veca snaga, vec ravnomernija snaga na vecem opsegu obrtaja.

E sad ubaciti i trecu turbinu bas i nema mnogo smisla, pogotovu sto se novijim tehnologijama (turbine sa varijabilnom geometrijom) eliminise potreba cak i za drugom (manjom) turbinom.

Mada BMW je poznat po svojim "overengineereng-om"

Pozdrav ljubiteljima hi-tech-a :)

Autor JA 27 Maj 2011, 17:10