home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat planira da novu, treću generaciju malog gradskog modela Panda predstavi u septembru ove godine, i to na Salonu automobila u Frankfurtu.

Novi mališan se više neće proizvoditi u Poljskoj kao sadašnji model, već u fabrici Pomigliano d'Arco u Italiji (gde bi godišnje treablo da se proizvodi oko 300.000 primeraka).

Izgled nove Pande je u osnovi evolucija još uvek aktuelnog modela koji je predstavljen 2003. (inače nosilac titule Evropskog automobila godine za 2004.).

Najavljuju se takođe i prostraniji enterijer i kvalitetniji materijali, kao i smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2.

Što se motora tiče, i nova Panda će dobiti novi dvocilindrični benzinac sa rasponom snage od 65KS do 105KS, a i dalje će u ponudi biti i verzija sa pogonom na prirodni gas.

Prodaja nove Pande bi trebalo da počne na proleće naredne godine, a u Nemačkoj očekuju da cene startuju od oko 8.000 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi : Autobild.de



čitanja : 2853



Komentari

1. lepa je
2. neka bude bar 10cm duža i ujedno komfornija od sadašnje
3. srećno!

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 08:53

Cista klasika,a to uvek prolazi.

Autor milan 02 Jun 2011, 09:10

Nije mi jasno zašto ljudi uvek o Pandi pričaju u ženskom rodu.
Realno gledano:
Taj FIAT,
Taj Panda,
muški rod.

P.S. Šteta što izbacuju 1.1 FIRE motor nakon više od 20 godina proizvodnje. Taj motor je neuništiv.

Autor Jonie 02 Jun 2011, 09:12

Auto je za devojke boli glava, pogotovo za majke sa decom, kuća-škola-posao, malčice duži od Yuga, ali ima 5 vrata i mnooogo komforniju kabinu

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 09:22

Dok sadm studirao, sanjao sam ovaj auto. Parkiram ga lagano jer staje svugde , zadnja klupa se obori i tu bacim sve makete i gluposti, i sve to u 3.5 m duzine. Pogotovo je gotivna ona 4x4 verzija...
@Dejan L,
Mislim da je poenta da ne raste previshe u duzinu. Pogotovo ako su manji ovi novi Fiatovi motori, za tim tek onda nema potrebe. A gepek mu nije na prvom mestu sto se tice prioriteta. Prirodni habitat mu je gradska guzva :D

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Jun 2011, 09:32

Pazi, mene je jednom povezao komšija sa belom pandicom, 2004. godište, seo sam pozadi, kad ono wow, ladno ima mesta.
Prosto sam pomislio da sam u nekom Puntu klasik, jedino što prtljažnik skoro da ne postoji, hauba je stvarno minijaturna. Ceo auto je kabina, majstori malih auta, u tako mali auto stane 4 osobe.

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 09:41

@Dejan L,
Sve si rekao sto treba...

Autor Uros Cuore Sportivo 02 Jun 2011, 09:48

Nakaza koja će izgleda večno ostati takva. Granta i ovo su prava dizajnerska konkurencija.

Autor Predrag 02 Jun 2011, 12:41

posto sam uzeo seata kcerki onda cu pandu uzeti zeni :D:D:D ....iskesiracu oko 9000 ili 10000 zavisi od opreme stim sto bih htio da ima klimu.
zato cekamo proljece iduce godine jedva cekam.

Autor zastava 02 Jun 2011, 15:49

Cirkus, al zaista!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 16:58

@zastava
Ti se bas nesto razbacujes sa novim kolima, a? :)))
Al ne ide ti Fiat i VW u isto dvoriste...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:11

8000 eura, za osnovnu spravicu pandicu je smešno mnogo.
Dali tu fali takta, pameti ili...
Doista Panda je uvek bio najbolji fiat.
Mada sad kad je izgubila 2 cilindra a poskupela, šta će ostati od te dobrote ne znam?

Autor Mange 02 Jun 2011, 17:28

@Mange
sve stoji ali nije poskupela!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:30

carobnjak
Dodaš 1000 evra i kupiš grande punto!
Gde je tu osećaj za poslovanje?

Autor Mange 02 Jun 2011, 17:34

@Mange
osnovna verzija aktuelne Pande u Nemackoj kosta 9990 eura pa ti vidi...
Slazem se da je skupa!

Grande se u Nemackoj vise ne prodaje a osnovni Punto Evo je 11990 eura tako da je raspon cena realan...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:38

carobnjak
Panda bi trebalo da startuje od 6500 eura. Ako može punto classic može i ona.

Autor Mange 02 Jun 2011, 17:42

@ Mange
Donekle si u pravu, a onda pogledaš spark/aveo, i10/i20, agila/corsa, splash/swift
To je ono kad ja kažem da može veći i bolji za iste pare, a oni me napadnu kako nije sve u veličini.
A onda pogledaj cene za AYGO, 107, C1, Nissan Pixo (odvratni pixo), Chery Ego, Kia Picanto, Ford KA, pa zer ti je lepši Ford KA od ove Pande?

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 17:42

@Mange
mozda kod nas, u EU nema auta sa bezbednosnom opremom za te pare!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:43

Prosek cena A segmenta je 7-9000 eura!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:44

Panda kao A klasa treba da je još jeftinija od Punta, ali se kao gleda Life Style epitet koj Panda nosi sa sobom...
Da se ja pitam, kao nac klasu u KG bih proizvodio Pandu po ceni od 5.500€, kad može trovratni Yugo da bude 4.500€ i kad su ga kupovali, što da ne i Panda, makar je duža, pocinkovana, jača, ima 5 vrata, manje troši i šta je tu problem?

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 17:46

@Dejan L

Ne moze se tako gledati jer je Classic domaci model (pa je i jeftiniji), treba da se uporedjuje sa konkurentima!

@Mange
sad ispade po tebi da je Classic i dobra ponuda?!?

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:49

carobnjak Dejan L
Panda ne treba ni 1cm da bude veća, a ne mora ni da ima 5 zvezdica na crash testu. Dovoljno je samo da prođe atest .
U tome i jeste fazon. Ovako sve gubi smisao i ostavlja prazno mesto.
Mislim da bi ovo bio idealan zamenik našeg jugića. Samo cena osnovnog "golog" modela bi morala da bude jako povoljna. Manje od clasica.

Autor Mange 02 Jun 2011, 17:50

@ carobnjak
Mislio sam da je daju nama, ovu aktuelnu, da se lepo sklapa u KG po ceni 5.000-5.500€

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 17:51

@Mange
mora da ima 5 zvezdica jer je takva politika kuce, svakako se ne testiraju ogoljene verzije vec full!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:52

@Mange
koji to savremeni auto A segmenta u Evropi kosta 6500 eura?!?

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:53

@Dejan L
onda bi sledio identican niz raznoraznih komentara kao i za Classic...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 17:55

@ Mange
O tome i pričam. YUGO KORAL IN 1.1 je bio 4.500€ i kupovao se, a sad pogledaj šta aktuelna Panda nudi u odnosu na YUGA:
Pocinkovani lim, 7cm duža i samim tim veći komfor, 5 vrata, štedljiviji i jači motor, treba li još nešto?
Znači 5 koraka ispred Yuga, ali mi Srbi ni to ne bi cenili, dok su za Yuga bacali 4.500€

Autor Dejan L 02 Jun 2011, 17:55

carobnjak
Znam da se testiraju full varijante ali bez obzira, mali auti obično nemaju 5 zvezdica. I ne treba. Jer mali auto sve jedno ne može imati realno 5 zvezdica. Samo mu raste težina, potrošnja cena a prostor kabine se smanjuje.
Šta fali Daciji? Da je neko pametan da napravi takav mali i jako jeftin auto, pogodio bi u "sredu". Upravo to je nekada bila panda. Ove korejsko azijatske male surogate, ne računam.

Autor Mange 02 Jun 2011, 17:56

Cene osnovnih verzija modela A segmenta u Nemackoj:

Hyundai i10 od 10290 eura
Chevrolet Spark od 9140 eura
Citroen C1 od 10440 eura
Renault Twingo od 9990 eura
Toyota Aygo od 8990 eura...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:01

@Mange
sta fali Daciji? Pa do juce si je pljuvao , dobro se secam...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:03

P.S. Dacia je pun pogodak za istocna trzista, posebno nase!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:05

carobnjak
Fali joj upravo ovo što ima panda - galvanizovana karoserija.
Nismo mi EU. Ovde važe druga pravila (Mislim Balkan a Latino Am. Afrika, Azija je tek druga liga). Ako može Dacija u EU, zašto nema Panda za narodne mase?

Autor Mange 02 Jun 2011, 18:06

@Mange
nismo mi EU ali se auti prave za nju a ne za nas! Mi smo slepo crevo u svemu...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:10

@Mange

cekam odgovor na 17:53!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:11

carobnjak
Ali panda nema ništa što bi je činilo +autom.
Ako dacija ide uspešno u Evropu onda Fiat mnogo gubi, to je osnov priče.
I da li misliš, da onaj koji kupi pandu u Nemačkoj, mnogo gleda, vazdušne zavese, tempomate i sl.
Samo cenu i njenu vrlinu okretnost. To je auto za pijac i sl. i obično je drugi ili treći pomoćni auto u kući!
Kažem šteta. Moglla je dda i ime promeni, ako treba.

Autor Mange 02 Jun 2011, 18:15

carobnjak
A što mora auto A segmenta da bude "savremen"?
Znaš li koliko turaka, i drugih "kuraka" živi po EU?
Znaš li da ovakvi auti često godišnje ne pređu ni 5000km, što je za EU neverovatno malo?

Autor Mange 02 Jun 2011, 18:18

@Mange
naravno, kao i svaki predstavnik A segmenta, na zapadu a ne kod nas, zato i podvlacim razliku!
Zavrsetak komentara mislim da nisam razumeo...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:18

@Mange
ok, ispravljam pitanje : koji to nesavremen auto A segmenta kosta 6500 eura, ali u Evropi?

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:20

@Mange
odgovor na tvoje pitanje je : zato sto NIKO ne proizvodi nesavremene modele, Zastava je propala ako si zaboravio...

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:21

carobnjak
Ja ne znam da li ima auto A segmenta za manje od 6500. Mislim da ima. Maruti i sl.?
A i ako nema treba ga napraviti, jer ako može Dacija Logan i Sandero, da dobiju potrebne ateste, što i Fiat, koji je bio nekada poznat po tome, ne napravi slično, manje i jeftinije?
Nego prave cirkus fiće i sl. gluposti?

Autor Mange 02 Jun 2011, 18:24

PS
Osnov je znači dobiti ateste a to znači da su zadovoljeni osnovni tehnički kriterijumi.
Jugo nije to mogao da zadovolji ni pre 20 god.

Autor Mange 02 Jun 2011, 18:26

@Mange
naravno da ne znas jer NE postoji!
Maruti se odavno ne proizvodi!
Tako da ne stoji tvoja "teorija" da je najavljena cena za novu Pandu - velika!

Fiat 500 nije klasican model A segmenta nego retro model i zato je skup ali se odlicno prodaje i nikako se ne moze nazvati gluposcu, naprotiv! Pun pogodak kao i Mini, Buba. Naravno, ne za Srbiju!

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:29

@Mange
sto VW ne napravi auto za 6500 ili bar za 8000 eura?!?

Ili ne zna ili mu se mozda ne isplati?

Autor carobnjak 02 Jun 2011, 18:31

carobnjak
VW nikada nije bio dobar u malim autima, ali zato fiat je bio majka za njih.
Sami će sebe zatvoriti. Prodavati osnovnu pandu za 8000 je utopija.
Što se tiče Marutija, njega sam jedno vreme vozio i ništa mi nije falilo. Za juga je bio auto.
Znači fiat treba peglica, topolino, fića bukvalno rečeno.
Ako misle nekoga da prevare, da su oni sad veliki, pa prave auto+, tu su se zajb....

Autor Mange 02 Jun 2011, 18:35