Novi Škodin kompaktni model na Salonu u Frankfurtu

Češki brend je na poslednjem Salonu automobila u Ženevi predstavio koncept kompaktnog automobila. Škoda Vision D concept je samo dve nedelje kasnije "unapređena" u model koji će uskoro u proizvodnju. Iako je kompaktnom automobilu dato zeleno svetlo, datum njegov dolaska nije saopšten.
Iako zvanične potvrde još uvek nema, izvori bliski češkom brendu tvrde da će njegov pred-proizvodni model biti izložen na ovogodišnjem Salonu u Frankfurtu koji je zakazan za septembar. Još od ranije je poznato da će kompaktni model baziran na konceptu Vision D biti pozicioniran između Fabije i Octavije s kojom će deliti platformu. Automobil koji će se krajem leta pojaviti u Nemačkoj delimično će se razlikovati od proizvodne verzije. Prema dostupnim podacima, taj automobil će sa proizvodnim modelom deliti čak 4/5 komponenti.
Vizuelni identitet tog pred-proizvodnog modela još uvek nije poznat, ali nije teško zaključiti da će on dobar deo dizajnerskih smernica deliti upravo sa ranije predstavljenim konceptom Vision D.
Izvor : Automotoportal.hr
Render
: Autobild.de
bice ovo best buy...sigurno ce da bude kvalitetan auto, a imace dobru cenu posto ce da bude pozicioniran izmedju fabije i oktavije...jedva cekam da ga vidim uzivo
malo mi se prevelik cini, pre ce biti izmedju oktavie i superba....ali kako god, lep je
@NemanjaBB
nece biti izmedju Oktavije i Superba, jer ce da bude u Golf klasi...bice neka hecbek verzija Oktavije, posto se i radi na njenoj platformi...
Prilicno su se brzo odlucili na proizvodnju, ali ne sumnjam da su dobro izmerili pre toga.
Uveren sam da ce i sa ovim modelom ici iskljucivo na turbo motore kao sa Yetijem.. 1.4TSI i 1.6TDI ce da mu legne ko dupe na noshu, a vremenom ocekujem i RS verziju sa 2.0TSI za nekih ~21K evra ;)
@milan
za Favorit se ne moze reci da je bio uspesan model!
Felicia je prvi model u koji je VW umesao prste i koji je zasluzan za veliki preokret Skode, na bolje naravno...
Cuo sam da je Felicia dijeli (ili ima zajednicke dijelove) sa golfom 2, jel to tacno? Msm. ne bi me iznenadilo...
@carobnjak
Proizvedeno je oko 1.000.000 Favorita i oko 1.270.000 Felicia. Za Favorit se ne može reći da nije bio uspešan ;)
A da je veliki preokret nastao sa VW, to je tačno ;)
@hh
Deli ih i Florida, pošto ima identično zadnje oslanjanje (most, opruge, amortizere), iste zadnje "koševe" i brave za vrata :))
@DaMir
Lep autic, i bolje ako ne bude veci, bice mu dobra cena...
@Predrag
uspeh se ne meri samo brojem prodatih primeraka!
Svi znamo kakav je to bio krsh i sta je sve VW morao da modifikuje...
@Predrag
za istocnu Evropu nije, kao i Yugo kod nas...
Nije se prodavala zato sto je bila dobra nego pristupacna, kao i Tavria tuga!).
inace, na zapadu je prodaja bila blizu nuli, takodje kao i kragujevacki "favoriti"...
Ti si tada bio tek rodjen a ja se secam kao da je juce bilo!
@carobjak
Zasavini "favoriti" su se bolje prodavali na zapadu nego na istoku:
Najviše vozila je izvezeno u SAD – 145.511 Yuga, zatim u Poljsku 72.892 automobila, Veliku Britaniju 69.932, Grčku 58.400, Belgiju i Holandiju 29.401, Mađarsku 28.344, Francusku 25.697, Italiju 19.902, Nemačku 16.100, Španiju i Portugaliju 4.471, Siriju 2.473, Kinu 2.014 kao i u druge zemlje.
Tavria je dno dna. Van svake konkurencije.
...i naravno, Moskvič ;)
Panchev9
Koji te je Leon spopao? Prethodni? Hoćeš li reći nekada nešto lepo za neki drugi brend osim Honde?
Predrag
Evo, na ovaj..
Mozda ne znas..
http://www.cardomain.com/ride/3210459/2002-seat-leon