home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Honda će lansirati potpuno novi model Civic hatchback na Salonu automobila u Frankfurtu, septembra 2011. godine. Ovaj novi model biće u prodaji početkom 2012. godine, a proizvodiće se u Britaniji u fabrici u Svindonu.

Novi Civic, specijalno dizajniran za Evropu, deveta je generacija popularnog hatchback-a. Prvi Civic pušten je u prodaju još 1972. godine i do danas predstavlja model koji diktira trendove u dizajnu automobila C segmenta. Konstruisan u skladu sa zahtevima evropskog tržišta, novi Civic će biti ponuđen u varijanti sa 5 vrata i uz najveću prostranost kabine u C segmentu. Motori koji će biti dostupni su benzinski i-VTEC 1.4 i 1.8 i dizel i-DTEC 2.2.

Kod nove generacije Civic-a korišćen je sistem vešanja torzione zadnje osovine koji je veoma kompaktan i omogućava maksimalanu iskoristivost prostora u kabini. Takođe, razvijen je i jedinstven izolator koji je ispunjen tečnošću i koji omogućava postizanje odličnog balansa između udobnosti i sportskog upravljanja. Tako je maksimalno povećan komfor i stvoren osećaj brze, okretne i dinamične vožnje. Kod novog Civic-a postignute su odlične performanse na evropskim putevima, gde se često kombinuje brza vožnja i ponekad veoma loši putevi, zahvaljujući intenzivnoj saradnji evropskih eksperata sa timom kolega iz Japana. U testiranje na evropskim putevima uloženo je više vremena nego kod bilo kog drugog Hondinog modela. Sve su ovo razlozi zbog kojih se od novog Civic-a mnogo očekuje.

PR Delta Automoto



čitanja : 1293



Komentari

Godina 2012. ce biti srecna godina...
:)))

Autor Panchev9 29 Jul 2011, 16:40

Torziona zadnja osovina? Dosta neobicajno za klasu gde dominira zadnja polukruta osovina i poneki multilink, ali stvarno ima vise mesta u gepeku zbog toga uverio sam se kod modela Saxo/107.

Autor Orlo 29 Jul 2011, 17:08

*Saxo/106

Autor Orlo 29 Jul 2011, 17:16

Kakve veze ima Saxo sa Civicom?

Autor milan 29 Jul 2011, 17:24

@milan
I nema. Nego sam dao primer gde je primenjena torziona osovina i kako u odnosu na konkurente sa klasicnom polukrutom osovinom ima veci gepek (Saxo/106).

Autor Orlo 29 Jul 2011, 17:29

Ovako odvratan dizajn bi bio opravdan samo ako je u pitanju stelt tehnologija.

Autor Savo 29 Jul 2011, 19:27

Jaooo torzionaaa... Pa Buba je to koristila pre cca 70 godina. Ispade jedan Fokus bolji od Civica. Pa u brzim izmenama pravca nema sta da trazi protiv Golfa & comp. Pa bas je to najveca zamerka i bila aktuelnom Civicu. Neeeeeeeeeee

Autor Nevernik 29 Jul 2011, 20:07

Prelepa, kao i uvek ...

Autor Moron 29 Jul 2011, 20:18

Savo
Sreca pa se tako zove(s)..

Autor Panchev9 29 Jul 2011, 20:39

Dosta realno..
Frankfurt ce reci svoje..
Civic je uvek bio odlican..

http://visions-autos.sport24.com/613281/Future-Honda-Civic-2012-Europe/

Autor Panchev9 29 Jul 2011, 20:48

Svako svašta zove torzionom osovinom. Šta je ovde u pitanju, videćemo jednog dana.
I ovaj hidraulički "izolator" će biti jako dugotrajan po našim putevima. Baš kao i drugi sl. izumi :)
Što se dizajna tiče, izgleda će dobiti moju ocenu "neprihvatljivo".

Autor Mange 29 Jul 2011, 23:12

@ Moron
No comment for Your comment
CCCC

Autor Dejan L 30 Jul 2011, 09:20