Novi Volkswagen Phaeton stiže 2015. godine

Volkswagenova krstarica ostaje u igri. Druga generacija je već u pripremi, a novi Phaeton na tržištu možemo očekivati već 2015. godine.
Novi Phaeton (pod kodnom oznakom VW631) bi trebalo da koristi MLM (modular longitudinal matrix) Evo platformu koja će omogućiti ugradnju 4 i 6-cilindričnih motora kao i plug-in hibridnog pogona, a masa automobila bi trebalo da bude smanjena aluminijumskim prostornim okvirom.
Model će biti dostupan samo u klasičnoj limuzinskoj formi, a veličinom će se smestiti između Audijevih modela A6 i A8. Cena noviteta bi navodno trebalo da bude niža od prethodnog modela.
Sve bi to trebalo da omogući bolje prodajne rezultate nego što je to bio slučaj sa prvom generacijom koja je na podbacila, kako zbog previsoke cene za jedan VW, tako i zbog previše konzervativnog izgleda, nedostatka imidža, prevelike mase, žedne motorizacije i sl.
Koncept model koji bi trebalo da najavi novu generaciju je navodno u posledni trenutak povučen sa frankfurtskog auto salona kako bi sva pažnja na VW-ovom štandu pripala malom modelu Up. Dakle, studijsku najavu možemo očekivati vrlo brzo, a najkasnije na ženevskom auto salonu na proleće sledeće godine.
Izvor : Index.hr
Render : Autobild.de
bravo za Pheaton...mislio sam posle prve verzije koja je dosta lose prosla na trzistu, da naslednik nece ni doci...bas me je ovo obradovalo jer se radi o fenomenalnom automobilu...komotno je u to vreme mogao da se poredi sa S,7 i A8...jedino ga je za*ebala znacka...nisu ljudi hteli da daju 80-90k za VW...ali radi se o extra automobilu...ne sumnjam da ce i naslednik da bude dobar ;-)
Phaeton prve generacije je bio odlican auto,vrlo kvalitetan,ali je po izgledu bio kao uvecani Passat,mada se to meni svidjalo.Sa V10 TDI motorom bio je prava raketa.
Vozio sam se u V10 TDI. Od opreme nema sta nema za to godiste a zvuk kao kod vojnog transportera ( kada se otvore prozori jer kada su zatvoreni nista ne cuje unutra zbog dobre izolacije). Vrhunski enterijer i udobnost. Novi model u osnovnoj verziji nebi smeo da predje 30.000 eura ukoliko zele veliku prodaju
Mad VW je to, na to sam zaboravio pa ce malo da preteraju u ceni. Trenutno Pasat CC dizel 140 konja na akcji kosta 30.199 tako da bi novi Pheaton (177konja dizel)isao bar na 35-37.000 evrica
Stari model je dobrim delom bio Bentley, ali prodajni rezultati su bili losi samo zbog znacke i dizajna. Sto se svega ostalog tice kad je izasao bio je gotovo savrsen automobil. Sada je odlicna kupovina kao polovnjak posto ga skoro niko ne zeli. Veoma jeftin, a veoma kvalitetan.
Novi model ce verovatno biti jeftiniji i boljeg dizajna, ali nece biti ni blizu starom koji je u svoje vreme bio prava gospodska limuzina koja je po kvalitetu i performansama mogla stati uz rame ostalim konkurentima.
Totalno je sad best buy ko zeli dozu luksuza za manje novca s obzirom da mu cena brzo pada.
Izgleda da su shvatili gde im je mesto pa ce ga sada ubaciti u nizi segment (E)jer je realno mali broj kupaca hteo da da toliki novac za VW znak.
@Marko
Bentlije su radili na osnovi ovog Pheaton-a a ne obrnuto.
Autor Milanpop 23 Sep 2011, 16:59
Smesno da phaeton koji bi se bazirao velicinom izmedju a6 i a8 da kosta oko 30 k.
Ma koliko oni hteli da mu spuste cenu, ispod 50 nece biti za najgori motor, recimo 2.0 tfsi i osrednjom opremom(baznom njegovom)
Ovaj trenutni je dobar, samo je 3.2 motor totalni promasaj, pretezak je za taj motor, a potrosnja kao v8 motora.
A taj 5.0 ima strasnu opremu, zadnja sedista su uglavnom odvojena...Samo ih sve zeza malo da se kvari, tako sam citao.
Ovaj trenutni jeste u klasi sa S, a8 i 7, samo je malo tezi.
Mozda malo kasno ide novi model, tek za par god.
Reastail trenutni je tek per*erzija u odnosu na trenutni na ulicama(mozda malo zaostaje za konkurencijom) nema ih ovde jos, ima na mobile.de.
NemanjaBB
Cenu koju sam naveo ( u drugom komentaru 17:35) je cena koliko je A6 bio na nekim akcijskim ponudama. Posto ce on biti nesto veci od A6 ( mozda nekoliko cantimetara) ne verujem da ce biti skuplji jer ipak nece biti premijum i tu bi se slozio sa markom a i sa tobom da ce bazni motor biti definitivno od 2L. Bice to jedan dobro uhranjen Pasat sa nesto luksuznijom opremom ali ovog puta bez iole nekog preterivanja
Džaba kreče. Nema on šanse pored S klase,A8 i serije 7,jedino ako bude baš prilično jeftiniji. Je*e ga značka !
@PITBULL
Oni i nemaju nameru da se takmice sa navedenim modelima,ali mogu da ih namuce malo.
Autor PITBULL™ 23 Sep 2011, 20:04
Ali, ako snize cenu, ima da im pomrse racune ;)
Moze i taj znak da se skine iiiii
Ali je realno dosta habastiji i malo losiji od njih, to da.
@Milanpop
To da, ali sumnjam opet mi je to bas malo za toliki auto i oni ce svi da budu maltene u mrtvom fullu.. :)
nije bitna "znacka" nego auto phaeton je bio vrhunski automobil kada se pojavio i ja bih ga pre kupio nego a8 7 i s klasu...cist primer je lexus lfa jedan od naj boljih supercara ikada a lexus!
Jedino sto zeza aktuelni model je znak na haubi, ali po svim kriterijumima to je vrhunska limuzina...mozda naslednik malo kasni
Skoda da napravi svoj pheaton axaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kakvih pacijenata imate ovde.Pa sklopocija je low cost brend u VAG grupaciji.Ko bi to smece kupovao u premium segmentu axaaaxax
Ni Tuareg ne izgleda bolje od svojih rivala, ali ML-a jede za dorucak. Od X5 je udobniji i tisi, a sa Cayenom deli sasiju i dobar deo delova. Phaeton je auto zaljude koji znaju ko su i sta je kvalitet, a ne zanima ih sta ce reci novopeceni bogatas, vlasnik gradjevinske firme koji vozi A8 ili Q7.
@Dejan L
Koji si razred dete?
@Dejan L
O svemu se pita VW ! Taj Vw kojeg ti ne podnosis,a digao ti je skodu do najvecih visina ;)
Neka se skodilak zadovolji Superb-om,za vece i bolje,pa mozda i nisu ;)
@ dusan
Ja ne mrzim VW, već cenu VW-a.
Ume da košta i 50% više od konkurencije, a da pritom nema ništa od opreme, plus to važi za verziju sa 3 vrata! A svaki komad dodatne opreme košta kao sv. Petra kandilo
@ dusan
Delimično zahvaljujući i Škodi.
I ako iole spuste cenu modela UP! , možda pridobiju i još kupaca. Krajnje vreme je da VW ponudi model u cenovnom rangu < 10.000€
Taj deo kolača su mu do sad drugi preuzimali (Fiat, Dacia), jer nije ni imao šta da ponudi za manje od 10.000€.