Novi Subaru WRX STI sa više od 300KS

Subaru će u sledeće dve godine predstaviti WRX model i time odvojiti popularnu sportsku verziju od modela Impreza, a očekuje se STI verzija sa više od 300 konjskih snaga.
Novi WRX će tako biti zaseban model rađen na novoj platformi, od koje se očekuje manja masa za standardnu i STI verziju. Ta platforma će biti razvijena za korišćenje pogona na sva četiri točka, koji će koristiti STI verzija.

Što se agregata tiče, najave govore da će ispod poklopca motora biti novi 2,0 litarski boxer agregat, a pominje se da će u snažnijoj STI varijanti razvijati više od 300 konjskih snaga.
Izvor: Automoto-portal.hr
Odličan ! Nego Japanci dugo kubure sa snagom. Dugo se vrte izmedju 260-300 konja.
Da li zato što ih ograničavaju propisi ili...
Koja lepa, ali i "bezbedna linija" vozila ( sa dobrom "vidljivošću" ), gde A, B i C stubovi nisu "debeli" kao da su "od bukava odvaljeni".
Znam da će neki reći da su za bezbednost potrebni masivni "stubovi", ali mislim da dizajneri često preteruju. Jer, ako pogledate debljinu C stuba na bilo kojoj limuzini, videćete da je on u proseku daleko tanji od C stuba na hečbeku, a oba treba da "prežive" isto prevrtanje. Nema tu baš logike.
Ja bih zakonom propisao maksimalan dozvoljeni zbir svih mrtvih uglova koje prave A, B, C i D stub ( uz moguća neka odstupanja za karavane, dvosede ili kupe vozila ), pa neka se dizajneri "rastegnu" kako god znaju, a ne da prave "bunker vozila", koja, recimo, unazad možeš bezbedno da voziš samo uz pomoć "navigatora" koje peške ide pored kola ...