Stiže i novi Porsche Cayman

Porsche je nedavno objavio prve zvanične fotografije nove generacije Boxstera (čija je premijera najavljena za početak marta na Salonu automobila u Ženevi), a u međuvremenu su se pojavili i renderi novog Caymana.
Kao i novi Boxster, i novi Cayman će po sadašnjim informacijama pokretati dva šestocilindrična motora od 2.7L i 3.4L, a takođe je najavljeno i smanjenje potrošnje od 15% u odnosu na još uvek aktuelni model.

Sem novog izgleda, nešto manje težine, za 6 cm dužeg međuosovinskog rastojanja, šireg traga točkova i nešto veće dužine, novi Cayman (koji se očekuje krajem 2012.) će po ranijim najavama kasnije dobiti i novi 2,5 litarski turbo četvorocilindraš.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Porscheboost.com
Iako nisam obožavalac istog (za mene je samo 911-tica pravi Porsche), ovaj je zaista prelep!
Stvarno prelep. A sto se tice voznje - na svim testovima su pokazali da se vozi podjednako zabavno kao i 911. Jedina mana mu je sto je jeftiniji... :)
@bmw
Имао је Порше и раније четвороцилиндраше. Додуше, Фолцикине али то је нека друга прича која се заправо и не мења код Ауди Фолцика Шкода Сеат групе... ;))
Другар мој је пре неку годину добио из Енглеске 924 на поклон. Занимљив аутић а и не иде лоше. :)
je li se meni ovo čini, ili je Porše sve lepši i lepši. Što se tiče drugih stvari zna se da je on jedan od najboljih automobila na svetu.
Autor Гагиба 22 Jan 2012, 13:17
Je li volan na pogrešnoj strani? :))
@Gagiba
Bez folcika masina,rekao ti je Djordje...
Uglavnom,ja baaaaas gotivim Cayman-a,pravi mali ubica...
P.S
Ja obozavam 928 :D
Masine od 4.5L do 5.4L :D
@dusan&Djordje
924 је први водом хлађен Порше. Ценим да би требали то да знате. Иначе исти агрегат (дволитарски) је користио и Ауди 100. Е ако се не варам касније је Порше неке агрегате делили и са Широком и Голфом али чињеница је да Фолцика откад постоји у више ткз "франшиза" свима уграђује мотор који у том тренутку има прођу. Тако било, тако и остало...
@McLaren
"Дешњак", чудан мало за вожњу, низак је, седи се буквално на поду али иде допадљиво лепо за своје године!! Додуше, слично и троши... :))
Priča uopšte nije krenula o tome koji je prvi vodeno hladjeni Porsche, već o tome da ovaj najavljeni neće biti prvi porscheov četvorocilindraš. Na šta si ti dodao da su to bili folcikini motori, što nije potpuno tačno, pa sam dodao da 2.5 (i njegova evolucija 2.7), kao i 3.0, nisu bili uopšte folcikini motori.
A to da je 2.0 bio folcikin motor to niko nije sporio!