Uhvaćen BMW Serije 1 GT

Novi BMW Serije 1 GT je fotografisan tokom testiranja prednjeg pogona. Prototip je bio potpuno maskiran kako bi njegov dizajn ostao tajna, a uz BMW je testiran i novi MINI.
BMW je testirao prednji pogon, a to objašnjava i prisustvo maskiranog MINI-jevog prototipa. BMW svoj pogon bazira na pogonu sestrinske marke.


Iako je maskiran, vidljivo je da BMW Serije 1 GT ima visoku liniju krova koja podseća na Seriju 3 Gran Turismo, a to obezbeđuje više prostora za putnike.

BMW Serije 1 GT je Compact Activity Tourer, a biće nešto veći od varijanti sa 3 i 5 vrata.
Izvor: Sarajevo-x.com
Foto: Worldcarfans.com
A tek sam sad video naziv klase "Compact Activity Tourer". HIT! :D
da li ce ovaj, preuzeti titulu najneprodavanijeg BMW-a???
saznacemo uskoro
Aha, prednji pogon, pa da za pijacu, hahahaha.
Deluje mnogo lepše od serije 1
Ako BMW napravi auto za pijacu, onda konkurencija pada u jednu novu kategoriju koja se zove:"NIJE NI ZA PIJACU":)))
@McLaren,
Cuti ti! S obzirom da si odusevljen B klasom ne vidim zasto ne bi bio i ovim... ;p :D
Koliko je modela vise potrebno, ne samo kod BMW-a, ranije nije bilo ni blizu toliko modela i ne secam se da se neko zalio. Kao kad me neko pita zasto zelis da se bavis marketingom i ekologijom, a ja mu odgovorim zato sto ce prodaja magle uvek ici, isto tako je i autoidnustrija krenula sa prodajom magle.
za mene serija 1 nije bmw.ni a i b klasa mi nisu mercedesi.
za mene bmw pocinje od serije 3,merc od c klase.
@bmw
Ne znam za tebe ali meni ovaj deluje zabavnjiji cak i od trojke:
http://www.creativecrash.com/system/photos/000/118/102/118102/big/bmw_1_m_2011_1.jpg?1292574477
@McLaren,
Ma naravno...
P.S. Ovo je prvi put da ti ne stavis smajli na kraju, ne znam kako da te shvatim.... :D
Odgovori na pitanja koja su se provlacila u gornjim postovima:
Pre nekoliko godina jedan od direktora BMW-a je izjavio da BMW mora da ima produkciju od minimum 2 miliona vozila godisnje da bi mogao da ostane samostalan i nezavisan.
Sto se tice FWD vozila, fora je u tome da ono sto je prednost RWD pogona postaje mana kod vozila duzine od oko 4 metara ili manje.
I treca stvar, procenjuje se da ce za nekoliko godina trziste malih premium automobila biti preko 2 miliona komada godisnje.
@toma
Xaxaxa,sjajno mi je da te gledam sad kako se izvlačiš. :)
Sam si sebe doveo u nezavidnu situaciju. :)
Smart ima pogon pozadi ! :)
Ovo je kopija B klase.
@toma,
Ma nije problem u tome, nego u dvostrukim standardima kod ocenjivanja neke klase automobila kod pojedinih proizvodjaca. Zanimljivo je da ti i McLaren nemate modele BMW/Mercedesa koji vam se ne svidjaju pa samim tim objektivnost vasih izjava dovodite u pitanje...
'Ajde...ovo jos nije ni izaslo, ali ako je B klasa "napravljena za taksiste" i ovo ce biti isto. Za taksiste koji zele da osete "cari BMW-ove filozofije voznje". Unique driving experience. :D
Ovo na prvi pogled lici na Fiat Stilo ili Golf Plus a to i nije neki kompliment, zar ne?
ovo ce da bude aerocinamicno ko frizider,u krivine ne smem ni da zamislim sobzirom na visinu...sve sto ne krasi bmw ovo cudo ima.nadam se da ce se pojaviti sto kasnije. poruka za bmw fanove:
ljudi budite realni,ovo nije PRAVI BMW.jos pogon na prednje tockove...
@UCS
Prvo ja nisam sto se ovog modela tice rekao ni jednu jedinu rec pohvle niti kritika. Ja sam samo govorio o opravdanosti izbacivanja ovog modela. Naravno ima onih ljubitelja BMW-a koji bi zeleli da BMW proizvodi samo seriju 3 i nista vise. Ja sam vise umeren po tom pitanju - proizvodite sta god hocete, ako ce vam to pomoci da i dalje pravite savrsene masine: 3, 5, 6, 7, i naravno da ostanu nezavisni.
Drugo, nije tacno da ne postoji ni jedan Mercedes koji mi se ne svidja. Ne svidjaju mi se generalno sto se tice enterijera, a eksterijer tu i tamo, ima modela koji mi se svidjaju, i onih koji mi se ne svidjaju.
@toma,
To za Mercedes se odnosilo na McLarena. Da ne bi shirili pricu nepotrebno, samo sam hteo da kazem kako nikad nisam procitao u tvojim komentarima da imas bar i jednu kritiku vezano za dizajn BMW-a ili nesto drugo vezano za njega. Znas ono, kad neko nesto ne kudi bar ni malo niko ga ne shvata za ozbiljnog nego samo ostrascenog. Let's carry on with the subject - BMW GT 1... Poz:D
@ucs
ja sam vec vise od 20 godina veliki ljubitelj BMW-a, i jednostavno ne mogu da ih dozivljavam na takav nacin: e ovaj far nije bas dobro dizajniran, dakle, ovaj BMW mi je ruzan. Ja ih gledam kao celinu, telo i dusu:))) u istom pakovanju. A i mnogo puta sam se opekao, privatno ili na nekom forumu kritikovao dizajn nekog BMW-a, a onda mi se taj isti model posle nekog vremena veoma dopao. Npr. e60, 5gt, ... Na ovom blogu sam za 5gt kad se pojavio rekao da nije lep, ali da i nije mogao da bude ne znam koliko lepsi sobzirom na njegovu funkciju. A evo danas se odusevim kad vidim taj auto na ulici...poz i tebi:)
@ toma
Idi na forum, pogledaj savršenstvo dizajna, RS6! Deluje prirodno, a ne nakaradno kao pojedini BMW-i. BMW-u zameram previše izlomljenih linija, grba, izbočina i udubljenja, tako nekad ispadnu nakaradni. Mercedes E klase mi isto nikako ne leži oku, ali E klasa iz 2001. godine mi je nalepši ikada. Retko da se čoveku ne svidi neki oblik u prirodi, a Audi ima to nešto čisto, prirodno poput tela neke moćne životinje, a BMW kao Hijena, rebra da izbrojiš, a njuška...
Audi/BMW/ = rotvajler/hijena
nije problem preteci merc i audi.bmw to radi opusteno,pogotovu u zadnje vreme...ali mi nikada nece uci u glavu da bmw pravi miniven.ali sto pre covek shvati da je BUKVALNO sve komercijala to bolje.