Haima Aishan

Još jedna premijera ovogodišnjeg Salona automobila u Pekingu biće i mali gradski model Aishan iz kineske kompanije Haima.
Pod haubom je 1,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 61KS i 85 Nm obrtnog momenta, a što se dimenzija tiče, Aishan je dugačak 3662 mm, širok 1540 mm i visok 1518 mm (međuosovinsko rastojanje iznosi 2332 mm).


Prodaja u kini počinje u aprilu, a cene će se kretati od 30.000 do 50.000 juana (od 3.640 do 6.065 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Dejan L
Ipak jedva čekam da stigne Tata Nano Evropa:
http://etalkindia.com/talk/indian-automobiles-news-forums/2671-tata-nano-europa-showcased-tata-nano-europa-picture-gallery-photos.html
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/tata-nano-europa-full-details/245712/pictures/tata-nano-europa-full-details.aspx?im=313665
nikada nisam podrzavao pricu da je bolje uzeti polovan automobil ali sam siguran da je mnogo bolje uzeti neki polovan umesto ovog kineza ili tata nano-a.
@ Predrag
Znam, lepa je za Evropu, ali nikako da joj oprostim točkiće od skutera.
Inače sestra od strica juri auto do 4.000€ i 5-6 godina starosti, a šta god joj pokažem ne sviđa joj se
@Dejan L
Trenutno sam oduševljen prvim Twingom i VW Lupom. Prvi ima da se nađe za 2000, a drugi za 2500 €.
@Predrag
vozo sam Twingo 1. Pa ono je kocija, toliko neudoban i nesiguran auto, katastrofa! Nije imao servo upravljac pa sam posle mog Punta (gde volan mogu da okrecem sa dva prsta i bez city serva!) imao osecaj da vozim kamion!
A nacela ga i korozija...
Ne znam koje je godiste, model je pre redizajna, ali nikako nije za preporuku!
@Predrag,
I oba deluju bolje,posle toliko godina, od svojih naslednika - Twinga 2 i Fox-a.
@ Predrag
Ja sam vozio zlatnog Twinga moje bivše devojke bar 5-6x, ni manjeg auta, ni više komfora, ogromna kabina, pregledan je na sve strane, lak za parkiranje, ali je kao mrtav konj, daš gas i brojiš ovce dok ubrza
@carobnjak & UCS & Dejan L
Nikada nisam vozio Twinga 1, ali to je po meni genijalno osmišljen mali automobil. Pa prva generacija je nastala pre tačno 20 godina, a do današnjeg dana niko nije proizveo praktičniji automobil iz A segmenta. Na njemu im svaka čast.
Lupo je isto super. Gledao sam Euro NCap test i odlično se ponaša pri sudaru (za ono vreme).
Naslednici su im totalni promašaji.
Ali mislim da će UP! da izvadi stvar.
Ako Citigo bude pristupačan, pazariću ga kao mali gradski auto. Presladak mi je (bar na slikama).
Do tada jurim nekog niskobudžetnog Yugića za 800 evrića, da mogu da ga krljam po Beogradskim rupama, da me lupaju i da ga lupam. Fabia će zimi biti parkirana, a Yugo će zimi da prkosi snegu i ledu (on to najbolje ume).
Inače više volim male automobile, ako niste primetili (Fabia je "ogromna" za mene)
@ Predrag
Fabija ti je taman za tvoju visinu! A ne mogu da te zamislim u Yugu. nikako. Ajde uzmi Up sa 3 vrata i stavi mu crni branik i okrugle farove, oboj ga u zeleno, šta ćeš videti, nego twingo 1
@Predrag
prostran i praktican jeste, a udoban je kao stari Ficko.
Treba da ga probas pa ces i sam videti...
Kako stvari stoje, Citigo nikako nece spadati u "pristupacan"...
Inace pokrenuo si dobru temu, auto za srpske puteve tj. gradove u zimskom periodu.
Da cujem, polovnjak, sto jeftiniji, bez opreme, sa izdrzljivim i jednostavnim motorom, ekonomican, da nije sklon koroziji, dostupnih delova i servisiranja, B segmenta a da nije Yugo?
Moze biti star i 20 godina...
@ carobnjak
Ako Dacija Citadine bude koštala 5.900 , koliko misliš da treba da košta Škoda Citigo? Nemojte molim vas, kudiš Škodu, a Predrag Fijata, samo iz strasti!
@carobnjak
Svaki koji ima mali Wb (što manji), uske gume (do 155), veliki klirens, pogon i motor napred i da je lagan.
Ostalo traži sam, a ja kažem da je Yugo najbolji ;)
@Dejan L
Spakujem se u Yuga samo tako (zbog položaja volana, male komandne table i male centralne konzole - kod nekih modela je i nema).
Ova za UP! si u pravu. Zbog toga je Citigo moj novi favorit u A segmentu (ali sa 5v - ne volim trovratne automobile. Tu previlegiju ima samo Yugoslav ;)
@Dejan L
pa koliko ti mislis da ce biti ako je Up skoro 10 000?! ?
Budi realan malo...
Jel se secas kad su ga najavili da su svi komentarisali da je to skuplje od Fabie!
Tebi je to normalno?
@Predrag
nisam mislio na te bisere!
Na primer R5 campus, Citroen AX, Corsa 1, Clio 1, stari Swift.
A Niva ti je rekorder ekonomicnosti... :)))
carobnjak
Teski su ti parametri.. Jeftin, star a da nije poceo da gubi ma tezini.. :) Mozda neki pocetni cinkonizovani Audi?
Ali skoro sam opet prosao pored SM-a.. ;)
Yugo u dobrom stanju je stvarno van konkurencije.. Problem je sto ih ima malo..
@ carobnjak
Zato je tu Panda da pojede UP!
Ali Citigo neće preći 7.500 (,,na akciji'')
Fabia ambiente 8.950€, klima, metalik, cb, podizači napred, abs, maglenke... u ABC testu u Valjevu, pa kome je trovratni klot UP bolji od Fabije...
@carobnjak
Fabia je na pola životnog veka, a Citigo je nov model.
U početku će biti malo skuplji, a onda će mu cena sigurno pasti na nivo koji drži "konkurencija". Možda nsa sve iznenade pa drmnu neki popus' :)
Biseri idu bolje od tih tvojih :))
Yugo je the best, a od nabrojanih - R5 ;)
@Predrag
svi su oni dobri, samo da nije korozije!
Pa taj AX je jos pre 25 godina trosio 5 litara, rekorder uz Daihatsu Charade, tada. Nikada nije premasen!
Ali je previse plastican.
Uz njega, Clio 1 mi je ok.
@carobnjak
AX mi je i dan danas simpatičan. Njegov motor je godinama dorađivan, a između ostalog završio je i u mom Yugu ;)
Startan, štedljiv...super ;)
@ Predrag
AX 1.4 D vozi otac vlasnika ABC Test Škoda - Valjevo. Čika Pera je s njim prešao 400.000 km, bez generalne, da nije lupao krilo, i ono bi bilo zdravo. i neće ni 1 drugi auto da vozi.
@Predrag
naravno kad mu je naslednik! :)
Clio je prostraniji i ozbiljninji auto, posebno enterijer, udoban takodje.
R5 mi je bio najomiljeniji auto kad sam bio klinac uz Citroen BX, cak sam i Golf 2 voleo jer su svi vozili Golf 1! :)))
A Citroenom AX sam bio odusevljen, posebno potrosnjom, svaka im cast!
Cak se vodio kao domaci auto (Cimos) i mogao je da se kupi za dinare...
Prosecna porosnja AX 1.4 D je bila 4.2 litra, AX 1.0 5, a 1.1 5.5 litara!
@carobnjak
Moj prvi omiljeni auto je bio Fića, zatim Yugo (ta ljubav neće prestati), a jedno vreme sam baš voleo R4, R5 i Clia 2. Moje sam kao mali nagovarao da kupe Clia 2 umesto 106. Za Yuga sam ih nagovarao od kada znam za sebe, ali nisu hteli ni da čuju.
Sebi sam (od ušteđevine) 2004. kupio Tempa 1.1 1996. Kasnije su mi dodali za In-a, a kada su uvideli da je dobar i da se ne kvari podlegli su dugogodišnjem pritisku i kupili su Floridu In 1.6. Mama u početku nije htela da uđe u nju (kukala je kako smo joj prodali njenog Pežoičića), a kada smo je prodavali pre 2 meseca zaplakala je (što se nikada do sada nije dogodilo).
Sada ponovo imaju Floridu ;)
A što se tiče moje ljubavi prema Fići, svi su bili angažovani da ga pronađu u Londonu - mislim na igračkicu (tada smo tamo živeli). Pretresli su ga i uzduž i popreko dok ga moj brat nije jednog dana ugledao u izlogu. Mojoj sreći nije bilo kraja :)))
Ludeo sam i za Meganom 2. Prvi put sam ga ugledao takođe u Londonu (kada sam bio u poseti kumovima). I dan danas mi se sviđa ;)
Zbog tako lepih modela iz prošlosti, danas Renaultu ne mogu da oprostim ovako odvratne modele...
@Čaki
Čudi me da nisi prokomentarisao komentar iznad. Ima stvari koje nisi znao ;)
@Čaki
Fića, R4, R5, Clio 2, Megane 2, da su sadašnji bljak...
Ma sve ;)
Nemoj da se nerviraš ;) To te je on malo pecnuo, a sada videš kako mi je kada me ti čačkaš ;)
@Predrag
ja sam celo detinjstvo proveo na zadnjem sedistu Fice! :)))
Znam da sam mastao o Renou 4, samo da bih imao svoja vrata...
Kad su mi kraci porasli, dobio sam pocasno mesto napred (ovo kao da je Moron napisao).
4 Fice smo promenili - zeleni, beli, lila i bledozuti.
Ovaj lila, tacnije ljubicastosivkast je bio u stvari kombinacija svih preostalih farbi od nekog majstora "umetnika"...:)))
Samo prvi-zeleni je bio nov i u "pohvalnom" stanju...
Moj Cale ih je popravljao i farbao...
Sve mogu da progutam osim da Megane 2 spada u lepe...
P.S. ne podnosim kad neko nicim izazvan istrese negativnu energiju na mene a da ja ne mogu da mu vratim (adekvatno).
Moje peckanje je kreativnije i uvek ima razlog, znas vec... :)