home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Haima Aishan

6 Feb 2012 - 16:25 Top secret Link

Još jedna premijera ovogodišnjeg Salona automobila u Pekingu biće i mali gradski model Aishan iz kineske kompanije Haima.

Pod haubom je 1,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji razvija 61KS i 85 Nm obrtnog momenta, a što se dimenzija tiče, Aishan je dugačak 3662 mm, širok 1540 mm i visok 1518 mm (međuosovinsko rastojanje iznosi 2332 mm).


Prodaja u kini počinje u aprilu, a cene će se kretati od 30.000 do 50.000 juana (od 3.640 do  6.065 evra).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1254



Komentari

ruzno

Autor aca 06 Feb 2012, 17:05

3.600€ ?
Pa u odnosu na Tata Nano, vredi te pare

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 18:02

@Dejan L
Ipak jedva čekam da stigne Tata Nano Evropa:

http://etalkindia.com/talk/indian-automobiles-news-forums/2671-tata-nano-europa-showcased-tata-nano-europa-picture-gallery-photos.html

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/tata-nano-europa-full-details/245712/pictures/tata-nano-europa-full-details.aspx?im=313665

Autor Predrag 06 Feb 2012, 18:55

nikada nisam podrzavao pricu da je bolje uzeti polovan automobil ali sam siguran da je mnogo bolje uzeti neki polovan umesto ovog kineza ili tata nano-a.

Autor maxi 06 Feb 2012, 19:22

@ Predrag
Znam, lepa je za Evropu, ali nikako da joj oprostim točkiće od skutera.
Inače sestra od strica juri auto do 4.000€ i 5-6 godina starosti, a šta god joj pokažem ne sviđa joj se

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 19:36

twingo

Autor aca 06 Feb 2012, 20:35

@Dejan L
za takve je Micra! :)))

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 20:41

@Dejan L
Trenutno sam oduševljen prvim Twingom i VW Lupom. Prvi ima da se nađe za 2000, a drugi za 2500 €.

Autor Predrag 06 Feb 2012, 20:52

@Predrag
vozo sam Twingo 1. Pa ono je kocija, toliko neudoban i nesiguran auto, katastrofa! Nije imao servo upravljac pa sam posle mog Punta (gde volan mogu da okrecem sa dva prsta i bez city serva!) imao osecaj da vozim kamion!
A nacela ga i korozija...
Ne znam koje je godiste, model je pre redizajna, ali nikako nije za preporuku!

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 21:21

@Predrag,
I oba deluju bolje,posle toliko godina, od svojih naslednika - Twinga 2 i Fox-a.

Autor Uros Cuore Sportivo 06 Feb 2012, 21:26

@ Predrag
Ja sam vozio zlatnog Twinga moje bivše devojke bar 5-6x, ni manjeg auta, ni više komfora, ogromna kabina, pregledan je na sve strane, lak za parkiranje, ali je kao mrtav konj, daš gas i brojiš ovce dok ubrza

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 22:26

@carobnjak & UCS & Dejan L
Nikada nisam vozio Twinga 1, ali to je po meni genijalno osmišljen mali automobil. Pa prva generacija je nastala pre tačno 20 godina, a do današnjeg dana niko nije proizveo praktičniji automobil iz A segmenta. Na njemu im svaka čast.

Lupo je isto super. Gledao sam Euro NCap test i odlično se ponaša pri sudaru (za ono vreme).

Naslednici su im totalni promašaji.

Ali mislim da će UP! da izvadi stvar.

Ako Citigo bude pristupačan, pazariću ga kao mali gradski auto. Presladak mi je (bar na slikama).

Do tada jurim nekog niskobudžetnog Yugića za 800 evrića, da mogu da ga krljam po Beogradskim rupama, da me lupaju i da ga lupam. Fabia će zimi biti parkirana, a Yugo će zimi da prkosi snegu i ledu (on to najbolje ume).

Inače više volim male automobile, ako niste primetili (Fabia je "ogromna" za mene)

Autor Predrag 06 Feb 2012, 22:57

@ Predrag
Fabija ti je taman za tvoju visinu! A ne mogu da te zamislim u Yugu. nikako. Ajde uzmi Up sa 3 vrata i stavi mu crni branik i okrugle farove, oboj ga u zeleno, šta ćeš videti, nego twingo 1

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 23:08

@Predrag
prostran i praktican jeste, a udoban je kao stari Ficko.
Treba da ga probas pa ces i sam videti...

Kako stvari stoje, Citigo nikako nece spadati u "pristupacan"...

Inace pokrenuo si dobru temu, auto za srpske puteve tj. gradove u zimskom periodu.
Da cujem, polovnjak, sto jeftiniji, bez opreme, sa izdrzljivim i jednostavnim motorom, ekonomican, da nije sklon koroziji, dostupnih delova i servisiranja, B segmenta a da nije Yugo?
Moze biti star i 20 godina...

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 23:12

@ carobnjak
Ako Dacija Citadine bude koštala 5.900 , koliko misliš da treba da košta Škoda Citigo? Nemojte molim vas, kudiš Škodu, a Predrag Fijata, samo iz strasti!

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 23:27

@carobnjak
Svaki koji ima mali Wb (što manji), uske gume (do 155), veliki klirens, pogon i motor napred i da je lagan.

Ostalo traži sam, a ja kažem da je Yugo najbolji ;)

Autor Predrag 06 Feb 2012, 23:29

R4, prva Panda, Niva, Maruti...

Samo što svakom bar nešto fali...

Autor Predrag 06 Feb 2012, 23:33

@Dejan L
Spakujem se u Yuga samo tako (zbog položaja volana, male komandne table i male centralne konzole - kod nekih modela je i nema).

Ova za UP! si u pravu. Zbog toga je Citigo moj novi favorit u A segmentu (ali sa 5v - ne volim trovratne automobile. Tu previlegiju ima samo Yugoslav ;)

Autor Predrag 06 Feb 2012, 23:36

@Dejan L
pa koliko ti mislis da ce biti ako je Up skoro 10 000?! ?
Budi realan malo...

Jel se secas kad su ga najavili da su svi komentarisali da je to skuplje od Fabie!
Tebi je to normalno?

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 23:43

@Predrag
nisam mislio na te bisere!

Na primer R5 campus, Citroen AX, Corsa 1, Clio 1, stari Swift.

A Niva ti je rekorder ekonomicnosti... :)))

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 23:46

carobnjak
Teski su ti parametri.. Jeftin, star a da nije poceo da gubi ma tezini.. :) Mozda neki pocetni cinkonizovani Audi?
Ali skoro sam opet prosao pored SM-a.. ;)

Yugo u dobrom stanju je stvarno van konkurencije.. Problem je sto ih ima malo..

Autor Panchev9 06 Feb 2012, 23:54

@ carobnjak
Zato je tu Panda da pojede UP!
Ali Citigo neće preći 7.500 (,,na akciji'')
Fabia ambiente 8.950€, klima, metalik, cb, podizači napred, abs, maglenke... u ABC testu u Valjevu, pa kome je trovratni klot UP bolji od Fabije...

Autor Dejan L 07 Feb 2012, 00:00

@carobnjak
Fabia je na pola životnog veka, a Citigo je nov model.
U početku će biti malo skuplji, a onda će mu cena sigurno pasti na nivo koji drži "konkurencija". Možda nsa sve iznenade pa drmnu neki popus' :)

Biseri idu bolje od tih tvojih :))

Yugo je the best, a od nabrojanih - R5 ;)

Autor Predrag 07 Feb 2012, 00:00

@Predrag
svi su oni dobri, samo da nije korozije!
Pa taj AX je jos pre 25 godina trosio 5 litara, rekorder uz Daihatsu Charade, tada. Nikada nije premasen!
Ali je previse plastican.

Uz njega, Clio 1 mi je ok.

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 00:19

@carobnjak
AX mi je i dan danas simpatičan. Njegov motor je godinama dorađivan, a između ostalog završio je i u mom Yugu ;)

Startan, štedljiv...super ;)

Autor Predrag 07 Feb 2012, 00:26

P.S. Clio 1 je urađen na bazi R5 ;)

Autor Predrag 07 Feb 2012, 00:27

@ Predrag
AX 1.4 D vozi otac vlasnika ABC Test Škoda - Valjevo. Čika Pera je s njim prešao 400.000 km, bez generalne, da nije lupao krilo, i ono bi bilo zdravo. i neće ni 1 drugi auto da vozi.

Autor Dejan L 07 Feb 2012, 00:35

@Predrag
naravno kad mu je naslednik! :)
Clio je prostraniji i ozbiljninji auto, posebno enterijer, udoban takodje.
R5 mi je bio najomiljeniji auto kad sam bio klinac uz Citroen BX, cak sam i Golf 2 voleo jer su svi vozili Golf 1! :)))

A Citroenom AX sam bio odusevljen, posebno potrosnjom, svaka im cast!

Cak se vodio kao domaci auto (Cimos) i mogao je da se kupi za dinare...

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 00:36

Prosecna porosnja AX 1.4 D je bila 4.2 litra, AX 1.0 5, a 1.1 5.5 litara!

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 00:39

@carobnjak
Moj prvi omiljeni auto je bio Fića, zatim Yugo (ta ljubav neće prestati), a jedno vreme sam baš voleo R4, R5 i Clia 2. Moje sam kao mali nagovarao da kupe Clia 2 umesto 106. Za Yuga sam ih nagovarao od kada znam za sebe, ali nisu hteli ni da čuju.

Sebi sam (od ušteđevine) 2004. kupio Tempa 1.1 1996. Kasnije su mi dodali za In-a, a kada su uvideli da je dobar i da se ne kvari podlegli su dugogodišnjem pritisku i kupili su Floridu In 1.6. Mama u početku nije htela da uđe u nju (kukala je kako smo joj prodali njenog Pežoičića), a kada smo je prodavali pre 2 meseca zaplakala je (što se nikada do sada nije dogodilo).

Sada ponovo imaju Floridu ;)

A što se tiče moje ljubavi prema Fići, svi su bili angažovani da ga pronađu u Londonu - mislim na igračkicu (tada smo tamo živeli). Pretresli su ga i uzduž i popreko dok ga moj brat nije jednog dana ugledao u izlogu. Mojoj sreći nije bilo kraja :)))

Ludeo sam i za Meganom 2. Prvi put sam ga ugledao takođe u Londonu (kada sam bio u poseti kumovima). I dan danas mi se sviđa ;)

Zbog tako lepih modela iz prošlosti, danas Renaultu ne mogu da oprostim ovako odvratne modele...

Autor Predrag 07 Feb 2012, 00:57

@Čaki
Čudi me da nisi prokomentarisao komentar iznad. Ima stvari koje nisi znao ;)

Autor Predrag 07 Feb 2012, 01:25

@Predrag
na koji deo tacno mislis?
Iznervirao me D...

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 01:40

@Čaki
Fića, R4, R5, Clio 2, Megane 2, da su sadašnji bljak...

Ma sve ;)

Nemoj da se nerviraš ;) To te je on malo pecnuo, a sada videš kako mi je kada me ti čačkaš ;)

Autor Predrag 07 Feb 2012, 01:48

@Predrag
ja sam celo detinjstvo proveo na zadnjem sedistu Fice! :)))
Znam da sam mastao o Renou 4, samo da bih imao svoja vrata...
Kad su mi kraci porasli, dobio sam pocasno mesto napred (ovo kao da je Moron napisao).
4 Fice smo promenili - zeleni, beli, lila i bledozuti.
Ovaj lila, tacnije ljubicastosivkast je bio u stvari kombinacija svih preostalih farbi od nekog majstora "umetnika"...:)))
Samo prvi-zeleni je bio nov i u "pohvalnom" stanju...
Moj Cale ih je popravljao i farbao...

Sve mogu da progutam osim da Megane 2 spada u lepe...

P.S. ne podnosim kad neko nicim izazvan istrese negativnu energiju na mene a da ja ne mogu da mu vratim (adekvatno).
Moje peckanje je kreativnije i uvek ima razlog, znas vec... :)

Autor carobnjak 07 Feb 2012, 02:02