home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Za dve godine na tržište stiže rumunski mini s Renaultovom tehnologijom i prilagođenim Nissanovim dizajnom koji će predviđenom cenom od 5.900 evra napraviti lom na tržištu.

U Val Thorensu na prvoj trci Andros Trophya u trenutku zanosa nakon uspešnog debija sportskog izdanja Dacie Lodgy, Renaultov direktor Eric Pasquie potvrdio je dolazak novog modela rumunske fabrike. – Plan već odavno postoji, a sada smo krenuli u realizaciju, izjavio je Pasquier i zatim vešto izbegao da iznese više detalja. Ipak, neke pojedinosti izašle su na videlo. Pod radnim imenom Dacia City krije se gradski automobil čija se prodaja očekuje 2014.

Kao što je i do sada bio slučaj, novi rumunski mini s Renaultovim pečatom kreće u osvajanje širokih narodnih masa proverenom tehnologijom i niskom cenom. Iznos koji se pominje je 5.900 evra i zvuči prilično realno.

Nakon što je platforma promovisana 2004. s Loganom izdašno iskorišćena (na njoj je izraslo čak sedam modela Renaulta, Nissan i Dacije), vreme je za promene. Prvobitni plan koji je predviđao platformu aktuelnog Twinga nije prihvaćen pa će Dacia City nastati na bazi Nissan Micre. To je ujedno potvrda da će novi model dimenzijama biti značajno manji od Sandera, ali i nešto veći od Twinga, odnosno da će ukupna dužina biti između 360 i 370 cm.

Osim preuzimanja Nissanove platforme, mala Dacia zadržaće i deo dizajnerskih linija nove Micre, u koje su na simpatičan uklopljena prepoznatljiva obeležja Dacie. Pored benzinskog 1,2 litarskog 16V motora sa 75KS, najmanja Dacia imaće i 1,5 litarski dizelaš (dCi) snage 65KS.

Izvor: Autoklub.jutarnji.hr



čitanja : 11658



Komentari

Što bi rekli ovi iz T.G. "Dejsija". :)))
Dejsija Mikra. :)

Autor PITBULL 06 Feb 2012, 01:38

Ovo je odlično. Ako bude sve onako kako oni kažu, mislim da neće imati konkurenciju.
Nakon ovoga bi trebalo i drugi da se malo opamete i spuste cenu. Prvi na udaru je Kragujevački punto koji bi trebao da bude dosta jeftiniji. Ne vredi on te pare.

Autor Cvele 06 Feb 2012, 01:48

Čestitam dizajneru

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 03:32

Simpa... Mogao je ladno i WV da na ovo stavi bedž.

Autor Miki 06 Feb 2012, 07:26

T što se najavljuje, promoviše i sl., uvek treba uzeti sa veliko dozom rezerve kad je Reno u pitanju.

Ne vidim da se nešto hvale sa tim Dačijama i Renoima koji se prodaju u Srbiji.

Nije sve u ceni, ima nešto i u kvalitetu.

Autor Nemac 06 Feb 2012, 08:42

Logan 4.27m ....... 7.250€ (6.900€ sa lagera)
Sandero 4.02m ..... 7.100€
Citi 3.6 (3.7)m ... 5.900€
Više lima ili oblik koji se lakše prodaje ili ...

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 09:52

sumnjam da ce bii tako jeftin, Dejane sve te cene koje navodis su osnovne cene bez serva a stvarno ne znam ko bi danas kupio nov automobil bez serva. inace jako je lep i sigurn ce imati prodju kod zena i za sluzbena vozila po gradu

Autor aca 06 Feb 2012, 10:13

Moze to i bolje od preradjene Micre!

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 12:17

Kazu da je to najlosija Mikra do sada ali bez obzira, trziste postoji i za automobile napravljene od "smederevskog" lima. Mozda je bolja Reno politika gde u Rumuniji dobre motore pakuju u los lim na staromodnim pokretnim trakama nego Fiat gde je za Kragujevac kupila za velike pare moderne linije, pored jeftine radne snage... Videcemo...

Autor tommy... 06 Feb 2012, 12:28

@ aca
To i kažem, kako definisati koja je Dacija A, a koja B klasa, SMEŠNO je kada za Logan kažu da je C klasa.
Valjda je Logan B sedan. Logan je na platformi Clio-a koji je B klasa. Onda ispada da je i Thalija C klasa, hahaha

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 12:50

Ako je Yugo Koral In koštao 4.500 - 4.800€, što ne bi ova Dačija sa ABS-om i sa 5 vrata koštala 5.900€?
Punto sa servom, sa 5 vrata i pocinkovanim limom koštao 6.700€ (mada bi trebao da košta 6.200 ipak je unutra bolji od Dačije).
Yugo In je dug 3.5m
Ova Dacija oko 3.65m
,a Punto klasik 3.86m.

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 13:12

logan nikako nije C klasa , on je isti kao sandero samo sa gepekom. logan je b klasa , ali kao neki sedan

Autor aca 06 Feb 2012, 17:07

U ovom momentu, ovo bi bio parvi Bum, i po ceni, dizajnu, kvalitetu. Kako puntašin smešno izgleda a skuplji bar 2000€. Jer golać puntašin nije za poređenje.
Ali za 2 godine, možda će biti sličnih kineza za 3-4000€, i možda će većina proizvodnje vozila u Evropi biti obustavljena.

Autor Energy saver 06 Feb 2012, 18:48

Budućnost su mala i jeftina vozila! Zapamtite šta vam je Predrag rekao ;)

Simpatična Daciajica :)) Ne bi bilo loše da požure...

Autor Predrag 06 Feb 2012, 18:59

@Predrag
ovoga puta si 100% u pravu, odavno mislim isto,tj. oduvek! :)

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 19:46

@carobnjak
Drago mi je da isto razmišljamo ;) Najviše bih voleo da mi se ostvari prilika da učestvujem u projektovanju malog, jeftinog vozila :)

Autor Predrag 06 Feb 2012, 20:54

@ Predrag
A na čemu bi ti radio, hajde ovako da podelimo grubo:
1. na dizajnu
2. pogonskom agregatu
3. bezbednosti
4. kvalitetu
5. ceni
6. na svemu?
Ovo 6. bi svako, ali koja je tvoja želja od ovih 5?

Autor Dejan L 06 Feb 2012, 21:22

@Predrag
ali odmah da ti kazem da nisam pristalica minimalistickih modela kao Nano, zbog neudobnosti i izrazito slabe bezbednosti.
Znaci, min 3.5 metra...

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 21:23

@Dejan L
na funkcionalnosti i pregradama za sitnice!
I naravno, morao bi CEO da bude od cinka... :)))

Autor carobnjak 06 Feb 2012, 21:54

Meni ta cena zvuči nerealno nisko ako auto zaista bude na platformi Micre i sa karoserijom koja izgleda kao na priloženoj slici. Jedino ako enterijer bude jako siromašno urađen i ako opreme maltene i ne bude pa da prihvatim tu priču...

Autor Mix 07 Feb 2012, 11:10

po ovim komentarima i vidjenjima ovaj fiatov auto iz kragujevca ima dva servo uredjaja i duplu opremu, ili mi to nismo dobro videli mozda je cena za duo paket...

Autor nenad spasojevic 14 Feb 2012, 22:45