Jaguar XF Sportbrake

Objavljeno je nekoliko, navodno zvaničnih procurelih slika karavanske verzije Jaguara XF, čija premijera bi najverovatnije trebalo da se održi početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, dok će prodaja startovati do kraja 2012. godine.
Ova praktičnija verzija XF-a će nositi naziv Sportbrake, a najavljuje se kao rival Audiju A6 Avant, BMW-u serije 5 Touring i Mercedesu E klase Estate.

Kako se očekuje, Jaguar XF Sportbrake neće imati zapreminu prtljažnika kao kod Mercedesa E klase Estate (695 litara, sa oborenim zadnjim sedištima 1950 litara), već bliže Audiju A6 Avant (565/1680 litara) i BMW-u serije 5 Touring (560/1670 litara).
Što se motora tiče, trenutno se pominju 2,2 litarski četvorcilindrični
dizelaš sa 140 kW/190KS i 450 Nm, zatim V6 dizelaš i V8 benzinac. Sportska XFR
verzija još nije potvrđena, a očekuje se i varijanta sa pogonom na sva četiri
točka.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Jokeforblog.blogspot.com
Sjajan! Najlepsi u klasi! Svidja mi se resenje C stuba.
1. Jaguar XF Sportbrake
2. Audi A6 Avant
3.
4.
3. BMW 5
4. Mercedes E
Svidja mi se sto uvode 4x4 pogon iako nije po tradiciji...mada ako bi bili iskreni tradicija ne prodaje aute i ne donosi novac nego proizvod tako da da...mnogi su se preorjentisali. Ovako ce privuci veci broj kupaca a bilo bi jos bolje da skoro svi motori imaju ovaj pogon...
Kao sto Uros kaze XF pa svi ostali, uzivo je ovaj auto definitvno iznad konkurencije ima neku harizmu...video sam jedan beli XF par puta... ;)
@Orlo,
Volvo promenio filozofiju dizajna, Jaguar...
Para vrti gde tradicija nece.
@ Uroš
Mrzim širok C stub!
Čak je i Cruze sedan dobio trouglastu plastiku u C stubu, makar da ne izgleda širok
@Uros Cuore Sportivo
I Porsche (dizel, hybrid, SUV, cetvorocilindrasi, V-motori...), Maserati (SUV, mozda dizel i manja limuzina), Lamborghini (SUV, manji model)...
Znaju i oni da mora da se prilagode, da postanu pristupacniji, ekonomicniji, lepsi inace ce da ih pojede mrak.
@Dejan L,
Mislis D stub?
Ovom Jaguaru naizgled tanak D stub daje neku vizuelnu lakocu gornjeg dela karoserije, ujedno ga i odvaja od ostatka konkurencije. Nazalost, nepregledan je kao i vecina njih jer se ispod krije klasicni masivni stub. Sto se i vidi na slici sa otvorenim gepekom.
@Orlo,
A mozda smo i mi ramazeni pa su nam sve novine odbojne. Ja msilim da je to u pitanju, bar za sebe znam. Narocito su mi smesni nazivi "kupe sa cetvoro vrata" i SAV, SUV, SVI ili kako vec modeli...
Nissan Juke mi je pozitivan primer, kao i DS3. Ima tu jos ne bih sirio temu
I C i D stub kad je širok, mrzim, izgleda nakaradno. Audi nema tih problema!
@Dejan
Samo jos reci da je E klasa karavan lepsa od ovog pa nek pukne gde puklo!
Ovo je prelepo,nije lepo rusiti neke tradicije ali mnogi rade i jednostavno moraju...Uradili su ovo...VRHUNSKI!Svaka cast...
@ dusan
Odakle tebi takav utisak o meni.
Ja sam 101 put kritikovao ZADNJE rubove E klase, nikako da mi legnu na oko.
Ovaj JAG karavan je prelep.
Ajde pročitaj moje komentare gore!
Daleko je on od marki automobila koji imaju tradiciju karavana:)Nemoze to tako:)