home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po informacijama insajdera, Lamborghini bi tržištu ipak mogao da ponudi i limuzinski model sa četvoro vrata, odnosno posebnu verziju Aventadora koja bi verovatno nosila oznaku GT.

Početak nove "modelske ofanzive" bi trebalo da označi dolazak osveženog Gallarda na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu, a koji će biti poslednja značajnija izmena pred dolazak nove generacije 2013. u Frankfurtu. Ta nova generacija bi trebalo da ima 50-ak kilograma manje od sadašnjeg modela, prvenstveno zahvaljujući MSS platformi, a do 100 km/h bi trebalo da ubrzava za manje od 3,5 sekunde i da postiže najveću brzinu od oko 330 km/h.

Početkom sledeće godine u Detroitu bi trebalo da bude predstavljen Aventador Roadster. Očekuje se da će ova neman sa 6,5 litarskim V12 motorom od 700KS (515 kW) i 690 Nm biti opremljena krovom izrađenim od ugljeničnih vlakana.

Nekoliko meseci kasnije, na Salonu u Ženevi, Lamborghini bi trebalo da predstavi koncept model Aventador GT koji će imati dodatni par vrata. Radiće se navodno o tzv. suicide vratima, dakle zadnja vrata će se otvarati u suprotnom smeru u odnosu na prednja. Serijski model je vrlo verovatan, ali za sada nema nikakvih zvaničnih potvrda.

2013. bi trebalo da bude i godina kada će na tržište (u vrlo limitiranoj seriji) stići serijska verzija koncepta Sesto Elemento.

Ovaj automobil će biti napravljen u velikoj meri od ugljeničnih vlakana, ukupna masa iznosi 999 kg, a pokretaće ga V10 motor što će mu omogućiti ubrzanje do 100 km/h za 2,5 sekundi i najveću brzinu od 350 km/h.

Tri godine kasnije, na tržište bi trebalo da stigne i Lamborghinijev SUV/crossover, odnosno serijske verzija Urusa.

Ovaj model će se s tehničke strane bazirati na sledećoj generaciji modela VW Touareg/Audi A7/Porsche Cayenne, a pokretaće ga 4.0 V8 bi-turbo snage 610KS i 660 Nm.

Izvor: Autonet.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Lamborghini



čitanja : 1807



Komentari

Авендатор са 4 врата ... са куком и Тхуле на крову ... и да га зовемо ЛамборЏини

Autor Столе 29 Jun 2012, 12:08

Мање од 1000 кила?! Аууу бате......
Дефинитивно је Фолцика фирма и по! Где уђе ту препороди (осим Сеата који се упорно не да).
А Дука нек прочита део о дељењу платформи и како Фолцика очас посла снабде све филијале чим год треба!

Autor Гагиба 29 Jun 2012, 12:14

Lambo je posle Galjarda definitino oživeo, i mogao bi ponovo da bude samostalan proizvođač, ne trebaju mu strani vlasnici...

Autor Raziel 29 Jun 2012, 13:33

Samo da promijene dizajn Urusa...

Autor Nepoznata osoba 29 Jun 2012, 14:48

aventador sa 4 vrata, kontam samo kao konkurenciju panameri, ali opet, 0.6s sporije od verzije sa 2 vrata... :(

Autor NemanjaBB 29 Jun 2012, 15:05

Ma kakav Aventador GT, odmah Estoque u serijsku i cao...nego ineteresantno mnogo je vremena proslo od koncepta nista se o njemu ne prica a Urus se odjednom pojavio i odmah serijska proizvodnja...vagaju oni sta je pametnije izbaciti sada, nego i ta velika imena sta god da izbace ima dobro da se prodaje bez obzira na sve... :)

Autor Orlo 29 Jun 2012, 16:23

НемањаББ
А где си ти то прочитао ???
Не пазиш на часу, помешао си нешто. ;)
Ти си се ухватио за ових 3,5 сек од обновљеног Галарда. ;)

Autor ПИТБУЛ™ 29 Jun 2012, 17:08

@ПИТБУЛ™
moguce...kada sam procitao na bum, smorio sam se, a @auto mi nije objavio drugi komentar ;)

Autor NemanjaBB 29 Jun 2012, 20:35