Lamborghini Aventador GT sa četvoro vrata?

Po informacijama insajdera, Lamborghini bi tržištu ipak mogao da ponudi i limuzinski model sa četvoro vrata, odnosno posebnu verziju Aventadora koja bi verovatno nosila oznaku GT.
Početak nove "modelske ofanzive" bi trebalo da označi dolazak
osveženog Gallarda na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu, a koji će biti
poslednja značajnija izmena pred dolazak nove generacije 2013. u Frankfurtu. Ta
nova generacija bi trebalo da ima 50-ak kilograma manje od sadašnjeg modela,
prvenstveno zahvaljujući MSS platformi, a do 100 km/h bi trebalo da ubrzava za
manje od 3,5 sekunde i da postiže najveću brzinu od oko 330 km/h.
Početkom sledeće godine u Detroitu bi trebalo da bude predstavljen Aventador
Roadster. Očekuje se da će ova neman sa 6,5 litarskim V12 motorom od 700KS (515
kW) i 690 Nm biti opremljena krovom izrađenim od ugljeničnih vlakana.
Nekoliko meseci kasnije, na Salonu u Ženevi, Lamborghini bi trebalo da
predstavi koncept model Aventador GT koji će imati dodatni par vrata. Radiće se
navodno o tzv. suicide vratima, dakle zadnja vrata će se otvarati u suprotnom
smeru u odnosu na prednja. Serijski model je vrlo verovatan, ali za sada nema
nikakvih zvaničnih potvrda.
2013. bi trebalo da bude i godina kada će na tržište (u vrlo limitiranoj
seriji) stići serijska verzija koncepta Sesto Elemento.

Ovaj automobil će biti napravljen u velikoj meri od ugljeničnih vlakana, ukupna masa iznosi 999 kg, a pokretaće ga V10 motor što će mu omogućiti ubrzanje do 100 km/h za 2,5 sekundi i najveću brzinu od 350 km/h.
Tri godine kasnije, na tržište bi trebalo da stigne i Lamborghinijev SUV/crossover, odnosno serijske verzija Urusa.

Ovaj model će se s tehničke strane bazirati na sledećoj generaciji modela VW Touareg/Audi A7/Porsche Cayenne, a pokretaće ga 4.0 V8 bi-turbo snage 610KS i 660 Nm.
Izvor: Autonet.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Lamborghini
Авендатор са 4 врата ... са куком и Тхуле на крову ... и да га зовемо ЛамборЏини
Мање од 1000 кила?! Аууу бате......
Дефинитивно је Фолцика фирма и по! Где уђе ту препороди (осим Сеата који се упорно не да).
А Дука нек прочита део о дељењу платформи и како Фолцика очас посла снабде све филијале чим год треба!
Lambo je posle Galjarda definitino oživeo, i mogao bi ponovo da bude samostalan proizvođač, ne trebaju mu strani vlasnici...
aventador sa 4 vrata, kontam samo kao konkurenciju panameri, ali opet, 0.6s sporije od verzije sa 2 vrata... :(
Ma kakav Aventador GT, odmah Estoque u serijsku i cao...nego ineteresantno mnogo je vremena proslo od koncepta nista se o njemu ne prica a Urus se odjednom pojavio i odmah serijska proizvodnja...vagaju oni sta je pametnije izbaciti sada, nego i ta velika imena sta god da izbace ima dobro da se prodaje bez obzira na sve... :)