BMW priprema M770i xDrive?

Sledeća generacija modela BMW serije 7 mogla bi da dobije i svoje M izdanje pod oznakom M770i xDrive.
Prema pisanju Automobile Magazine-a, BMW M770i xDrive bio bi opremljen 4.0 litarskim twin-turbo V8 motorom sa 482 ks i 650 Nm obrtnog momenta.
Iako ove karakteristike ne deluju impresivno u poređenju sa, recimo, Mercedesom S63 AMG koji razvija 544 ks i 800 Nm, navodi se da će sledeća generacija BMW-a Serije 7 imati manju masu zahvaljujući materijalima od ugljeničnih vlakana koji će se koristiti za izradu panela krova, haube i poklopca prtljažnika.
BMW M770i imaće, takođe laka, sportska sedišta i ugljenično-keramičke kočnice, a snaga će se prenositi putem osmostepenog automatskog menjača na sve točkove. M verzija nove “sedmice” biće opremljena i 20 inčnim alu felnama i četvorocevnim izduvnim sistemom.
Kada je reč o smanjenju mase, navodi se da će standarni BMW Serije 7 takođe biti značajno lakši od aktuelnog modela, a ušteda bi trebalo da iznosi oko 205 kg.
Paleta motora standardne “sedmice” obuhvatiće četvorocilindraš sa 264 ks, šestocilindrični agregat snage 345 ks i V8 od 466 ks. Pored toga, očekuje se i plug-in hibridna verzija koja bi pored elektromotora imala u ponudi 2.0 litarski četvorocilindrični motor i 3.0 litarski šestocilindraš.
Nova generacija BMW-a Serije 7 trebalo bi da se pojavi u prodaji 2015. godine.
Izvor: B92.net
Render: Autobild.de
Izgleda kao veštac gore. :)
Neće još nova sedmaja, tako da ima fore...
Pa bice laksa i konkurencija a plus imaju jace motore. :) Ali mi se ne svidja na tu klasu to preveliko smanjenje mase, oni trebaju da su teski i kurpulentni. :)
Ova vest je stoprocentno tacna. 750i ce imati oko 470ks, 760i sa novim V12 ce imati (po zadnjim informacijama) 571ks i 900Nm, a 770i ce imati 486ks i 650Nm. Pretpostavljam da u velikoj tajnosti pripremaju i model 780i sa celih 299ks i 530Nm:))))))))
Ovo na slici je svemirski brod. Bas dobro izgleda. Mada meni su sve sedmice izgledale ekstra,tako da je ovo samo nastavak uspesnog niza.
Neki ce uskoro videti koliko ce teziti nova S klasa. Nova sedmica ce sa motorom od 250ks imati performanse kao S sa motorom od 300ks, a potrosnju kao S sa motorom od 200ks.
Super, ali ne vidim neki smisao. Ako ti treba udoban veliki auto za česta i duga putovanja tu je 740xd, ako ti treba porodična trkalica, tu je M5, koji je će u svakom slučaju da dere ovaj M770i, jednostavno je jači, manji i lakši.
@Miki
procitaj moj post od 15:35. Bio sam ironican. Drugim recima, ako budu radili 770ix on nece moci da ima manje cilindara od 760i. Dakle 12. I to bi onda morao da bude pojacani v12. Sobzirom da ce standardni v12 u sledecoj sedmici imati 571ks i 900Nm, to znaci da za 770ix bi mogao da dodje u obzir motor sa oko 650ks i 1000Nm, a i menjac sigurno nece da bude osmostepeni.
namrsten render. oznaka besmislena.
smanjenje tezine sjajno. 200 kg!
toma 16 Jul 2012, 18:19
Ma moze biti laksi od S klase 500kg ali dzaba kad mu luksuz nije na nivou Mecke.
@hh
zvvrrrr, budjenje. Danas je 16. jul 2012. godine. U kojoj si ti godini sanjao?
@McLaren
zasto treba da su teski? koje dobro iz velike tezine ima auto?
@vts
Ma pusti ti njega,ovamo velica tezinu S8-ice,ovde prica kako limuzina treba da bude teska...
@hh
Lepo te je pitao toma...
@McLaren
Ne mora da bude teska...Neka bude velika,siroka,ali neka bude laka ;) Kao novi S8,ko bi rekao da ima 1.900kg,tj samo 30kg vise od Bmw M5,a kad vidis takvu limuzinu pomislis da ima 3 tone...
Sad sto Mecka ne ume da radi na masi,vec kaska za Audijem i Bmw-om dosta,doooostaaa,to je njihova stvar,a tvoja je da protivniku cestitas,a ne odmah pljujes. Pozdrav svima :)
@vts
Због стабилности при великим брзинама. Лакша кола осете ветар, док слон иде као стрела. :)
Уосталом, шта мислиш, зашто је Вејрон тежак 2 тоне?
Мајбах и Ролс су такође тешки.
Мени је најбољи слон W140, е то је аутина...
Прича ми другар, ишли за Мађарску са Полом новим, каже ветар ( јак ) их носи из траке у траку. Е зато ваља да је ауто тежак.
@ПИТБУЛ
ja vozim male, lagane i brze automobile i nikada nisam imao problema da me nosi vetar, jedini izuzetak je bila panda 100hp al ona je previse viskoka i ravna sa boka pa stvara efekat padobrana.
veyron ima 2 tone jer ima ogroman motor, da li ti mislis da im nije bio cilj da ga naprave lakseg da su mogli? ja nigde nikad nisam cuo da neko proizvodjac tezi da napravi tezak auto. tezak auto je inertan a stabilnost se stvara dobrom aerodinamikom.
dobro, to je nacin razmisljanja mercedesovaca - najlakse je napraviti tezak auto, i najlakse je izvuci snagu iz motora koriscenjem velike zapremine. Prosla su ta vremena sto i trziste pokazuje. Realno.
Kod bocnih naleta vetra, mnogo vecu ulogu imaju visina i bocna povrsina auta, nego tezina. Mada kad oni koji znaju da voze automobil pricaju o stabilnosti uglavnom misle na stabilnost u krivinama, ili kad mora da se "cimne" volanom pri izbegavanju kriticnih situacija.
Dakle 7 sa 250ks ide kao S sa 300 a trosi kao S sa 200ks:)
ps. kako li su tek sleperi od 40 tona stabilni na vetru:)))
ima ih koji ne kontaju bas najbolje.....
770i , ja misilo evo ga 7.0 i 2000ks , sumnjam u ove navode za 770 ,pomalo gubi smisao numerisnja , isto sumnjam i u V12 za 760i a 770 bi logicki trebao biti M , neznam zasto bi 770 sa 4 cilindra manje bio iznad 760i , bmw fanovi vole da spekulisu , ali samo u Minhenu znaju sta se desava , 90% je sve netacno.
@hahe
sto sumnjas u V12 za 760i. Mislis da ce BMW da odustane od V12, tj. da ce da razvija V12 samo za RR?:))) Za tvoj info V12 ce se naci i u novoj seriji 7, seriji 8 i X7.
Pogledaj malo moje "spekulacije" u zadnje 2 godine, pa onda pogledaj trenutno stanje stvari.
@vts
Па нема Вејронов мотор 2 тоне. ;)
Он је намерно толико тежак, јер постиже велике брзине.
По Томи исто су стабилни на 200кмх Поло и Слон. :)
Molio bih da ovo svi zapamte. Po Pitbull-u Vejron je prvobitno bio laksi, ali da bi pri vecim brzinama bio stabilniji, oni su mu namerno ubacili neke tegove ili sta vec, da bi bio tezi. Kako se toga nisu dosetili u formuli 1, nego se iz petnih zila trude da bolidi budu laksi.
Ovo je najveci nonsens na ovom blogu od kad ga pratim.
@PITBULL
Skapiraj covece,pogledaj kako izgleda Polo...Pogledaj kako izgleda slon..
Sta mislis,da li vetar duva iz trake u traku 911 Gt3?
@toma
Zato serija 3 i serija 5 na vrelim gumama imaju minus da osecaju udare bocnog vetra. :))
@PITBULL
naravno da nema, ceo veyron ima manje od 1900kg, najvise zahvaljujuci motoru koji je 4 puta veci(mozda i tezi) od prosecnog.
pri velikim brzinama bitan je aurodinamiciki potisak koji stvara tezinu mnogo vecu nego sto se moze stvoriti tegovima.
Највише мрзим кад неко лаже и ставља ми речи које уопште нисам рекао.
Пример 13:55.
Вејрона се ни нису трудили да направе лаким, јер иде преко 400 на сат.
Наравно, Сони јунаци не могу то да схвате, могу једино да читају по блоговима.
Препоручио би лаицима да погледају видео конструктора Годзиле, где објашњава зашто је ауто тежак. Претпостављам да је он позванији да прича него неки Сони-интернет јунаци ???
Eh da, samo u nekim Sony video igricama vozila mase dve i po tone i vise idu stabilno po krivinama, izbegavaju severnog jelena, itd. U stvarnom zivotu, to funkcionise malo drugacije:))
Ko ovde non stop pominje sony video igrice....to mu dodje kao kad lopov kaze:"drste lopova". A to se odnosi i na sve ostale prozivke doticnog, upucene meni.
@ПИТБУЛ
jedina dobra stvar koju (odredjena) tezina moze da stvori je bolje prijanjanje pri ubrzanju ili na snegu, sve drugo se resava aerodinamickim potiskom. daj link tog videa, posto verujem da nisi nesto dobto razumeo ili si izvukao iz konteksta.