Novi Lexus LS: prve slike

Lexus je nedavno saopštio da će nova generacija njihove luksuzne limuzine LS premijeru imati 30. jula, i to u San Francisku.
U međuvremenu su se na internetu pojavile i prve, navodno zvanične slike ovog modela.

Lexus LS modelske godine 2013 će po ranijim najavama biti dostupan u verzijama LS 460, LS 460 F Sport, LS 460 L i hibridnoj varijanti LS 600h L.
Više detalja tek sledi.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Xcar.com.cn
Prosto nemoguda verujem da neko ovo moye da uzme pored nemacke trojcice.dizajn od pre 100godinica.
lexus je poceo da smara kao i nemci - jedan dizajn za celu liniju. sad isto izgledaju i es od $35,000 i ls od $90,000.
ff,
Moj rođak je uzeo, GS 460 i nije se pokajao! :)
Ne dopada mi se, sa strane je isti kao sadašnji, i pozadi je sličan. Nadam se da ovo nije konačan izgled. Ne bi valjalo da bude uvećani GS.
Napred mi se više sviđa od nove serije 7.
Ja bih cestitao na gluposti ko kupi ovo umesto. neki od velike trojke!!! Samo jos Audi i onaj Kadilak da ga predju u SAD, i ide gde mu je mesto. A sto se tice Evrope i ostatka sveta, odavno su na dnu.
tamo gde ljudi kupuju auto kao auto gde zele da dobiju najvise i najbolje za svoj novac - lexus je prvi. a tamo gde ljudi kupuju auto da ucine komsiju ljubomornim - mercedes i bmw vladaju.
cuveni razlog zasto je bmw m5 bolji nego cadillac cts-v - "kad sam u drustvu i kazem da vozim m5 svi su culi za njega, a ko je jos cuo za cts-v" ... tako je i sa lexusom, bitno je sta ce komsija reci.
McLaren,
Lexus pravi najkvalitetnija, najtiša, najpouzdanija vozila. Od pre par godina možda i najudobnija.
Uz to ih izbegavaju splavaroši, gastarbajteri, Seke Aleksić i sl.
PAMETNOME više nego dovoljno!
@raziel
Da je tako svi bi ih kupovali ne samo Jevreji u USA. :) Cim vidisi da auto ne kupuju mnogo u svetu, i da ceo zivot kopiraju nemacke automobile vidis koliko je sati.
McLaren,
Sve je OK, samo ne razumem čemu tolika mržnja prema Japanskim vozilima...
Na svaki članak o njima dođeš i "opleteš".
Prodaja nije merilo vrednosti i kvaliteta, da je tako Rep i Hip-Hop bi bili najkvalitetnija muzika. :)
Prolazi ono što ima jak i dobar marketing, i što je poznato... Realno Ferrari i Rolls Royce prave najbolje automobile, ali to njihova prodaja ne pokazuje.
Pozz
@mile
Znaci u celom svetu sem u USA ljudi hoce da kupe nemacko premijem vozilo i svi zele da se dokazu pred komsijom,a ameri su zlatni i oni to ne gledaju nego kupuju Lexus...Ne zaboravi,Bmw je prodavaniji ove godine tamo,sto znaci? :)
Mecka je blizu,a Audi svake godine poveca prodaju od 20-30.000 automobila...
@dusan,
mislim da nema potrebe da ponavljam opet razliku izmedju "prodaje" i "lease" ...
@dusan,
jos samo nesto: ne kazem da u americi nema onih koji zele da se kurce sa autima, ali sam podatak da je lexus od nikoga i nista stigao do #1 proizvodjaca u americi ti govori da ima mnogo vise onih u americi nego u evropi koji kupuju auto kao auto zbog sebe. i sam podatak koliki uspeh je ostvario hyundai genesis sedan u americi ti govori da americki kupci uopste ne gledaju na oznaku kao u evropi. jer sam siguran da niko nebi mogao da kaze pravi razlog zasto misli da je bmw bolji od lexusa osim "pa to je bmw, gde ce neko drugi biti bolji od njega"
@mile
U Evropi samo kvalitet.
@raziel
Nemacka trojka je znatno skuplja pa sto ih ne stignu. :) U Evropi kada kazes Leksus, odmah se smeju.
@mile
''bmw bolji od lexusa osim "pa to je bmw, gde ce neko drugi biti bolji od njega" ''
Ajmo reci upravljivost.
@McLaren,
a koga briga hoce li se neko drugi smejati?
samo potvrdjujes moju teoriju da kupujete nemacke premium aute da impresionirate komsije
McLaren,
Pa baš po kvalitetu je Lexus broj jedan. :)
http://www.wjla.com/articles/2012/02/lexus-most-reliable-vehicle-survey-says-72651.html
http://www.mercurynews.com/cars/ci_20902368/lexus-tops-auto-quality-study-industry-improves
Ko se smeje? Evo Princ od Monaka se ne smeje...
I u ostatku sveta se smeju kada pomeneš karavan sa traktorskim motorčićem, pa šta onda. :)
Samo proguglaj "most reliable cars" ili sl., videćeš šta je kvalitet.
Ja sam već rekao da je ovo lep Leksus, misleći da je lepši od ostalih Leksusa, ali ni primaći evropskim vozilima dizajnerski!
Kažem dizajnerski, ne mehanički ili tehnološki. Ali zastareli dizajn je veliki problem.
Da ga kupim i da pola sveta misli da je polovan, jer izgleda zastarelo? Ni po čemu nije ni moderan ni nov spolja!
@raziel
Mnogo si bre smesan da uporedjujes nemacki premijum brend sa onim japanskim plastikanerima.:) Neka tih americkih istrazivanja, nego pogledaj sta ljudi kupuju. A Nemci mnogo skuplji od Leksusa. Pogotovo Mercedes.
@mile
Vecina nas kupuje sto je to vrh.v
@Dr Deki,
isto pitanje i za tebe: a zbog cega je tebi bitno sta ce svet da misli? valjda kupujes auto zbog sebe, ne da bi svetu udovoljio?
p.s. jel to znaci da nikad nebi ni porsche kupio?
@McLaren,
iskreno, jesi li se ikada vozio u ijednom lexusu? provozaj se jednom u recimo x5, koji je udoban koliko i TAMic, a onda se provozaj u nekom lexusovom SUV/crossoveru i uvideces ko je zaista bolji.
McLaren,
Ti si smešan jer upoređuješ te Nemačke kvarljive kršine sa Premijum Japancima. :p
OMG kakav lik!
Neverujem.
DR Deki,
Ne izgleda ništa manje moderno od sedmnice ili S.
mile antena,
Džabe ga pitaš, dečko hronično mrzi Japance. ;)
U poslednjih godinu dana bila je žučna rasprava na svaku vest o Lexusu, a pokretač je bio upravo McLaren, sa svojim pljuvačkim stavom.
Da je makar sedeo u bilo kojem Lexusu sigurno ne bi tako pričao. Meni je to najsmešnije, da ljudi koji nikada nisu ni seli, a kamoli vozili neki auto budu najveći kritičari istog. :)
Tako ti je ovde, i ostaće. Merc će biti ispred RR, BMW ispred Ferrarija, Audi ispred svega ostalog... Glup primer ali ionako je već sve off topic.
Ni Ja nisam bio neki ljubitelj Lexusa, sve dok nisam provozao jednoga i sedeo/bio putnik u ostalima.
I odgovorno tvrdim da novi GS ima jedan od boljih enterijera. Za eksterijer stvar ukusa, ali ovde uglavnom ne mirišu Japance pa im se automatski ne dopada. Meni je uživo sa F opremom odličan.
I jako bitna stvar, nemaš klotare bez kože, nemaš dizele, karavane, samo benzin i limuzina!
Pozdrav
@Raziel
"Nemas dizele i karavane"- dva razloga zbog kojih je osudjen na propast u Evropi:))
cls, Pa i jeste tako :)
Izvinjavam se svima ako sam grubo zvučao, nemam ništa protiv McLarena niti bilo koga, jednostavno volim automobile, i sa istim žarom očekujem novu Pikanto ili S klasu, samo mi povremeno zasmetaju krajnje negativni komentari...
Pozdrav
@ Dr Daki
Ne bi nikad dao pare za Golfa i za Leksus, kupis, a niko i ne primeti da si kupio nov auto.
Autor Dr Deki 26 Jul 2012, 17:38
o.O
zbog koga kupujes auto, zbog pola sveta ili komsija ili zbog sebe ??
Autor Raziel 26 Jul 2012, 15:32
hahahahaha :)) svaka cast!
Raziel 26 Jul 2012, 18:14
Kad Lexus bude stekao neko ime u Evropi bice i klotare i karavana, ne boj se. Inace, bez dizela u Evropi nemaju sta traziti. A nemoj misliti da je ne volim Lexus, jedva cekam da vidim ostatak auta.
@Damko
Sreca moja a verovatno i ljubitelja Lexus-a to se verovatno nece desiti. Niti je dizel motor za tu klasu auta niti je dizel motor za tu marku a i evropa im je ocigledno najnebitnije trziste. Japanci drze do sebe i zaista retko kad prave neki veci presedan.
Mnogo smo se mi Evropljani razmazili sa tim nafuranim dizelima.
A za to sto neki pricaju da ih ljudi nece primetiti u Lexusu me bas zabole ona stvar, ja kad bih kupovao nov auto kupio bi ga zbog sebe a ne zbog drugih da me gledaju sta vozim.
@mile
Previse branis Lexus...
Pa sta ako je napravio bum na brzaka u Americi,sta je pa ta Amerika pa gledaj kako je dobar u Americi...Koliko samo marketinga,placanje poznatima da ih voze mozda i ne cudi puno...
@Raziel
I za enterijer je stvar ukusa..Meni je odvratan...Ali stvarno,poredi sa enterijerom,tj kokpitom A8-ice i dovoljno je...
Lexus je pravi ali pravi konkurent nemcima,ali bih uvek pre uzeo A8 nego Lexus limuzinu(iako je Lexusova takodje vrhunska)...Danas sam prvi put video novi A8 sa full LED farovima,izgleda novo,prelepo,atraktivno...Msm nije da mi je bitno da me komsija vidi nego zbog sebe bih voleo prelep automobil,a istina,za audi glasi da je veoma lep brend...Cak ne bih uzeo A8 prvo,vec A5(ne gledajuci naravno fantaziju od R8 V10) :D
Naravno, slažem se! Novi A8 je lepotan za seriju 7, a Boga mi možda i za S klasu. Jedino je možda Jaguar XJ po lepoti t negde...
@Panco
Ne slazem se s tobom po pitanju motora u toj klasi, tu za dizele i te kako ima mesta.
Dosta vozila luksuzne klase se kupuje da bi se brzo i bezbedno svakodnevno prelazile velike razdaljine, a tu su novi dizeli zakon, odlicne performanse, (relativno) mala potrosnja, a i broj prodatih luksuznih krstarica sa dizel motorom govori dovoljno o tome. Nije taj lexus ni bolji ni luksuzniji od nemackih premijuma, to sto nemaju adekvatan (ili ti bilo kakav) dizel motor da se upuste u borbu sa njima sigurno nije plus za lexus. I nema tog proizvodjaca koji ne bi voleo da se probije u Evropi i da mu prodaja ie dobro, tako da to opravdanje "ne pije vodu".
I druga stvar, kazes nije dizel motor za tu marku, za leksus, pa oni vec par godina nude dizel motor (za IS).
Da me ne shvatis pogresno, volim ja leksus, ali za ozbiljnu borbu sa nemackim premijumima u Evropi moraju jos dosta da se potrude, najvise po pitanju motorizacije.
zasto se raspravljate? nemci su sami presudili - lexus je broj jedan :-D
"premium" trojka je "premium" samo jos u bosni
btw ovaj novi LS je bombona, ne znam ko moze da odoli ovakvom automobilu
Panco 26 Jul 2012, 22:59
Evropa nebitno trziste Lexusu? Zasto onda Lexus odjednom pravi agresivnija auta (izgledom), poboljsavaju upravljanje, isticu kako je novi GS sportski, ubacuju (tj. ubacivace) BMWov dizel? Poslije ce doci i karavani 100%.
I jos nesto da ti kazem, cilj svih proizvodjaca je da zarade tako da im nijedno trziste ne moze biti nebitno.
@Damko
Ma,ameri su postali zestoko i zagrejani za hibride a Lexus je tu aktivan zestoko par godina...
Neka poznata licnost kupi hibrida,mnogo ljudi se popaljuje i kupuje da budu dobri prema majci prirodi kao njihova popularna zvezda...Lexus izbaci i dichi se hibridom,a Audi npr izbaci i udari na Lexus sa R8 V10 Spyder :DDD Ili S6,S8...
U Evropi jos dugo godina nece moci da pridju,ali da pridju,ne i prestignu nekog od trojke...Pricao sam o tome da imam radnju na jakoj magistrali gde prodje mali milion stranaca dnevno,pre ces videti Korvetu nego Lexusa...Toliko novih A8-ica sam video danas da sam pomislio,covece je l ovo kosta 20.000 pa se vec ovoliko voze...
@Montoya
Tvoj komentar nije bas dobar...
Msm da ti je komentar malo glup,ali ajde...
Ta premijum trojka je premijum samo u Bosni,a inace su 1,2,3 mesto po prodaji(Lexus daleko),utrkuju se samo oni kao da drugi ne postoje...
Kao kada neko kaze,Vw samo jos Srbi vole,a ono Vw Golf 6 najprodavaniji automobil u Evropi,Polo 3 mesto,Pasat 6 mesto :D
Ljudi,pogledajte statistiku,brojke,tekstove...Vw je gigant i ko kaze da se postuje samo jos u Srbiji on izgleda ne zna sta se desava van njegove kuce...
Tako ti i kazem,Mercedes,Bmw i Audi su premijum automobili za koje se ljudi koji imaju para odlucuju,svugde u svetu tako sem u Americi sto imaju i jos par protivnika koji ce biti unisteni kroz 4,5 godina.
@dusan
dusane izvini ali jedino sto je stvarno glupo je kada ispred mercedesa, audija i bmw-a stavis prefiks "premium". to su sve dobri automobili ali ni priblizno onoliko koliko bi ti voleo da budu :-)
a sto se tice broja prodatih automobila: GM-u i Toyoti se vise ova trojka nece pribliziti ni u filmovima naucne fantastike, a kvalitetom se nece pribliziti Lexusu bar jos 10 godina.
eto :-)
@Montoya
Pa pazi,Vw im je blizu ali pazi ti brendove pod VW:Bugati,Lamborghini,Bentli,Audi,Porse(od skoro),Seat,Skoda...Seat i Skodu nemas na bitnom USA trzistu,Seat ni u Kini...Pa pogledaj koliko je Vw blizu ipak tvojim pomenutim.Toyota ne moze vise previse da napreduje na USA trzistu,a Audi i Vw veoma brzo rastu na tom trzistu,Audi je br.1 premium u Kini i jos jaci je,Vw takodje...Imaju puno prostora za napredak.Vw je mnogo jaci koncern od ta tvoja 2 pomenuta...Msm,pogledaj samo sta je pod Vw i cija se prodaja racuna pod VW Koncernom.Msm,Bugati,Bentli,Porse,Lambo...
O kvalitetu govori prodaja...Nemoj sa tim sada,znaci Toyota bi trebala da je najkvalitetnija...Pricamo o prodaji skupih,tj premijum automobila...Samo njih stavljamo u isti kos...Dakle idu nemci,prvo,drugo,trece mesto,pa fazon...Na dalje neka se poredja kako ko hoce :)
Lexusa je u USA Bmw vec prestig'o,a dok Lexus postane popularniji u Evropi na USA trzistu ce ga pregaziti i Merc,a takodje i Audi...
Ja ne razumem šta je po Vama toliko lošije?
Uhvatili ste se tog "premiuma" kao pijan plota.
Svako gleda svoje prioritete.
Meni je na VELIKOSERIJSKOM autu (kakvi su Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Opel, VW) najbitnija:
-Pouzdanost
-Kultura rada
-Udobnost
-Kvalitet
Što se tiče tih stvari Lexus se nameće kao najbolji izbor.
Ako hoću da budem viđen sigurno neću izabrati Merca koji pravi od igle do lokomotive i može da se kupi za 1000€, ili sl. Nemačkog koji voze Taxisti, gastosi, splavaroši, etc...
Mislim koja je poenta kupiti auto kakvog ima na svakom ćošku?
Zna se šta je ekskluziva, Englezi i Italijani, sve ostalo je velikoserijski POS
Montoya je i u pravu, Ameri su počeli da cene svoj novac i niko ne želi da daje po 50-60000$ na 4 cilindra, pa makar ih Hans ručno sklapao.
Tu će GM, LEX, Korejci žešće da odmaknu, jer tamo ljudi nisu ograničeni, i znaju da izaberu "best value for money". Gleda se sadašnjost i budućnost, ne prošlost, i Ja se iskreno nadam velikom napretku i proboju USA i Azijske auto industrije.
dusan,
Bugatti, Bentley, Lambo, NIKAKO nisu Nemački brendovi, koliko god to "švabofili" želeli. :)
Čudi me kako niko ne kaže kineski Volvo, ili Land Rover, Jaguar...
@Raziel
Nisam ni rekao za njih da su nemacki brendovi vec da su u vlasnistvu VW-a...
Tj,rekao sam da nema jaceg koncerna od Vw i nabrojao proizvodjace ;)
Takodje,znaci najvise bi zeleo Audi da si u Americi posto Lexusa,Mercedesa i Bmw-a tamo ima dosta,tj mnogo vecu prodaju imaju...
Gute nacht :D
Direktor Continentala (bivše gumare Lazarevac), Slobodan Milanovic iz Lazarevca, koji živi na 200m od mene kupio je Leksus GS 450 h, grafit sive boje 2011. god.
2x mu je stao na sred puta, ugasio se i izbacio grešku na motoru. Oba puta šlepovao ga je za BG, pošto je kvar bio softverski, prodao ga je i kupio Škodu Suerb! Ovo je 300% istina.
@ Auto
Molim da objavite komentar
@Damko
Ne teram te da se slozis sa tim sto sam ja izneo to je samo neko moje misljenje :)
Raizel se recimo jako lepo izjasnio iznad. Kome je bas stalo do potrosnje i do marke kupice nekog Nemca, a onaj kome potrosnja i marka nisu toliko bitni uzece recimo Lexus-a.
Za IS zaista nisam znao tu priznajem gresku.
@hh
Ok verovatno ce krenuti sada u ofanzivu na evropsko trziste sto ti kazes, ali sve do sada tvrdim da im je Evropa bila najmanje bitna.
Vidis i sam da za Evropu moraju da razvijaju sve novo po nasem ukusu jer oni sigurno nebi pozajmljivali (koristili, kupovali sta god vec) BMW-ove dizel motore ili pravili karavane sto ti kazes za americko, njihovo ili neko drugo trziste.
Sa tvojom poslednjom recenicom se slazem u potpunosti i odavno mi je to jasno. Mnogi proizvodjaci su iz korena promenili svoju filozofiju rada zarad veceg profita.
dusan
Sve si rekao ovim da je vw najjaci koncern, to sto (jos uvek) nisu broj 1 po prodaji brzo ce se promeniti.
A kad se pogleda kakve sve automobile prodaje vw koncern, koliko luksuznih limuzina i suv-ova, koliko supersportskih automobila - uspeh je jos veci tada.
Hteo sam da prokomentarišem ovu mašinu, međutim kada sam pročitao komentare, više mi se i ne komentariše. Ne mogu da verujem da se toliko raspravljate oko toga ko je bolji. Najboji auto je tvoj auto jer si ga ti izabrao, znači radi se o ukusima o kojima ne treba raspravljati. Neko navija za Partizan, a neko za C.Zvezdu i trebaju li ljudi zbog toga da se mrze. Poznato je da naši gasteri, cigani i seljaci najviše vole da kupe Mercedes, a kako ih je dosta u ovoj državici, kulturan, pametan i skroman to nikad ne bi vozio. Audi vole da voze napaljeni klinci, nabeđeni mafijaši itd. Japance voze ljudi koji hoće da imaju pouzdan i kvalitetan auto i ostanu neupadljivi, a sve su to kvalitetni auti i pitanje je samo gde se ko pronalazi!
Panco
I ne treba da se slozis sa mnom, kad bi smo svi isto razmisljali onda bi postojao samo jedan proizvodjac, jedan model u jednoj boji i kraj.
Samo isticem da je lexus nedovoljno pripremljen za ozbiljniji nastup u Evropi.
Americki kupci vole hibride i ako hoces da imas kompletnu ponudu moras imati i hibrid. I "nemci" su se prihvatili posla i merc i bmw i audi nude hibride u USA. Nece se trziste prilagodjavati proizvodjacu vozila, vec obrnuto. Isto kao borba za opstanak u zivotinjskom svetu, one vrste koje su sposobne da se adaptiraju na novonastale promene prezivljavaju, ostale izumiru.
Isto tako i lexus ako zeli da uradi nesto u Evropi, jak dizel sa 6 cilindara je neophodan.
Evo kod mne drugi primera. Drugar imao Fabiju, 1.2 prezupčila polomila ventile. Uz doplatu promenio je za Oktaviju. Crkla mu letva volana posle pola godine, farba se oljuštila sa branika.
U mom komšiluku, čovek koji je prilično bogat, kupio ćerki Jetija tsi a sebi tdi. Na benzincu je crkao turbo i troši ulje a tdi se dva puta gasio i vožen na šlepu u servis.
Tako razna iskustva ljudi imaju, ali bi ja rado voleo ovoga Leksusa, pa taman da se superba manje kvar, što je nemoguće.
@ Tony
Mislim da si sve rekao, pametnome dosta da zaključi kako si ,,iskren'' i ,,realan''. CCC
Smešno, pa kod tebe u ulici svi voze Škodu, gde živiš u Češkoj, hahahahahahah
@Dr Deki,
za razliku od tebe, jel? sta velis, covek kupio lexus gs450h i bio nezadovoljan sa njim pa ga je menjao za skodu superb i sada je prezadovoljan? :)))))))))
@ mile
Ne znam ja da li je prezadovoljan Superbom, ali mu se sku*čio Leksus.
S obzirom da je Kolubara gumara (dok je nije kupio Continental) imala službena vozila Škoda, nije ni čudo. Čoveku se iz iskustva izgleda vratila ljubav!
@ mile antena
Čisto da znaš, sin mu vozi Auris beli 2011.god, a ćerka Mazdu 121 iz 1992.god koja je kao iz fabrike. Njemu treba auto da putuje u Nemačku, a ne da šlepa za BG! Logično
@Dr Deki
U bre kod tebe sve neko fino društvo, voze Leksuse, mazde, Tojote, i sišli sa Konja na Magarca, alal vera!
Mi imamo dosta škoda, jer vlada teorija da je ista kao VW samo jeftina !??? pa naselo dosta ljudi. Polako se vraća mišljenje, koliko para toliko muzike. Evo servisi škode puni u čačku, a Tojote prazni, sede bez posla!!!. Znamo mi čačani dobro šta je Škoda, pa bi da probamo Leksus, samo da ima šuške.
Dr Deki,
Tek sada videh...
Jbg dešava se. Rođak je uzeo GS 460 sa 130000km, sada ima oko 200000, za sada sem nekih sitnica nije imao problema. Neverujem da će imati nekih većih jer je klaičan benzinac, a pritom osmak, tj. rasterećen...
Drugarici Micra riknula na sred puta iz čista mira. Upali jedva pa se ugasi i na kraju ne uopšte.
Ocu na E klasi sa 30000km otkaže menjač, a pre toga imao probleme sa klima uređajem... U servisu kažu da se to dešavalo i sa ML-om...
Jbg, nije ni očekivati da današnja moderna auta budu "mrcine" kao ona iz '90-ih.
Ja trenutno teram Lineu i zadovoljan sam.
Momci,ovde se svaka slika zavrsava poredjenjem izmedju nemacke trojke i ostatka sveta.svaka roba ima svoje kupce,Lexus je relativno "nov" brend dok su merc i bmw vec uveliko bili plasirani na americkom trzistu on je gradio svoje ime od nule...zna se sta je tamo napravio.Evropa nije bila meta....druga stvar je razvijanje motora gde japanci na ustedi goriva prave hibride a evropljani dizele...treca stvar je najbitnija a ona govori da evropa ne predstavlja ni10 % ukupne svetske prodaje,tako da je time sve receno .Pozdrav