Automobil sličan Golfu - Škoda planira hatchback verziju modela Rapid

Češki proizvođač automobila Škoda je potvrdio nameru da proizvede hatchback verziju modela Rapid sa petora vrata.
Šef prodaje i marketinga kompanije Škoda, Jurgen Stackmann, rekao je da će
automobil biti kraći u odnosu na standardni model Rapid i da će njegov zadnji
kraj biti sličan onome kod Golfa.
Rapid je najavljen konceptom Vision D na prošlogodišnjem Sajmu automobila u
Ženevi. Koncept je imao šire lukove točkova i tanja svetla u odnosu na
produkcijsku verziju. Finalna verzija je planirana za kraj sledeće godine.
Međutim, automobil neće u potpunosti preuzeti izgled koncepta Vision D (na slici).
Stackmann je upravo to potvrdio i odbio je da kaže ime koje će nositi
hatchback, ali je potvrdio da neće biti verzije sa troja vrata.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda
U svakom slučaju odlično izgleda, naročito na renderu sa ovim rekao bi odokativno 18" felnicama (nerealno, ali tako se prave renderi). :)
Nego, da li će biti pravljen na staroj platformi (sa Golf-a VI) ili novoj MQB platformi? Da li je Rapid na MQB platformi?
Ne verujem da će im VW dati novu platformu i sam sebi seći granu na kojoj sedi (i on i Audi).
Sa ovakvim modelom prodaja skode povecala bi se za 200.000 automobila godisnje.
Ovo nije C segment
Platforma je od Fabije ( B segment )
A karoserija u Hečbek formi dimenzija C klase.
Inače kako će se zvati blizanac Seat Leordoba?
@Miki
Nije ovo render, ovo je koncept od pre par godina - Vision D.
Trebalo bi da Octavia bude na MQB platformi nema razloga da je ne primene a Rapid je na PQ25 plaformi...
Posle kažu ne dozvoljava VW Skodi da pravi auto u klasi Golfa. Kao ne bi se Golf prodavao :))
2011. godine Škoda je prodala 390.000 Oktavija, pored Rapida i ovog hečbeka sa slike, nešto mi sve govori da će da se smanji prodaja Oktavije u korist druga dva manja modela
Bilo bi lijepo kad bi serijski model bio sličan ovom konceptnom, siroki trag točkova itd... Napraviti ovo na osnovi golfa V/ VI, sa polukrutom osovinom otraga, manje snažni motori (do 120 KS TDI i TSI) i evo uspjeha... Trebali su napraviti ovo, a ne rapid.
Da objasnim šta bi ovaj rapid kao trebalo da perdstavlja. Ima jako nisku likiju krova pozadi i upravo liči na nekadašnej modele Skode Rapid. Te škode su bile kupe varijante, pa ne znam čemu zadnja vrata na ovoj varijanti, kad pozadi mogu da se smeste samo deca.
Ako moжe Dr Deki da pojasni izjavu:
"Platforma je od Fabije ( B segment )
A karoserija u Hečbek formi dimenzija C klase."
Šta znači "platforma B" klase, a "karoserija ... dimenzija C klase"?
"B" je "B", a "C" je "C". Kako "B" bude jednako "C"
RIO je B segment, sa i bez dupeta ... A po mom razumevanju, sve to odredjuje samo Wb ( bar kada su u pitanju "slova" A, B, C, a delom i D )
@ Mange
Joj Mange, ni sliku ne znaš da postaviš
http://classiccarblog.co.uk/wp-content/gallery/skoda/skoda-110r-1970-1980copyright-lubos-balcar.jpg
http://classiccarblog.co.uk/wp-content/gallery/skoda/skoda-110r-1970-1980copyright-liftarn-rear.jpg
http://static.cargurus.com/images/site/2010/12/07/12/55/1988_skoda_rapid-pic-6341645027102167859.jpeg
http://www.norman-watkins.com/skoda.jpg
http://www.mad4wheels.com/webpics/hires/00010699%20-%201984%20Skoda%20Rapid%20(%20Type%20743%20)/skoda_rapid-type-743-1984-90_r2.jpg.jpg
dragi moji blogovci!
Zašto brkate babe ižabe!
kao na primjer što mange brka
pojmove! za škodu sam čuo samo pohvale ko god da je vozio! ali nisam imao to zadovoljstvo nažalost! al se nadam da ću imati!
Dr Deki
Kad sam ja vozio Skodu 110R to je bio auto po dizajnu i za nemačku i Englesku, sa zavidnim enterijerom. Kad već voliš da postavljaš nađi enterijer ove škode, pa ga uporedi sa tadšnjim autima.
Vidiš kako brzo učiš, a ne da pominješ Kruz & CO, Ruse i sl.
Ovo može biti kao moderna VW buba.
Dr Deki
Veoma dobro znam šta je škoda. Po svim osnovama i po svim modelima. Nigde nisam napisao da ne valja, sem da ima globalno grozan i povremeno neprihvatljiv dizajn. Sa starim fabijama sam prešao taman da se pohaba jedna. Oktaviju sam vozio 2 godine. U SuperB se vozim često.Jetija ima drugar i njime sam išao par puta na duži put.
Moji najrođeniji imaju Rumstera koga ja održavam. I mogu ti reći da su stari modeli kvalitet za nove.
Nisam VW neki ljubitelj, ali kako je Golf pao na 15 k€ može biti da ga i ja pazarim.
čak kad bi uzeo u ozir da je Škoda identična sa VW, pristao bi da VW platim od 1000 do 2000 € više. Ako ništa radi prodaje i dizajna i popularnosti.
Ne bi da pričam o "komunjarskim" Skodama, ali znaj da sam rođen u 1000mb, imao i 100 i 110 i 110R i 105 i 120 i Feliciju, pa eto vidi.
Bez ljutnje, kad podereš jedan komplet guma, javi se da znamo!
Mange(ta)
Stvarno beše mnogo lepa ta stara Škoda Rapid kupe, barem meni. Dobro je se sećam, naravno kako to biva komšija vozio crvenu. Uvek mi je interesantna bila ona hauba što se ko knjiga otvarala.
Ne znam koliko je to bilo funkcionalno ali je svakako bilo originalno, a čini se i neponovljivo kod drugih proizvožača?
Đenka
110R je imala klasičnu haubu a modeli 105, 120, 130, 130R su imale haubu tipa "klavir".
Inače Skoda 110R je zaista bila genijalna. U njoj i fiatima 850 specijal a posebno 850 sport kupe, sam uživao bolje nego danas u skupocenim "elektroničarima".
Bila je tu Simca 1000, Renault 8, Princ NSU 1000 TT
Auti sa dušom. Danas nema da se vidi i oseti.
Mange
Onda nismo mislili na istu, ja sam na modelu 130 (od 84`) "odrastao" tj. lepote te Škode bio "svestan" :)
Fiat 850 sport kupe?
Stariji su govorili da se u žargonu zvao "picolovac"!
Kako je to silan i lep auto bio...
Razvodnik se beše vrteo u kontra stranu?
Bar si u motor lako mogao "ući"...
Skineš zadnji vezni i unutra si.
@Predrag
jel moguce da te nema ovde?!?
Sta kazes na ovu vest?
Kad Skoda izbaci bas ovakav model, mozda i ja postanem njen fan! :)
@carobnjak
Super. Polako kupce navikavaju na promene. Ovo bi bilo previše. Biće to dobar hečbek, u to ne sumnjam.
@Predrag
po ovoj studiji se najbolje vidi koliko Skoda zaostaje za ostalim markama jer je ODAVNO trebala ovako nesto da pravi!
@carobnjak
Ma jok. Klasika je uvek u modi. Video sam uživo pomodarski i30. Neka hvala.
@Predrag
meni se i30 nikada nije ni svidjao, ni ovaj ni prethodni!
Samo hocu da kazem da sve ostale marke imaju napredniji dizajn, pa cak i VW...
Skoda je nekako u raskoraku sa vremenom, sad ce "neko" da objasni da je to zato sto joj VW ne da... :)))
@Predrag
znam! :)
Ali ovaj model je potvrda da je shvatila gresku, srecom...
@carobnjak
Moja je ovakava ista:
http://www.indiancarsbikes.in/wp-content/uploads/2010/10/Skoda-Fabia-Red-Colour-2011.png
Ma LePoTiCa ;)