home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen Golf sedme generacije je gotovo završen. Nemcima je ostalo samo još završno poliranje pre nego što krenu u proizvodnju novog modela i isti otkriju javnosti na posebnom događaju koji će se 4. septembra održati u berlinskoj novoj nacionalnoj galeriji.

Najavljena svetska premijera novog Golfa neće se održati u Parizu, već je društvo iz Wolfsburga celu ceremoniju odlučilo da održi 25 dana ranije i da ga otkrije na događaju organizovanom samo zbog te prilike. Paralelno sa tim događajem Volkswagen će objaviti i prve zvanične podatke i fotografije novog Golfa sedme generacije.

Novi Golf je još jedan nizu automobila koji je baziran na VW-ovoj MQB modularnoj platformi. Dizajnerska evolucija aktuelnog Golfa biće pokretana paletom turbo benzinaca i dizelaša, a tu će biti i Volkswagenova tehnologija isključivanja cilindara koju će Golf dobiti na 1.2 i 1.4 litarskim TSI motorima. Osim pomenutih agregata i 2.0 litarskog TSI motora koji će pokretati njegove najsnažnije verzije, novi Golf će dobiti i hibridni pogon, a biće dostupan i u potpuno električnoj varijanti.

Pre nego što Golf Mk7 krene u prodaju širom Evrope krajem tekuće godine, on će se još pojaviti na Salonu automobila u Parizu koji svoja vrata otvara 29. septembra.

Izvor: Automotoportal.hr

Renderi: Autobild.de



čitanja : 5602



Komentari

U Berlinu?
Instrumental uz prezentaciju će da bude internacionala?

Autor Dr Deki 04 Avg 2012, 13:26

Dobar ovaj Golf, dobro izgleda.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 13:38

Vratila se stara moda?
Zadnja tablica je ponovo u trećim/petim vratima, kao kod dvojke i trojke. Po štopaljkama se vidi da su mu manji audiji braća tj.family.
Sve u svemu lepo osveženje, ali suštinski ništa novo.

P.S.
Majku mu, ko bih rekao da će doći vreme da je "turbo prehrana" motora postala neizostavni činioc novog automobila, kao sedišta, retrovizori, volan itd?

Autor Đenka 04 Avg 2012, 14:31

Не личи на Голфа уопште.
R.I.P. Голф.
Ја мислим да би Фолцика треба да укине марке, да све праве под једном марком, иовако су сви исти...

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 14:43

Stize novi kralj klase...

Autor STrider 04 Avg 2012, 14:47

KO je vidio špijunke golfa VII, može da vidi da ovaj render sa golfom VII nema nikakve veze. Eventualno je moguće da svjetlosne grupe imaju sličnosti.

Autor Milan 04 Avg 2012, 15:08

@STrider
Nije se ni menjao kralj...Ovo je samo poboljsavanje :))
Golf klasa...Sta pricati dalje.
@PITBULL
Pa mozda i bolje...Bolje sve VW,nego kao Mercedes da pravi Renoe sa svojim znakom :)))

Autor dusan 04 Avg 2012, 15:17

lepo mu cuci ova boja.

Autor bmw serija 8 04 Avg 2012, 15:18

Jednig dana će i ovog "ocenjivati" kao "polovnjaka" u AB na isti način kao što sada realno sagledavaju kvalitet "četvorke"

Autor morom 04 Avg 2012, 16:15

ne volim golfove !!!

Autor MilosVa 04 Avg 2012, 16:26

Ostali gledajte i ucite, stize nova generacija starog kralja klase.

Autor Damko 04 Avg 2012, 16:26

Од скоро је ова класа добила преимњеновање у "А класа", уместо "Голф класа". :)))

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 16:40

@pit

A klasa je odlican auto, moj favorit u klasi. Ali sto se tice prodaje jos dugo niko nece moci da ugrozi golf.

Autor Damko 04 Avg 2012, 16:43

@Damko
Ma kakvi,videcete posle godinu dana rezultate...Ko zna kolika ce razlika biti izmedju jednog i drugog modela...Kakva grdna A klasa,Reno :D

Autor dusan 04 Avg 2012, 16:48

Дамко
Она ни не иде да то да се продаје више од Голфа, него да буде најбоља у класи.
Голф је јефтинији много од А класе.
А је премиум.
Оћеш најбоље, или јефтиније, питање је сад. :)
А овај Голф је исти ко А3, Сеат итд.

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 16:50

@dusan
Pitao bih te da Golf kosta kao A klasa kako bi prosli.

Autor McLaren 04 Avg 2012, 17:16

@PITBULL
Ispod lima da,spolja ne ;) Svi su drukciji...A3 ima i drukciju liniju,drukciji izgled,drukciji je unutra,kvalitetniji...
A klasa tek treba da se pokaze da je najbolja,nemoj odmah da kujes u zvezde ;)
Ti premijum modeli,A3,Bmw 1 i A klasa su tu da ko nece da pakuje opremom Golfa da kupi njih...Veruj mi vec sam pricao koliko stranaca vidjam dnevno,GOLFOVA je najvise!Aj da su klasicni,bez opreme,benzinci oni najslabiji...Vec svi TDI,svi vidi se sa dosta opreme,felne...I bas mi neko pre par dana kaze,sta ovi bre ljudi vide toliko u ovom Golfu,rek'o ne znam...
Komsija moj kupio Golf 4 pre 2 meseca,1.6 benzinac,ugradio plin...Bio na more i dosao juce,pitam ga kakav je na duzem putovanju,ono,ovo...Kaze prezadovoljan je i potrosnjom,udobnoscu i svemu sto pruza...

Autor dusan 04 Avg 2012, 17:18

Nekako "siv" i bezličan auto. Od pozadi podseća na Stila karavana.
Da će imati tržište nema sumnje ma kakav bio, osim ako mu račun ne pomrsi naš Fiat 500L, koji će se nuditi po sličnoj ceni, a uz to ima multifunkcionalni motor sa 2 cilindra :))

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:20

ПИТБУЛ
Stari Merc je bio premium auto koliko i Fiat, Renault...
Na njemu od premijuma ima samo premijum muka za mehaničara pri bilo kojoj intervenciji, a zahtevan je za održavanje.

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:26

čarobnjak, Dr Deki a kako vam se sviđa ovaj Golf?

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 17:26

Mislio sam na A klasu, izvinenje.

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:26

Mange, kako te nije sramota da mi upadaš u reč! Stvarno si Mango!
hahaha ali brate koj tajming, u isto vreme smo napisali poruke u 17:26. Auto je sad zadovoljan jer po više člana čita jednu vest istovremeno.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 17:38

Mogu da shvatim da Golf ima dobre vozne karakteristike, kvalitet, ime i tradiciju iza sebe ali kako im prolazi da prodaju ovako bezdusna i bezlicna konfekcijska auta nikad mi nece biti jasno? A veliki broj VW modela ima taj problem, Passat je meni olicenje konfekcijskog dizajna, jedino mi Tuareg pristojno izgleda.

Autor Edo 04 Avg 2012, 17:40

MasterHaosis
Ha ha, ma reč je o Golfu, svetskom čudu :)

Edo
Pogrešio si u kvalifikaciji, jer ne treba da bude stid VW šta prodaju, nego one koji ga kupuju po "skupe pare"-
Mada cene VW padaju i padaju i postaće jeftiniji od Fiata :) I tada ga možda i ja kupim i oprostim mu svu bezličnost i neudobnost.

Autor Mange 04 Avg 2012, 17:48

Edo, a šta fali Polu? Polo baš dobro izgleda, bar meni.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 17:49

Mange, haha ,,svetskom čudu".
A zato misliš da je specijalno posećena ova vest?
Pa da, u pravu si VW i nema neki dizajn, ali kada kažemo ,,neki" mi svi mislimo na nešto luksuzno, futurističko, agresivno. Inače VW ima solidan dizajn i moderan, naravno, to zavisi od ukusa. On ti dođe nešto kao Tojota. Samo po meni VW ima bolji dizajn. Iako nije dičan po tome, VW je dobar po dokazanom kvalitetu. Već njegove marke su specijalizovane za određene regione. VW je baza, Audi je luksuzni, Škoda jeftiniji, Porše je sportski i luksuzni... Seat neznam šta je.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 17:54

Auto, tek sad vidim, nedostaje tu i treća slika, slika unutrašnjosti. Ako je ima uopšte za ovaj Golf.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 17:57

malo su mu promjenili izgled!
odma drugčije i ljepše izgleda!
perfektno!

Autor dusan ć 04 Avg 2012, 18:00

Prvi je Audi A3, pa Golf, pa Leon. Šta je folcika, a šta nije....

Autor Dr Deki 04 Avg 2012, 18:03

MasterHaosis
VW nije ništa posebno, nikada nije ni bio. U svemu sredina. Ali je stekao reputaciju pouzdanog i ekonomičnog auta, zahvaljujući Dizelima, od Golfa 1 do današnjeg TDI. VW benzinci su godinama bili tiha jeza, daleko ispod konkurencije. Prvo je bila novotarija HTP, pa FSI, pa sad i TSI, sa kojima pokušavaju proboj.
Iz ovog VW klišea izlazi Audi do neke mere. VW je moćna kompanija koja danas može sve jer ima sveže "pare" sto je retkost. Seat ima ulogu u VW a to je da "pokupi" umetničku :) klientelu koja gleda niz ulicu kad naiđe Alfa i sl. konzerve. To je pokazatelj koliko je u svetu uopšte bitan dizajn. Golf to lepo objašnjava. Ekstravagantno naličkani Seat nema kupaca a Golf caruje, pri čemu je mehanika slična.
Tojota je japanski VW. Tu tezu san ja davno ovde postavio...

Autor Mange 04 Avg 2012, 18:04

S obzirom da je premijera vrlo blizu a AutoBild ima dobre izvore informacija na kojima radi rendere pogotovu za nemacka vozila velika mogucnost je da ce ovako izgledati...

Autor Orlo 04 Avg 2012, 18:22

Mange, pa da. Ali imaju veliku prednost jer njima iste platforme dele modeli istih klasa. Golfovu platofrmu dele, Polovu, Passatovu, terence (e sad neznam baš tačno koji sve terenci imaju iste platforme), i to im mnogo pomaže finansijski.
Golf kao baza, pa njegova luksuzna varijanta A3, jeftinija Oktavija, sportski Leon.
Polo umanjeni Golf, njegova manja i jeftinija verzija, pa na toj platformi i tehnologiji idu i Fabija, Ibica, A1.
E sad, ja neznam tačno za Jettu, ali to mi deluje kao Sedan verzija od Golfa. I naravno, Golf plus.
Oni su se zatemeljili na proverenom zvučnom imenu.

A što se tiče Tojote i VW, da tu tezu i ja delim od prilike sa tobom ali ima jedna ogromn razlika. VW nema tako dobru papučicu za gas kao Tojota, niti ima skorašnji superiorni kvalitet koji se dokazao u servisima prilikom opoziva.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 18:30

pisali ili pricali bilo sta , ovo je ipak standard klase

priznali mi to ili ne

Autor nikokaoja 04 Avg 2012, 20:04

niko niko, kao ja, niko niko, kao ja... kao ja, KAO JA! (upravo sam se setio tu pesmu kad sam ti video ime) hahaha!

Pa naravno, i to stoji, Golf kao Golf je ruler of class već godinama. Odavno ga ljudi kupuju svuda u svetu, najviše u Evropi, a tek kod nas.
Da ne vredi nebi ga uzimali toliko, i nebi se zvala Golf klasa.

Autor MasterHaosis 04 Avg 2012, 20:11

@ Mange
A naš 2.0 HDI sa samo 110KS će da sahrani pola novih VW motora. A tek verzija 2.0 HDI od 90KS, video sam C5 karavan sa brojkom 590.000km, sa tim motorom od 90KS

Autor Dr Deki 04 Avg 2012, 20:33

KAD PRE !?

Pa jos ni sestica nije zazivela na putevima..

Autor NemanjaBB 04 Avg 2012, 20:46

NemanjaBB 04 Avg 2012, 20:46

Kad izadje sedmica, dolazi novi talas polovnih sestica :)

Autor hh 04 Avg 2012, 21:08

@Master
Dosta dele to si u pravu...Dok Audi se izdvaja malo vise...Modeli od A4 pa na gore imaju sve Audi,od platforme pa ostalo...Mislim da samo Q7 ima platformu Tuarega(ali sta tu ima lose,Tuareg je malko jeftiniji i od njega i od ML-a i X5-ice),po meni vrh SUV...Dok su naravno bez price,A3 i A1 nasminkani VW Golf i Polo...Ali opet,ljudi bi trebalo da to znaju pa opet daju mnogo vise para za to...I bruka je kad neki fan Mercedesa kaze to je nasminkani Vw,a pogledas cene iste za taj Audi i Mercedes,a Audi vise prodao...
Juce sam imao prilike prvi put da vidim novi A6 Avant,bomba!Pozadi izgleda 10 puta lepse uzivo nego na slici kad gledas,jos imao full led farove,ma bombona...

Autor dusan 04 Avg 2012, 21:13

Душан
"a pogledas cene iste za taj Audi i Mercedes"
Јел умеш ти да разликујеш бројеве? :)
Ауди најјефтинији, затим следи БМВ, па Мерцедес најскупљи.
То свако зна, осим тебе очигледно.

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 21:25

Dr Deki
Nije sporna činjenica da je HDI bolji motor od TDI PD. Bolji je i DCI i JTD i .... Druga stvar je što ljudi u Srbiji ne razumeju da mi nemamo goriva za moderne motore, što pravi probleme koji su nepoznati u Evropi.
Činjenica je da su i VW menjači lošiji od većine nabrojanih i nenabrojanih, ali ljdi smatraju kvalitet menjača onako kako se oseća pod "rukom" a ne koliko menjač može da pređe.
Ista stvar je i sa korozijom...

Autor Mange 04 Avg 2012, 22:13

@dusan
Ciji su motori, mjenjaci? Zalosno je to sto Audi ne pravi auta sa zadnjom vucom.

Autor hh 04 Avg 2012, 22:51

Ауди је Фолцика са четири прстенца илити Шкодилак са кожним тапацирунгом, ваљда је то свима више него јасно! Сада им комплетно сва возила у Фолцика изведби леже на овој некој новој МКУБ модуларној суперсоничној хипербаричној универзалној свеносећој мултидисциплинарној платформи!!!! :))
Иначе овај рендер је одличан! Ако 7-ица буде оваква биће пун погодак! Иначе ко се сећа шпијунске слике од пре годину две кад је ухваћена на траци приметиће пуно сличности...
Мени се бар свиђа. :)

Autor Гагиба 04 Avg 2012, 23:10

Гагиба
"модуларној суперсоничној хипербаричној универзалној свеносећој мултидисциплинарној платформи!!!! :))"
Хахахахахахаха, хвала за ово, смех терапија. :)))

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 23:14

ПИТБУЛ, Гагиба
Znate li vi uopšte šta predstavlja pojam " platforma"?

Autor Mange 04 Avg 2012, 23:16

Манге
Знамо. Него мало смеха није на одмет.
А иначе Фолцика је најбоље уновчује, једно исто на 101 начин.
Ауди, Шкода, Фолцика, Сеат, Порше, Бентли.
Док је оваца, биће и вуне. :)

Autor ПИТБУЛ 04 Avg 2012, 23:25

ПИТБУЛ
Nije baš isto, možda slično, ali cenom bude jeftinije zbog manjih troškova.
Jednostavno bi se moglo nazvati konfekcijom.

Autor Mange 04 Avg 2012, 23:30

@Mange
Rekao bih da ne znaju... :)))
@PITBULL
Opet o cenama kao da ne znas :)
Kada smo vec u ovoj klasi,A3 1.4 122ks krece od 22,500e(troje vrata),A180 122ks 23,500(pet vrata)...2.0 tdi 28,200(troje vrata naravno),Mecka A200cdi 27,700...Sa cenama smo zavrsili :) Eto prepakovanog Vw skupljeg od pravog premijuma Merca jos je do sada od kad je prvi put izasao prvi model prodat u ko zna kojem broju.

Autor dusan 04 Avg 2012, 23:35

@dusan
A220 je sa 2.0 tdi. :) A A250 kosta 37k.

Autor McLaren 05 Avg 2012, 00:26

dušane, tačno.
I ja sam video A6, dobro izgleda uživo.
A baš često u skorije vreme viđam Audi A1. najviše u crvenoj i braon boji, s tim što je on dvobojan, sa strane je metalik boja uvek.

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 01:02

6-ica je lepša. Ovo je neko namerno upropastio. I dalje se nadam da neće ovako da izgleda...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 01:07

Душан
Иди на Мерцедес.де и на Ауди.де па излечи комплексе и оптерећеност ценама.
Да не лупаш овде и срамотиш се.
Ти си показао колико се "разумеш" кад си рекао да је М6 бржи од Гаљарда.
Лупио и остао жив. :)))

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 01:24

ПИТ
У свака доба смо за мало шале! :)
Манге
Ценим да наслућујем шта је та платформа (ако се не варам баш овде на Блогу је била и графика, објашњење исте) а не могу а да не приметим да Фолцика све редом калеми на њу. Дакле има један патишпањ а онда на њега лепи различите филове и продаје то као торте различитих имена (волим да кувам па ми та метафора прво наиђе) ;)
Не кажем да је то нешто лоше али ако један БМВ унутар гаме за више модела користи једну платформу и уколико Фолцика унутар целог свог концерна користи опет једну платформу, онда ми се неки закључци сами намећу...
Да сумирамо: На платформицу налепиш мењач и мотор па онда удариш глајнц- пластична опшивка-Сеат, Кожни тапацирунг-Ауди...нема кожни тапацирунг-Шкода...комбинација, пола кожа - пола платно -Фолцика!! :))

Autor Гагиба 05 Avg 2012, 01:58

Гагиба
"У свака доба смо за мало шале!" :
Управо. :)
А што се тиче даљег коментара, ахахахаха.
Лепо си објаснио све. :)
Имаш и Бентли, налицкан Фетон, или што би рекли Манге и Енерџи, Фетон у свадбарском оделу. :)

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 02:03

@PITBULL
Tamo sam i video ;)
Ti si prvi pomenuo cenu ja sam ti samo rekao da nisi u pravu ;)
Vrati malo na gore i videces ;)
Nema potrebe da gledam cene Audija.de i Bmw.de,ja sam vozac Bmw-a ;)
P.S
Barem sam imao prilike da se provozam u Bmw 6 i da sedim u Galjardu :))

Autor dusan 05 Avg 2012, 02:04

Душан
Онда промени диоптрију. :)
Питај неког да ти прочита, очигледно не видиш добро.
Паритет Ауди-МБ, увек је доста јефтинији Ауди, притом још нуди кватро.
Па кад се дода 4-матик на Мечку, разлика буде још већа.

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 02:07

@McLaren
Pricamo o dizelima,trenutno ti je A200Cdi top ponuda...Odes na Mercedes.de i pogledas...A250 je BENZINER,a mi pricamo o dizelima.A3 jos nema sa preko 200ks koliko ima A250(211ks).Trenutno je top benzinac kod A3 1.8 180ks koji bi mogao da se poredi sa A200 160ks,Audi opet skuplji.Takodje opet siris neistine,A250 je 33,500e.Barem nemoj da pricas tako nesto sto moze svako ovde da proveri! :)))

Autor dusan 05 Avg 2012, 02:14

ПИТ
Фетон у свадбарском оделу. :)))
Ај се час умешам у расправу око цена, мада је свака таква беспотребна јер цена било ког швабе радикално мења додатна опрема па су оне основне цене готово и небитне, али Ауди је мало испод баш због основног погона на све точкове што остали оклепају са по пар хиљада!

Autor Гагиба 05 Avg 2012, 02:14

@PITBULL
Takodje,nije bitno sta je Bentli,da li je nalickani Vw da li nije...To je prestizan auto,auto koji zeli svaki covek na svetu sigurno...Bentli je Bentli kapiras,to se kupuje da bi se pokazao a ne da se trkas ili sta vec.Iako je osnovni Kontinental mnogo skuplji od CL-a,mogu da se kladim da se Bentli proda u vise komaTa :)))

Autor dusan 05 Avg 2012, 02:17

@Gagiba
ako mislimo na istu sliku, to je ondabio neki prototip od gline koji se video u pozadini dok su predstavljali dizajn novog pola. Autobild je pretpostavio da je to golf7 i od tada su svi renderi bili na bazi te slike. Slazem se da izgleda na ovom renderu dosta bolje nego sadasnji. E sad, mozda nas vw iznenadi:)

Autor toma 05 Avg 2012, 02:22

Душан
А4 почиње од 27 500
"A4 Limousine
Preis: ab €27.500"
Ц класа почиње од 33 000е.
ab Euro 33.052,25

А6 почиње од 36 500е.
A6 Limousine
Preis: ab €36.500,-

Е класа почиње од 40 000
ab Euro 40.013,75

А8 почиње од 69 600 ( 3.0 тди предњи погон )
"A8
Preis: ab €69.600,-"
Кватро је 73 600. ( С350 цди 4-матик стаје 80 000е )

С класа почиње од 71 800. ( и то 250 цди )
ab Euro 71.876,00

76 500 је С350 цди.
А 80 000 је С350 4-матик.
Дакле како те није више срамота да лажеш око цена кад се лако све провери ???
Ево Гагиба ти је рекао, а могли би и остали. Да се заврши више та тема једном за увек.
Да не лупаш ко отворен прозор и шириш дезинформације овде.
Чему комплекси ?

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 02:25

@Gagiba
Pa nije im kvatro bas osnovni kod svakog modela...A1,A3,A4,A5,A6 sve imas bez Kvatra(ovi sa slabijim malo motorima).Ali znas kako,svako se trudi da privuce i da se bori za kupce na svoj nacin,Audi to cini sa Kvatroom,a mislim da bi Mecka i Bmw mnogo toga dali da imaju svetski poznat 4x4,tj Quattro.To je sinonim za 4x4 prihvatili mi to ili ne,Audi to koristi i ide im tako...Pa mozete chuti medju ljudima kad kazu za neki auto koji ima 4x4 a nije Audi,ovaj ima kvatro...Jednostavno,sinonim za 4x4...Tako se za bendzu zna ,sportska voznja,zadnja vuca,uvek spominju sport...Dok Mecka ne zna ni sama sta spominje,te hoce u sportake(a ne mogu),pa te hoce ovamo,pa zastanu...Lepo neka se drze komfornog,udobnog i luksuznog auta i bice bolje po njih :))

Autor dusan 05 Avg 2012, 02:26

mile antena, a kako je prošao Golf kod vas u Americi?

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 02:35

@тома
Баш та сличица! :) А што се тиче изненађења од стране Фолцике, биће га гарант, позитивно или негативно, видећемо... Још после Голфа 2 свака следећа серија ми је била крајње непријатно изненађење! :) Е сад можда је дошао и тај тренутак да коначно нешто допадљиво дизајнирају. Овај горе рендер је одличан а онај помињани од глине је тек намрштен како треба!!
@душан
Дука, слажем се за Кватро, заиста важи за синоним погона и често се да чути у обичном говору. Али оно што си набројао серије са предњим погоном је одувек дистанцирало Ауди од МБ и БМВ-а. Теже иде премијум са предњом вучом. Једноставно тако је...а кад се убаци Кватро и опет ценом буду ту негде - некако прави се разлика.
Зарад мира на Блогу - Ауди прави крајње атрактивна возила... ;))

Autor Гагиба 05 Avg 2012, 02:43

Душан
Сваки 4-матик бије кватро на упоредном тесту.
Сети се само ГЛ вс Ку7. ;)
Да не причам о Г класи, тако нешто нема Ауди. ;)
То је прави 4х4 погон.
Дакле, и ту га шије Мерц. :)
А да ови највише рекламирају Кватро, то си у праву.
Јер возачи Мерцедеса и БМВ-а ипак највише воле задњу вучу. :)))

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 02:51

@PITBULL
Pricali smo o cenama A3.
Za sve to sto si rekao pogledaj sta nude...Taj Audi A4 je osnovni sa samo 120ks...Kada gledas cene udjes u katalog i pogledas,znaci koji i menjac koristi,koja snaga,konjaza,kubikaza...Npr imas A4 sa 204 ks koji je jeftiniji od C klase 4.000e,ali C klasa nudi 7G Tronic plus,a A4 6 brzina...A,pogledas isti A4 samo 7G vec su slicnih cena C i A4.Zasto nisi pogledao cenu RS4?Zato sto je skuplji od C63 za 7 somica?Zasto nisi spomenuo da je osnovni A5 skuplji od c kupe?Zasto nisi rekao sto je RS5 skuplji od C63Amg kupe za 5 soma?Takodje,A6 204ks 7G vs Mecka 204ks 7G,razlika 800e u korist mecke...Ko daje 50 soma za auto,ta razlika mu nije presudna.Pogledaj Q5 2.0tdi 170ks vs GLK 220 170ks,razlika u ceni je 500-600 eura...Mizerna razlika...A,Q5 se prodao u 5 puta vise komata :) Ako ne i vise :)
Msm,vidis...Te cene gde si nasao gde je Audi jeftiniji,Audi nudi mnogo manje,npr Mecka skuplja 3 hiljada,ali nudi 7G,20ks vise,vise opreme...Dok pogledas cenu Audija sa 7G,istom snagom,vec dolazis u toj ceni da je razliska 200-300e.

Autor dusan 05 Avg 2012, 02:56

Apropo Q7vsGL

Imam neki Nemački časopis gde je Audi odneo ponudu.

Autor Raziel 05 Avg 2012, 03:05

@PITBULL
Znao sam da ces reci da 4Matic bije Quattro.Ali to je nemoguce...G klasa je takvog izgleda,takva je napravljena da moze da se probija i pored nje stavis Q7 koji uopste nije pravi off rouder,molim te nemoj da poredis babe i zabe :)
https://www.youtube.com/watch?v=W-1hFUxytyw&feature=related

Autor dusan 05 Avg 2012, 03:15

Душан
Па и А класа је скупља од А3. ;)
Узми било који модел да су слични мотори, Мечка је скупља увек.
Ауди нуди кватро гратис и опет је јефтинији.
Чињеница.
Код Мерцедеса и БМВ-а се доплаћује за 4х4 погон. БМВ је доста ближи са ценама Мерцедесу, али је опет јефтинији.
Морају, чисто да се зна где је коме место. :)

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 03:17

@Raziel
Uopste je gluupo porediti ta dva SUV-ija...GL je veci,robusniji...Unutra,spolja,kako god...Ko je sedeo i vozio se u oba moze da prica,ko nije ne moze da prica tek tako :)))
GL je takav da je pre spremniji da sidje sa asfalta nego Q7 koji je sminkeraj poput X5,X6...

Autor dusan 05 Avg 2012, 03:17

Душан
Реко сам ти ГЛ вс Ку7.
ГЛК вс Ку5.
Увек 4-матик добија.
А Г класу сам споменуо, јер она има прави 4х4 погон, какав Ауди нема, а ни БМВ.
Чисто да се зна ко има бољи 4х4 погон, кад већ о томе причаш.
И ја износим чињенице за разлику од тебе.
А Ауди је морао да прави Ку7 величине ГЛ-а, са ценом мањом од МЛ-а и Х5 да би уопште иоле могао да им конкурише.
Иначе да је иста цена, тј да нуде приближно, не би имао никакве шансе.
Аудијева филозофија је понуди више по мањој цени, да би могли да парирају Мерцедесу и БМВ-у. :)

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 03:21

@PITBULL
Pa ja ti kazem,pogledaj lepo kataloge i videces gde Audi nudi Quattro + slicnu snagu i 7G kao Mercedes,videces cenu skoro istu...
Dok naravno imas tamo gde je Audi skuplji poput A5vsCcoupe ili RS5 u odnosu na C63Amg coupe,ili RS4 u odnosu na C63...S6 je skuplji od E500,Q7 V12 je bio skuplji od ML63 za 20 soma...
Ja ti kazem,sve zavisi od motora,opreme...Negde je skuplji Audi,negde Bmw negde Mercedes...Eto ja sam ti rekao tek onako na brzinu gde je Audi skuplji bez nekog pregleda...
Npr A6 3.0 tdi u Britaniji mozes da dodas opremu u vrednosti od preko 30.000 funti...Covek ga testirao,kosta osnovni 39.000 funti,testirani 69 soma.Pokazao covek papir,sve...Samo B&O sistem 7 soma,da ne pricamo na dalje.

Autor dusan 05 Avg 2012, 03:22

@PITBULL
Da li si ikada usao u GL i Q7?Da li si ih ikada video jedan pored drugog?Ja jesam i jedno i drugo i tvrdim da je GL zestoko veci,pogotovo se vidi kada udjes unutra...Tako da price o tome da je Q7 velicine GL-a ne piju vodu :)))
Od kada to postoji pravi 4x4 pogon i onaj tek neki 4x4?? :))))))))) Msm,taj pravi je kod G klase kazes,a ti tek neki su kod ostalih :)))))))
Kazem ti G klasa je tako konstruisana,takvog oblika,tako izgleda da moze da se probija,kocka,uska a ne previse dugacka...Zasto se Niva probija gde hoce?
Ne mozes ti da zahtevas neki off roud od Q7 koji je fensi SUV...

Autor dusan 05 Avg 2012, 03:26

Lele momci 72 poruke ovde ima, dosta ste se raspisali svaka vam čast!

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 03:29

Душан
"Da li si ikada usao u GL i Q7?"
Наравно.
Мерцедес је премиум за Ауди, то ти све време и причам.
Ку7 је већи од МЛ-а и Х5, димензијама је са ГЛ-ом, а ценом испод МЛ-а. :)
Јер Мерцедес је Мерцедес, а Ауди нашминкана Фолцика. :)
Прави 4х4 погон је кад има блокаде диференцијала.
Учи. ;)

Autor ПИТБУЛ 05 Avg 2012, 03:30

@MasterHaosis,
izuzetno lose, mislim da sam negde procitao da vw godisnje prodaje oko 15,000 obicnih golfova i jos oko 15,000 gti. posto je golf hatchback, a oni se prodaju dosta lose u americi, mnogo bolje prodavana je jetta (prosle godine oko 180,000 vozila)

Autor mile antena 05 Avg 2012, 06:49

@ Mange 17:48
Nego one što ga kupuju...
Eto ti odgovor zašto ja kritikujem cenu VW-a i tvrdim da je Škoda SIMPLY CLEVER CHOICE.
Makar znaš da nisi bacio pare

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 09:02

голф се утопио у безличност ...

Autor Столе 05 Avg 2012, 10:55

Golf - izbor za one koji se ne razumeju u automobile, ni u ekonomiju, niti u estetiku! A ruku na srce, takvih je najvise, i bilo i bice. I eto logicnog objasnjenja zasto je najprodavaniji... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 11:26

@carobnjak
Džabe ti smajlići kada ozbiljno misliš, a priča ti nije realna. Drži se ti svojih Fiatića ;)

P.S. Juče sam u AP Sportovom servisu sreo čoveka kome je na Stilu karavanu pukla prednja desna opruga u sred vožnje. Automobil je prešao 140.000 km. Došao je da "centrira trap" pošto su mu menjali opruge, spone, uporene spone... i čovek koji "centrira trap" kaže da su opruge na Stilu "potrošni materijal", i da im redovno dolaze sa puknutim oprugama, a naročito zimi. Sve opruge do sada su pukle iznad najužeg zavoja (iznad prvog). Greška u konstrukciji zbog koje nije opazvan nijedan automobil.

Proveri gde sve još Fiat koristi takve opruge, pre nego što se odlučiš da neki ponovo kupiš ;) Možda je baš Bravo nastao kao copy-paste :)) Ne da verujem u to, nego sam siguran :)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 11:46

P.S. A ima ih i tvoja Deltica :)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 11:52

@Predrag
ja sam ozbiljan i ponosan na ovu definiciju jer je istina! :)

A ostatak komentara ti je off topic, drzi se teme! Imas gomilu vesti o Fiatu sa slicnim bljuvotinama... :)))

P.S. 140 000 km nije greska u konstrukciji, greska bi bila na 14 000 kao kod tvoje "lepotice"...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 11:52

@carobnjak
Opasne informacije za opruge... ne gine ti Golf ako mislis da sacuvas glavu kad kupujes Bravo ili Deltu... ;)

@Predrag
Fiat je uvek bio nonsalantan prema takvim manje bitnim stvarima... tipa zaborave nesto da stave u autu pa to naknadno ubace na kraju dizajniranja ili da su delovi fabricki skart ili da nesto traje krace nego sto bi trebalo itd... pa kupci to utvrdjuju... :)

Autor Orlo 05 Avg 2012, 11:53

@carobnjak
Teši se da nije greška.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 11:55

@Orlo
ahaha, a ti so to licno iskusio , jel? :)

Bolje menjati opruge na 100 hiljada nego motor!
I ja sam menjao prednje zajedno sa silen blokovima ali sam prethodno upao u takvu rupetinu misleci da mi je otpao tocak! Srecom pa nije...
I to i jeste potrosna roba, posebno zbog nasih "puteva"!

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 11:57

@Orlo
nego, kako ti se svidja moja definicija pod 11:26? :)

@Predrag
a sta se ti palis zbog definicije Golfa kad ona ionako ne vazi za Skodu? za nju ima druga...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 11:58

@carobnjak
A što se ne troši na drugim automobilima. Pa Yugu ne pucaju opruge...
Ukucaj na google "fiat stilo pukla opruga" i pogledaj šta će da ti izađe. Katastrofa!

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:01

@carobnjak
Jedan drug ima jedan a drugi je imao dva Fiata pa znam iz prve ruke, a o pouzdanosti motora ne bih trosio reci... ni sveukupnoj pouzdanosti... pozdravljam jednog od njih na blogu je povremeno - prepoznace se... ;)
Kakvi su nasi putevi kada dodju svileni mileni iz Evrope odmah se raspadaju, zacepljuju se od loseg goriva itd... zato Zastava bato bre i automobili starosti 15+... ;)

Autor Orlo 05 Avg 2012, 12:03

@carobnjak
Da čujem. Palim se jer pričaš bez veze... Smisli neku realnu definiciju za Fiat pa da ti već jednom skinem kapu.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:04

@Predrag
nisam rekao da nije istina! Svaki auto ima neku boljku, to i sam znas.
Uostalom ne mozes im nista, garancija istekla...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:05

@Predrag
ahaha, pa ja uopste ne zelim da mi skidas kapu! :)))

Zaboravio sam da dodam da definicija vazi samo za nove Golfove, ne i polovne (Damko oprosti!).
Srbija je ionako iskljucena iz svih istrazivanja, pa tako i ovog... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:08

@carobnjak
Ali mogu da sprovedu opoziv za Stilo, Bravo i Deltu. S tim što bi u tom slučaju bankrotirali. Pucanje opruge je ozbiljna stvar. Kod Chevroleta pucaju spone... Ne menjam Yuga do daljnjeg ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:08

@Predrag
sta ja to pricam bezveze?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:08

@carobnjak
Odlicna... i mislim da bih dodao da nisu probali nista drugo i mozda da se plase dizajna - linija i oblina, i zive u zabludi (pogotovu Balkanci i onaj mit o Golfu 2 1.6 TDI).
Vozio sam se dosta puta u Golfu 6 stvarno je odlicno odradjen unutra, mislim da pristojno izgleda - konfekcijski nista posebno ali bi ga kupio/imao u vidu kao polovnjaka sa nekom jacom motorizacijom jer je iskreno kvalitetan, samo po meni je mnogo tvrd na neravninama a pogotovu Golf Plus koji je tvrd do bola... volim malo udobnija vozila... :)

Autor Orlo 05 Avg 2012, 12:10

@Orlo
molim te da potrosis par reci o pouzdanosti motora kad si vec poceo!

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:10

@carobnjak
Želiš još kako, da ti po prvi put kažem: "Bravo Čaki, svaka ti čast na realnosti!" :))

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:10

@Predrag
ako moj stav treba da zavisi od tvog aplauza, onda bolje da ga ni ne iznosim...
Cudi me da to nisi ukapirao do sada?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:14

@carobnjak
U vezi Golfa.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:17

@ Predrag
Kod Lagune 2 puca šta ne puca, kod karavana, što bi moj majstor rekao: ,,Sa njom ne bi prelazio 80km/h, jer se nikad ne zna šta će na Laguni II karavan pre da strada. Ramena se pokrive, a opruge pucaju''. To kaže čovek inženjer koji je radio u Verano-u i Đelmaš-u.
Sad će Mange da dođe da me ,,demantuje''
Reno je krš, ne vredi taj novac i tačka. Laguna II 2005.god je jeftinija, nego fiat Stilo 2004.god, a pritom je veća klasa od Stilo-a

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 12:19

@carobnjak
Ovaj sto ima Tempru radio je na oko 150.000 km, ako ne i manje, generalku, a ovaj sto je imao Tipa na mesec dana je ponesto crkavalo - ali bukvalno - a onda mi je crkavalo par puta ECU pa je trosio u gradu 14, 15, 16 litara... bio je to 1.8 i.e 110KS... a sad se setih moj razredni je imao Alfu 145 bila je kao lutka - utegnuta samo tako skoro kao novu je uzeo isto ECU primetio je kad mu je trosila 16 litara da trosi.
Da ne bude sve tako crno drug koji je imao Tipa uzeo je posle Punta 1.9 JTD, teretnjak bese prepakovan iz Italije, je bio ok 86KS vukao kao lud i kako on tvrdi bio je pouzdan...
Nadam se da si zadovoljan... :)

Autor Orlo 05 Avg 2012, 12:20

@carobnjak
Ako je tvoj stav realan, aplaudiraće ti svi posetioci Blog-a. Ne treba da kažeš ono što bismo voleli da čujemo, već ono što jeste. Najlakša varijanta je da kažeš "ja sam Fiatov fan i opraštam mu sve brojne mane, čak i to što često ima jako ružne modele, a dizajn mi je tako bitan" :))

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:20

@ Predrag
Kad smo već kod Reno-a, Dokker koristi platformu iz 1998.god, dorađena 2004., plastika na lošijem nivou od Logana, Sandera, to ljudima nije zastarelo, a pljuju Punto klasik, jesam li u pravu? Kupe Dačiju i ponose se i govore kako je to u stvari Reno. I još gore kad Dačiju pokušaš da popneš na ivičnjak, puca joj krov, krcka i škripe kederi!
@ Mange
Hajde demantuj, hajde nauči nas da nije tako! CCC

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 12:24

@Orlo
Ti stari su bili premija. Pa Tipo je verovatno njihov najbolji model svih vremena. A potrošnja im je zaključno sa prethodnim Bravom&Co. išla do sigurnih 12 l/100 km, a nekada i do 14-15 l/100 km. Imali su moji Tipa 1.6 DGT koji je po gradu trošio 13-14 l/100 km.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:24

@Orlo
Tipo/Tempra su zaista bili problematicni modeli, prvi sa kompletno robotizovanom proizvodnjom i oni su i krivci za pocetak Fiatovih problema...
Mislio sam da su neki noviji modeli u pitanju, sto se i potvrdilo... :0

@Predrag
sigurno je realniji od tvog!
Kad ja budem imao nov auto (kao ti!) a spremam se da ga nosim na reklamaciju zbog problema koji je nezamisliv za tu starost, pokricu se usima i nikada necu pominjati druge marke, ni po dobru a kamoli po zlu...
Da li je to realnije?

P.S. a cak nisam ni pomenuo tvoju prethodnu "lepoticu" koja se raspadala...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:27

@Predrag
da mi je dizajn bitan ne bih vozio Punto koji spada u neku zlatnu sredinu sto se tice izgleda!
Omasio si definiciju! Treba da ide ovako: Ja sam fan italijanskih vozila zbog bezbroj razloga, a posto nemam para kupio sam najjeftinije iz te grupe i zadovoljan sam i oprastam mu poneke sitne mane jer da su krupne davno bih ga zamenio, mozda reklamirao i dobio zamenski model! :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:32

@Dr Deki
Iskreno, kada već ne znaju da naprave nešto novo i kvalitetno, neka se drže proverenih stvari. Ubeđen sam da su Dačije pouzdanije od novijih Renoa jer su sklepane od delova konstruisanih pre 10 i više godina, a nekim proizvođačima je vreme jedini pokazatelj kvaliteta delova. Ubadaju kao ćorava koka zrno.

Svaka karoserija se uvija pri penjanju jednog točka na pr. na ivičnjak, a koliko će da škripi zavisi od kvaliteta plastike u enterijeru i samih zazora između delova. Kod Floride su zazori između delova mali, a plastika loša tako da cela škripuće. Kod moje se to naravno ne dešava, jer je cela "ušuškana". Čuje se ponekad negde, nešto, ali to je zanemarljivo ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:32

@Predrag
Drugu je po gradu, po NS-u je ravnica, trosio oko 10 ako se ne varam, cim krene potrosnja u nebo znali su da je "crkao" ECU. Ja sam cuo da prve ECU nisu bile toliko pouzdane kao danas...

@carobnjak
Zaboravio si da kazes i sa dosta elektronike u odnosu na prethodne modele - vecita boljka Fiat-a... ;)

Autor Orlo 05 Avg 2012, 12:33

@Orlo
da, 10 litara je realna potrosnja! Ne moze se racunati ako je kvar u pitanju!
Jeste, elektronika je uvek bila problem, manje-vise i danas, ali mehanika jako retko!

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:35

@ Orlo
Kod ujakovog Grande Punta 1.3mjt 90KS , 6 brzina, ispod haube sve BOSCH, za 3 godine i 45.000km mu je otišla samo 1 sijalica, kapiraš? Kod brata od strica na Stilo-u 1.9JTD 136KS 6 brzina je većinom BOSCH ispisano na delovima.
Čak je i na Hyundaiju CPU BOSCH-ov.

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 12:38

@carobnjak
Ne slažem se sa tobom. Krij ti svoje probleme na automobilu da se ne bi pokrivao ušima, a ja ću da nastavim da iznosim sve otkaze i reklamacije kako bi oni koji čitaju moje komentare mogli da steknu uvid u realno stanje.

Pokrivao bih se ušima da sam učestvovao u projektovanju Fabije. Ovako, kada sam je samo izabrao na osnovu svojih stavova ne mislim da zbog bilo čega treba da se stidim, ili da žalim iz bilo kog razloga. Automobil je odličan i verujem da će rešiti sve moje reklamacije jer se radi o masovnim pojavama u okviru grupacije. Jednu već jesu, a ostale su još dve: neće svaki put da se otključaju gepek vrata, i zamena lanca i zatezača.

Zbog toga što nisu uradili opoziv sledeći pu ću debelo da razmislim o kupovini automobila iz VW grupe, ali i dalje mislim da su im automobili u suštini jedni od najkvalitetnijih. Kada sam juče na stubnoj dizalici video žestoko korodiralu Mazdu 6, samo sam još jednom potvrdio svoje stavove.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:44

@carobnjak
Kod Fiata je SVE problem osim limarije i ponekih motora.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:46

@Mange 04 Avg 2012, 18:04

"Seat ima ulogu u VW a to je da "pokupi" umetničku :) klientelu koja gleda niz ulicu kad naiđe Alfa i sl. konzerve."

Malo njih ce Alfu kupiti ali ce se zato SVI okrenuti na ulici , ai to je nesto! :)

P.S. da je Toyota japanski VW ja sam rekao jos dok ti nisi pronasao ovaj blog! :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:48

Evo sta kaze DEKRA istrazivanje:

http://www.used-car-report.com/index.php?id=12&L=2

http://www.used-car-report.com/index.php?id=12&L=2

Lako samo jednim klikom se provere i za 50-100 tkm rezultati...

Autor Orlo 05 Avg 2012, 12:50

@Dr Deki
Pa i Yugo je imao Bosch CPU, dizne, ubrizgavanje... i šta s tim? Bosch je specijalizovani proizvođač elektronske i druge opreme za vozila, tako da tu ništa nije čudno. Bolje je da se postavi pitanje zbog čega su zaobišli svoj Magneti Marelli?
P.S. Reci bratu od strica da pripazi na prednje opruge ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:50

@Predrag
ni ja se ne slazem sa tobom a iz tvojih komentara je i vidljivo zasto!
Sto se mog Punta tice on ima 11 godina, bilo je manjih problema, znas i kojih, i na osnovu cega tvrdis da ih krijem?!?
Dobio si detaljan izvestaj iz ovlascenog servisa o stanju vozila, koji je odlican.

a sto se tvojih slucajeva tice, problem do problema. Naravno da treba da ih iznosis.
PONAVLJAM: velika je razlika problem sa starim istrosenim autom ili novim, kao tvoji!

A najveci fazon je sto ti uporno hvalis Skodu a da istovremeno zakazujes vanredni servis!?!
Zar ti nije dovoljno sto su ti prethodnu zamenili potpuno novim vozilom?
Ja to najiskrenije nisam cuo u zivotu, slican slucaj, kod nas!
Ja ti jedino to zameram...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 12:52

@carobnjak
Na osnovu tvog stava da ja treba da krijem probleme na svom automobilu.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:55

@carobnjak
Moja Fabija je druga u Srbiji koja je isporučena baš sa ovim "mojim" motorom. Odlučio sam se za potpuno nov motor, i pritom sam svesno prihvatio sve moguće reklamacije. Zbog toga sam i uzeo garanciju od 4 godine kako bi se za to vreme izlečile sve bolesti. Da je bio 1.6 16v u trenutku zamene, odlučio bih ze za njega bez razmišljanja.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 12:59

@Orlo
hvala za taj link, Fiat ima dosta dobre ocene, bar Grande i Bravo sto sam video, za nijansu slabije od Pola i Golfa! A to je i realno...

Mada ja bas ne verujem puno tim agencijama, treba sagledati vise njih pa izvuci neki prosek, nijedna nije objetktivna.
Sto se Fiata tice dobio je odlicne ocene od ADAC-a, od 2006 na ovamo...
Tako da napretka u kvalitetu ima, i to velikog, naravno uvek moze bolje!

Kljucni Fiatov problem nije kvalitet nego cenovna politika!
Oni se sete da snize cene tek kad je model zreo za zamenu! :(
Drugi problem je gama modela, koja je osiromasena zbog preorijentacije na Chrysler, nema se para za obe strane...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:02

@Predrag
uskoro dolazi Fabia 3, mozda bude sa takvim motorom... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:07

@carobnjak
Ima tu i detaljnija analiza... sa ovog sajta izvlacili podatke ovi iz SAT+ kada su bili oni dodaci o 100 modela polovnjaka - prednosti i nedostaci...

Autor Orlo 05 Avg 2012, 13:07

@carobnjak
Gama modela nije osiromašena, nego je jadna da ne može da bude jadnija. Još uvek drže Evo, Grande, Classica, staru Pandu, a glavni aduti su im "nova" Panda, 500, Linea, Punto 2012 i Bravo (mladi kao rosa u podne), sa američkim pojačanjem u vidu Freemont-a. Spremaju i 500 L koji će da im zada završni udarac.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:10

@carobnjak
Taj motor je bio u Fabiji 2 pre redizajna. Nakon FL umesto 1.6 16 v 105 KS, ubačen je 1.2 TSI 105 KS:

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:11

@carobnjak
Glavni problem Fiat-a je taj sto oni realno nemaju para za novi model - citao sam da za razvoj jednog modela od nule je potrebno milijardu eura. Osim toga njihovi polovni automobili gube brzo na ceni iz prostog razloga sto ih prati epitet nepouzdanih ali sve se to zasniva na cinjenicama. Moguce je da oni sada prave pouzdanije modele nego ranije ali poverenje se tesko stice a lako gubi a i tako brzo da presaltaju u pouzdanog proizvodjaca od onog koji je bio olicenje nepouzdanosti... cisto sumnjam. A to sto su se spojili sa Chryslerom ce verujem biti kratkog daha s obzirom da je to Fiatu bila slamka spasa barem za neki period a oni to rade decenijama od jednog do drugog ko im pruzi neki kes da premoste jaz i neku platformu...

Autor Orlo 05 Avg 2012, 13:14

@Predrag
Dakle,dosli smo do zakljucka da je Fiat tezak krs? :))
Odlican zakljucak.
Znas kako kazu za Alfu?Srecan si kad je kupis,posle kratkog vremena si presrecan kada je prodajes :D (ako uspes :D)

Autor dusan 05 Avg 2012, 13:15

@Predrag
osiromasena u smislu da se manje ulaze u nove modele (Panda i 500L su jedini novi u zadnjih nekoliko godina) a neki segmenti su napusteni!
Croma nema naslednika, nije ni imala limuzinsku verziju. Bravo je bio zamisljen i kao karavan, zatim sa 3 vrata. Idea je prestala sa proizvodnjom mnogo pre nasledniuka (500L). Punto je trebao biti zamenjen potpuno novim modelom jos prosle ili bar ove godine. Isto vazi i za Lineu.
Baza ostala je na malim modelima (a zna se ko je tu car!).
Sve je to rezultat krize i preorijentisavanja na americko trziste, sto je i rezultiralo uvodjenjem americkih modela sa Fiatovom znackom.
To je istina!

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:19

@dusan
Da, baš tako ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:21

@Orlo
to sam i ja rekao u zadnjoj recenici pod 13:02

Ja bih bio najsrecnijni da se Fiat uopste nije petljao sa Chryslerom vec da se fokusirao na Evropu i Kinu, i izneo brdo novih modela kako je bilo i planirano pre krize...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:21

P.S. ali je moralo tako jer se nema para, a Markione je pare izvukao (svaka mu cast!) , pa se nadam da ce znati sta dalje... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:24

@carobnjak
Jedino im 500 nešto vredi. Bolje da mu ništa ne diraju jer im se slučajno omakao, i neka ga prave bez izmena još bar 10 godina.
I drugi prave dobre male automobile, ali Fiat ne ume da napravi veće pa je zbog toga "u narodu" ispao "car" za male. Daleko je to od dobrog...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:24

@Predrag
da je ovo rekao neko ko ne poznaje automobile, ne bih reagovao!
A ko je napravio tvoje cenjene Zastave?!?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:27

@carobnjak
A za to dalje je već sada kasno, a prvi potez (500 L) će se najverovatnije pokazati kao loš. A onda će da okrive jadnu uginulu Zastavu i još jadniju Srbiju kako su one krive za Fiatovu propast. Te loša reputacija, te loši radnici, loši delovi, loša vlast u zemlji, transport vozila i delova... tra la la la. Kada smo već kod transporta, zbog čega ne aktiviraju vagone i prugu koja prolazi kroz fabrički krug (pored parkinga za nova vozila)?

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:28

@dusan
prica je o Fiatu, ne o Alfi!
Promakao ti je drugi, vazniji zakljucak, da je Skoda premijum, i to bolja od Audija... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:28

@Predrag
pa to sto si naveo za Srbiju je sve istina! :)))

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:30

Stižu Fiat Vaggio i Vaggio hatch, uveliko se testira Vaggio hatch za EU - naslednik BRAVO-a. Stiže 500X kao zamena za Sedicci(SX4).

http://www.zaslike.com/viewer.php?file=vv7skdvz2fmqvvrqtgny.jpg

http://www.dodaj.rs/?2N/11g/2NAhq5tE/fiat-viaggio-white-front.jpg

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2012/07/2013-fiat-500x-peek.jpg

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 13:30

@carobnjak
Yuga su naši uradili na pravi način od Fiatovih ključnih delova (motor, menjač, oslanjanje, upravljanje...), do tada još uvek dobrih i pouzdanih, iz vremena kada je sve bilo mnogo kvalitetnije nego danas, a Floridu su naši pravili sami, a bila bi sjajan automobil da neki čika nije rekao da mora da se olakša... Na 101 uopšte nisam "ponosan" jer je totalna konstrukcijska propast (mislim na konstrukciju kompletne karoserije, a ne na njenu konfiguraciju). Ništa nije bolji ni 128. Ko je to proglasio automobilom godine taj je lud.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:35

@Predrag
na cijoj platformi su radjeni Yugo i Florida?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:37

@carobnjak
Kod Yuga nije iskorišćena ničija platforma u kompletu, ali je baziran na Fiatu 127 i 128.
Florida je od Tipa pozajmila menjač, kočnice i 1.4 motor. Ostalo se sve razlikuje. Nema dodirnih tačaka. Zadnje oslanjanje je preuzeto sa Glofa 2, a prednje od Yuga uz određene modifikacije (duže vođice i stabilizator).

Veza Tipo/Florida je izmišljotina.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:40

P.S. Pritom, zadnje kočnice, menjač i letva su iste kao i na Yugu/101, tako da se veza sa Tipom svodi samo na prednje kočnice i 1.4 motor.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 13:42

@Predrag
ima njegove motore a to je vrlo jaka veza!
Pitam za Floridu jer sam negde nasao da je radjena na bazi 128...

"Na 101 uopšte nisam "ponosan" jer je totalna konstrukcijska propast (mislim na konstrukciju kompletne karoserije, a ne na njenu konfiguraciju). Ništa nije bolji ni 128."

Pa logicno kad je 101=128! :)))

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:43

@Predrag
I onda se bunis kad Fiat kao prepakuje stare u nove modele?!?
A zna se da je VW grupa tu velemajstor! A Zastavi ide 2.mesto... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:45

@carobnjak
Ma nemaju pare za nove modele aman covece... pad prodaje, plus svi modeli zreli za zamenu a sta imamo od ponude - jednu platformu od Stila - unapredjenu za Djulijetu, SCCS koju vrte na hiljadu nacina jos iz doba sa GM-om i to je to... pa cak i sirenje na Kinesko trziste zahteva velike sume novca prvenstveno zbog izgradnje pogona za proizvodnju zarad ustede u novcu u buducem periodu. Sada moze neko da kaze tu su Ferrari i Maserati da ali oni su pa prakticno nezavisne firme mogu da se odcepe ako brod krene da tone.
P.S. Samo bih te podsetio na Topolino koji su testirali 2008 i nista nisu napravili sa njim takodje zbog nedostatka novca...

Autor Orlo 05 Avg 2012, 13:50

@Orlo
ne razumem zasto mi kontriras kad sam lepo napisao sve isto, da NEMA para, tj. nije bilo do sada ali bice...

P.S.znam za Topolino iliti novi Fiat 600 i navijao sam za njega i Srbiju svim srcem ali...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:53

Lele ljudi 140 koemntara!
Audo, ovi poludeše, gori su od mileta antene i mene! Dobro, mi smo druga kategorija, mi smo esejci.

čarobnjak,
,,Oni se sete da snize cene tek kad je model zreo za zamenu! :(
Drugi problem je gama modela, koja je osiromasena zbog preorijentacije na Chrysler, nema se para za obe strane..."

Tačno brate.
za cenovnu politiku neznam, to ti bolje znaš, ali pazi za Amerikance kako pričaš da se ne pojavi mile antena opet sa onim njegovim ,,opet su zli amerikanci uništili Fijat" i da te pobedi time. Na tako nešto niko nema kontra argument.

Ja mislim da se Fijat najviše izbrukao kada je ,,masni Marčione" (i dalje pamtim tu odvalu) izjavio da VW spušta cene i da treba da se reaguje pvoodom toga. To je nešto najgluplje što je mogao da učini. Pa u interesu naroda je da kupi proizvod jeftinije, a što više narod bude kupovao, to će i firma da se ovajdi.
čarobnja, a ko je to rekao da je Škoda bolji premijum od Audija?

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 13:55

@MasterHaosis
ima ih par ovde koji to misle samo ne smeju da kazu... :)))

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 13:57

@carobnjak
Primetio sam dozu optimizma po pitanju finansija kod tebe pa bi da je sasecem u korenu... ;)

Autor Orlo 05 Avg 2012, 13:59

čarobnjak, haha.
Ej i ja se slažem za taj Fijat 600.
A šta je bilo sa njim?

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 14:00

@Orlo
a to, pa ja sam optimista, a Markione ima pare, to sigurno, zato sam i napisao da se nadam da ce znati sta s njima...

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:01

@carobnjak
Objasnio sam ti kako je nastala Florida, kao samostalna kombinacija Golfa 2, Yuga (101, 128). 1.4 motor iz Tipa je zasnovan na 1.1 i 1.3 motoru.

Zastava zaslužuje prvo mesto jer su u Floridu nastalu '87. godine uspeli da spakuju 1.4 HDI, Peugeot-ov menjač sa sve komandnim mehanizmom, Peugeotovo oslanjanje motora, Zastavin izduvni sistem u kombinaciji sa Peugeot-ovim, "poluosovine" čiji je unutrašnji kraj Peugeotov, a spoljašnji Zastavin, Fiatovu servo letvu i spone u kombinaciji sa Peugeot-ovom servo pumpom, američki unutrašnji hladnjak za klimu i isparivač u kombinaciji sa Delphi kompresorom i domaćim spoljašnjim hladnjakom. VW hidrauličko "kvačilo" sa ruskom posudom, korejski kilometar sat i Peugeot-ova elektronska komanda za gas, sa sve Švajcarskim modulom za centralno zakjljučavanje i elektromotorima za farove. Ne smem da zaboravim ni Spalov elektromotor ventilatora hladnjaka. Elektroinstalacija je najjača kombinacija: Peugeot, Zastava/Mašinski fakultet Kragujevac. To je frankenštajn N°1 u svetu!
Još kada se na sve to dodaju moje dorade i izmene... taj automobil je onda nastao od 20 modela... :)))
Izvinjavam se na ovolikom off topic-u.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:06

Predraže, a nem Tojotinu papučicu za gas?
Šteta.
lele brate i ti si se raspisao kao ja malopre.

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 14:10

@Predrag
objasnio si mi nakon sto sam postavio pitanje! Znaci tacno je da je 128 bila baza...
Pravi Frankenstajn, nije ni cudo da nije mogao proci na trzistu...

Jedno pitanje mi se mota po glavi: na osnovu cega je Zastava mogla da ugradjuje zadnje vesanje od Golfa 2? Jel to kradja ili neki tajni dil, posto se to precutalo pri pompeznoj i 2 godine zakasneloj promociji Floride?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:11

P.S. a Golf 2 je tada bio na vrhuncu popularnosti, tj. negde na polovini svog veka (a ne stari model!) ?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:13

@Orlo
inace taj Topolino ne bi doneo bitnu zaradu jer bi bio previse jefti ali bi zato motorizovao Srbiju da je ilo srece... :)
Zamisli ga za 6000 eura sa klimom, na svakom cosku? Milina!
Cak bi i Predrag bio odusevljen...

Ja sam mislio na ovaj render:

https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2010/06/02/fiat-citycar-topolino-za-2013.

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:17

čarobnjak, za tebe je jedan Golf 7. Znaš kako bi ti dobro legao. Možeš ti ovde da pričaš po blogu kolko hoćeš, ali kada bi ti seo u Golfa, pa kada bi se parkirao ispred ambulante onako sa stilom, pa još ako si neoženjen, da provozaš neku koleginicu (mladu, koj će ti moj tetka), e to bi bio pun pogodak za tebe!
Pa se ti posle vrati slobodno i pričaj o Fijatu. hahaha

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 14:17

čarobnjak, pa taj Topolino izgleda ekstra!
I šta je bilo sa njime, hoće li da ga prave ili neće?

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 14:20

@MasterHaosis
mozda, nikad se ne zna, ako bude kostao na primer 11 hiljada (koliko i vredi!)...
Mada, voleo bih da ga prvo ti probas pa da mi kazes utiske, vazi? :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:22

@carobnjak
Cisto sumnjam da bi imao prodju kod nas uostalom i sam znas kakvu prodju imaju automobili A segmenta kod nas - vrlo slabu... ljudi radije dodaju neki euro i imaju veci auto kada vec daju novac koji su tesko zaradili... zato imas Dacije na svakom koraku i Punta i drugih modela B-segmenta... mada neki radije biraju jos vece polovnjake sa dosta opreme.

Autor Orlo 05 Avg 2012, 14:24

P.S. za sad koliko znam nema nista od Topolina, a prethodni komentar se odnosi na Golfa 7, cisto da ne bude zabune... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:24

@Orlo
pa recimo da i to spada u moj optimizam! :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:26

@Orlo
a sta bi po tebi imalo prodju na nasem trzistu, novo?

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:28

@carobnjak
Za prve Floride je u kompletu stizao zadnji most iz TAS-a jer se u to vreme tamo sklapao Golf 2. Kasnije je Zastava osvojila proizvodnju mosta, opruge su stizale iz Gibnjare Kraljevo, a amortizeri iz Prištine. Nakon što je propala fabrika amortizera, ugrađivani su poljski amortizeri koji su se na Floridi odlično pokazali, a na Yugu katastrofalno.

Na tržištu nije prošla zbog sankcija i ratova. Njeni najveći nedostaci su zastarelo prednje oslanjanje i nedovoljno kruta karsoserija (olakšana konstraukcija "sajtni", poprečnih podnih nosača, "A" i "B" stubova). Ostalo je sve prilično dobro.

Verujem da je zadnje oslanjanje preuzeto od Golfa 2 jer je neko iz vlasti tada naredio da se ubrza izlazak modela na tržište, pa nije bilo vremena za razvoj zadnjeg oslanjanja. Nemam drugo objašnjenje. Ilio jednostavno zbog toga što su preko TAS-a sarađivali sa VW-om. I mehanizam brava im je isti...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:29

@carobnjak
Prodju na našem tržištu bi imala Florida na moj način. Čuj na našem, pardon, u celom svetu :)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:31

@Predrag
ne verujem da je VW to odobrio(znao) jer je tada Fiat bio najprodavaniji u Evropi, sve do 1988.

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:31

@Predrag
a jel ti stvarno verujes u to?
(vezano za prodju)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:32

156 komentara na sliku jednog Golfa -- to je pokazatelj, šta gde i ko.

Dejan L
Što se tiče tvojih komentara o Renaultu, smanji malo doživljaje i ne laži narod, jer ja još nisam video Lagunu sa koje je otpao neki vitalni deo kako ti tvrdiš ovde.
Imaš jako lošu osobinu da pričaš o nečemu što si samo video. Nađi neku Lagunu 2, pa se provozaj u njoj, pogledaj koliko je prešla, kako je udobna i kakve karakteristike ima pa onda ostavi neki komentar.
Ja ću ti samo reći, da prvo Stilo nije u klasi Lagune nego Megana, a da Fiat uopšte nema auto u klasi Lgune, koji bi se mogao nazvati autom.
Stilo je mnogo lošiji kvalitetom od Megana i lagune, to zapamti.
Ako već porediš, uporedi Lagunu sa Pasatom, jer to merljivo.

Autor Mange 05 Avg 2012, 14:32

@MasterHaosis
Pozdrav Master! Gde si? Kako si? Šta radiš?
P.S. @autu se još jednom izvinjavam na ovolikom off topic-u! Mada, i nije tako strašan. Pominjao sam Golfa, TAS...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:33

@Mange
ma razbismo ga o Golfu... :)
Pozdrav!

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:37

@carobnjak
Zadnji most za Floridu je u početku stizao iz VW-ove fabrike u Sarajevu. Ne verujem da su radnici krijumčarili zadnje mostove u trećoj smeni za proizvodnju Floride u Zastavi :)) VW je sigurno o tome bio obavešten ;)

Da, ubeđen sam da bi redizajnirana Florida i konstrukcijski prilično izmenjena bila vrlo popularna. Ta "nova" bi zadržala samo njene osnovne karakteristike: izuzetna preglednost, prostranost, ogroman prtljažnik, stabilnost i jenostavnost. Dizajnerske izmene bi bile neminovne (jer se ljudi na to pale), zadnje oslanjanje bi ostalo isto, a prednje bi bilo potpuno drugačije. Karoserija bi konstrukcijiski morala da bude izmenjena tamo gde je najlošija.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:40

@carobnjak
Nešto kao Sandero, samo bolje ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:42

@Predrag
a koliko bi bila polularna? 2-3 godine, mozda ni toliko...
I sve te izmene koje si naveo, lakse je konstruisati potpuno novi model! :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:43

@Predrag
hm, a sta bitno fali Sanderu? Samo nemoj o cinku, zarad svih nas... :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:44

carobnjak
Ma Golf budi sve emocije, a odavno je postao etalon za merenje klase a i šire. To ne znači da je najbolji!
Evo što Predrag pomenu zadnje H vešanje kod starijih Golfova, koje je postalo praksa kod svih proizvođača. Niti je najbolje ni najjače, niti drži najbolje, nije ni najudobnije, jedino je možda najjeftinije. Ali eto...

Autor Mange 05 Avg 2012, 14:45

@carobnjak
Onda bi izašla Florida 3, pa 4...

Uvek je lakše i jeftinije prepraviti postojeći, inače ne bi svi to radili. U tom slučaju se samo radi izmena uočenih nedostataka + redizajn. felicija je nastala od Favorita, s tim što bi ovaj prelaz vizuelno morao da bude napredniji ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:45

@carobnjak
Znas kakav je kupac - sto manje da plati a sto vise da dobije za svoje pare i da to bude dobro...
Sta mislim... hmmm... pa to sto sam i rekao to i prolazi kod nas, jer smo siromasno trziste samo manjaa vozila znaci najvecim delom mala (B-segment) i kompaktna klasa (C-segment)... naidje po neko vozilo D segmenta a za luksuzna vozila ce uvek biti kupaca...

Autor Orlo 05 Avg 2012, 14:46

@Mange
"Golf budi sve emocije"

to si dobro primetio! :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:47

@Predrag
kod Floride je dizajn najmanji problem, Djudjaro je to! :)

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:48

@carobnjak
Pored pocinkovane limarije fali mu: bolja ergonomija (podešavanje volana, sedišta, raspored komandi...), bolja sedišta jer su ona u njemu katastrofalna, o plastici ne bih da trošim reči (kao i o izgledu enterijera), bolji izbor motora, bolja zvučna izolacija, bolja iskorišćenost prostora, čvršća karoserija, veći izbor dodatne opreme... U suštini, dobra osnova za doradu. Inspiriše me ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 14:52

@Predrag
e takvog te volim, realnog i korisnog! :)

Sve oni to znaju, i to i postoji a zove se Renault! :)))

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 14:59

@carobnjak
Renault ima problem sa novotarijama koje mu guše pouzdanost, a u poslednje vreme ima i problematičan dizajn.

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:03

@Predrag
Dacia = stara generacija Renaulta

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 15:05

carobnjak
Dacija je na nivou R19 i Clia1 uz neke modifikacije kao zadnje vešanje. Izbačena torziona osovina, zaštitni znak Renaulta i udobnosti i držanja a ubačeno H vešaje, jeftina konfekcija.

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:13

@carobnjak
Da. Poslao sam ti nešto. Proveri ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:13

@Mange
Volim tu konfekciju u kombinaciji sa oprugama koje imaju "razmaknute" navoje (opruge "dugog hoda"). Pa samo ljuja ;)

Najbolje bi bilo nešto nalik zadnjem oslanjanju kod Yuga, ali sa oprugama i stabilizatorom. To je mogla da bude dorada kod Yuga 2 ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:16

Predrag
Jugo ti je po pitanju opruga katastrofa. Ili su bile meke pa spadale ili su pucale, a gibanj je cirkus. Koliko puta mi je pukla platna, koliko puta sam ga šprengovao (macola i panj i tučeš, peglas po potrebi.
Danas sva kola imaju dvostepene opruge i zamor je najveći na spoju.
Pucaju opruge na svim markama, osim onih na kojima "spadaju". Primera koliko hoćeš od Pasata do Fijata...

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:22

@Mange
Ni na jednom Yugi i Floridi nisam imao problema sa oprugama. Nije mi ni gibanj pravio probleme, ali je generalno cirkus. Na prethodnom Yugu sam imao neki za egipatsko tržište, prilično krući od standardnog.
Ti si gibanj šprengloavao na hladno? Jadan gibanj :) Može i tako, ali zar nije bolje da se ravnomerno zagreje? Onaj dekica koji je patentirao "sanke" za Yuga sada pravi i dodatne opruge za zadnje oslanjanje. Mislim da to gibnju prilično olakšava posao ;)

Da, dvostepene opruge sa širim i užim delom. Samo što ne pucaju kod svih, bar ja nisam čuo da pucaju...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:33

Predrag
Pucaju opruge najviše na nemačkim kolima. Valjda najviše i prelaze.
Svaku oprugu koju zagreješ, menja joj se karakteristika, postaje mekana pa traži ponovnu termičku obradu kaljenje. I to sam radio posle sečenja, spuštanja i savijanja krajeva....
Inače za gibanj imaju valjci za šprengovanje. Postojao je sa dve i tri platne. Ja sam drugu platnu ubacivao od Tamčića :)

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:38

@Mange
Sa 3 ide na Poly ;) Pa kada počne da skakuće... :)) Ako budem morao, dodaću "dekine" opruge ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:45

@Mange
Usijaš platnu, šprengluješ je pa je okališ u vodi :) haha

Autor Predrag 05 Avg 2012, 15:46

Predrag
"dekine" oprugice su igračka. Ispitano 100 puta.
Opruge se kale u ulju....

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:50

@ Mange
Pitanja za tebe u:
09:02
12:19
Kao što rekoh na praistorijskoj platformi prave Dačiju, ponose se, a isti ti pljuju Punto klasik i njegovu mehaniku!
Logan = Reno 19

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 15:50

@ Mange
Kad smo već kod Reno-a, Dokker koristi platformu iz 1998.god, dorađena 2004., plastika na lošijem nivou od Logana, Sandera, to ljudima nije zastarelo, a pljuju Punto klasik, jesam li u pravu? Kupe Dačiju i ponose se i govore kako je to u stvari Reno.
Ista ta platforma iz 1998. je skraćena platforma Renoa 19 (model pre Megana)!
Čuješ li sebe kada hvališ Dačiju?
Alo, vasiono!

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 15:54

Dr Deki
Punto i Dacija su tehnički slični, sa tim što Dacija ima kvalitetniju mehaniku a punto školjku. Kad se uzme i veličina i udobnost uz cenu, Dacija dobija. 100 puta sam ti objasnio.
I opet ti ponavljam nisu to iste platforme. Ako tako gledaš, sva kola imaju iste platforme. 4 točka i patos nečine platformu.

Autor Mange 05 Avg 2012, 15:55

Logan je radjen na Renault-Nissan B platformi, kao i Clio 3!

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_B_platform

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 16:06

@Mange
Pardon, u ulju. Da se između ostalog usled onog usijanja stvori skramica koja ih štiti od korozije ;)

Autor Predrag 05 Avg 2012, 16:18

@ carobnjak
Hahahaha, jel' ti veruješ u to?
Podigni R19 i Logan i pogledaj ispod! Pitaj mehaničare!

Autor Dr Deki 05 Avg 2012, 16:19

@Dr Deki
Ako se nešto dobro pokazalo, onda je bolje da ništa ne diraju, nego da pucaju opruge, spone...

Autor Predrag 05 Avg 2012, 16:27

"The Logan is based on the B platform used by the third generation Renault Clio, Renault Modus and Nissan Micra. It has 50% fewer parts than a high-end Renault vehicle and has a limited number of electronic devices. This makes the car cheaper to produce and easier and cheaper to repair.

Some parts are also much simpler than those of its competitors. For example, rear-view mirrors are symmetrical and can be used on either side of the car, the windshield is flatter than usual, and the dashboard is a single injection-molded piece.

The developers have taken into account several differences between road and climate conditions in developed and developing countries. The Logan suspension is soft and strong, and the chassis sits visibly higher than most other compact cars to help it negotiate dirt roads and potholes on ill-maintained asphalt roads. The engine is specially prepared to handle lower quality fuel, whereas the air conditioning is powerful enough to lower the temperature several degrees (temperatures above 40°C are common in the Middle East and the Mediterranean Sea)"

Autor carobnjak 05 Avg 2012, 16:29

Dr Deki
Čekaj jesi li ti pre komentara pitao mehaničare??
Ja sam imao u porodici 2 komada. a jednog sam sklopio iz delova. Uz to, prešao je bio preko 500 000km, kad uzet kao krntija. Sad razmisli ko zna. Ti ili ja?

Autor Mange 05 Avg 2012, 16:30

čarobnja, haha da bre! Ti kada si napisao onaj komentar za Golfa, ja sam misli oda si se nadovezao odma na mene kada sam te pitao za Topolina. I baš me zbunilo napisao si ako bude koštao 11 000 kolko i vredi, a sećam se da si pomenuo 6 000.
Da, to si za Golfa napisao.
E brate kamo sreće da ja prvo proverim Golfa 7. Ja ni Pola ne mogu da proverim, ma ni onaj Up.

Autor MasterHaosis 05 Avg 2012, 17:19

Od napred dobar ,od pozadi malo kineski ali ne sumnjam da ce da se prodaje ko lud.

Autor Bagzi 05 Avg 2012, 23:15

vidite onu stranichnu liniju. tako poznato. pa da, fiat stilo.

Autor sinisa 06 Avg 2012, 12:59

Dvestoti komentar

Autor Maxa 06 Avg 2012, 14:24

Ovde se radi samo o zategnutom Golfu 6. A sto se tice poredjenja ovoga i Mercedesa a classe mislim da je to apsolutno suludo uporedjivati, zna se sta pruza mercedes a sta golf..pocev od udobnosti, kvaliteta delova itd..

Autor NikolaS 19 Avg 2012, 21:17

Fiat je bolja marka od vw.Golf je krš,ružan i neudoban krš,al švabe znaju prodat muda pod bubrege. Talijanski automobili su naajstrastveniji,najbolji i najsportskiji automobili. I rade bi se vozio u uniću iz 86 nego gnojfu 7.

Autor SRAM ME ŠTO VOZIM GOLFA 16 Okt 2012, 23:47

Ebo mu ti repu , sad ga usra načisto...

Autor Đorđe 17 Okt 2012, 10:16